Το πρωινό γεύμα: Απαραίτητο για την υγεία των παιδιών μας! Από τη διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Το πρωινό γεύμα: Απαραίτητο για την υγεία των παιδιών μας! Από τη διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Θα έχετε ακούσει εκατοντάδες φορές ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας για τα παιδιά και όχι μόνο. Όμως πολλές φορές λόγω της δυσκολίας τους να ξυπνήσουν νωρίτερα, το πρωινό παραλείπεται και πολλά παιδιά θα πιουν μόνο ένα ποτήρι γάλα πριν φύγουν για το σχολείο. Τί επισημαίνουν όμως οι επιστημονικές μελέτες σχετικά με την αξία του πρωινού στην παιδική διατροφή;

Το πρωινό γεύμα: Απαραίτητο για την υγεία των παιδιών μας! Από τη διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Παλαιότερα αλλά και νεότερα ερευνητικά δεδομένα από την Ελλάδα και το εξωτερικό συνδέεουν την απουσία του πρωινού από την διατροφή με αυξημένο κίνδυνο για την εκδήλωση σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 στα παιδιά. Επίσης, τα παιδιά που καταναλώνουν πρωινό μπορούν να διατηρήσουν πιο εύκολα ένα φυσιολογικό σωματικό βάρος, σε σχέση με τα παιδιά που το παραλείπουν κι έχουν μεγαλύτερη τάση προς το υπέρβαρο και την παχυσαρκία.

Επιπρόσθετα, η παράλειψη του πρωινού μπορεί να συσχετίζεται με υψηλά επίπεδα λιπιδίων στο αίμα και αυξημένο κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα. Ακόμη, τα παιδιά που συνηθίζουν να καταναλώνουν το πρωινό τους έχουν συνήθως μία επαρκέστερη σε θρεπτικά συστατικά διατροφή. Και μην ξεχνάτε πως το πρωινό θα εξασφαλίσει την ενέργεια που χρειάζονται τα παιδιά για να αποδώσουν στο σχολείο.

Προσπαθήστε λοιπόν το παιδί σας να συνηθίσει να ξυπνά 15 λεπτά νωρίτερα έτσι ώστε να αφιερώνει τον απαραίτητο χρόνο στο πρωινό. Μερικές υγιεινές και θρεπτικές επιλογές για πρωινό είναι οι παρακάτω.

• 1 φλιτζάνι γάλα και 2 φρυγανιές ή 1 φέτα ψωμί του τοστ με μέλι ή σπιτική μαρμελάδα
• 1 φλιτζάνι γάλα κι 1 τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και βραστή γαλοπούλα
• 1 φλιτζάνι γάλα με δημητριακά πρωινού χωρίς ζάχαρη κι 1 φρούτο
• 1 κεσεδάκι γιαούρτι με φρούτα και δημητριακά πρωινού χωρίς ζάχαρη
• 1 φλιτζάνι γάλα και 1 φέτα σπιτικό κέικ
• 1 αυγό βραστό, 1 φέτα ψωμί κι 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψήφια Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δέκα χρόνια Mothersblog - Δέκα χρόνια δίπλα στην οικογένεια

Δέκα χρόνια Mothersblog - Δέκα χρόνια δίπλα στην οικογένεια

Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Bullying: Όλοι οι γονείς πρέπει να μεγαλώνουμε παιδιά... όχι άγρια θηρία

Bullying: Όλοι οι γονείς πρέπει να μεγαλώνουμε παιδιά... όχι άγρια θηρία

Μιλήστε στα παιδιά σας για τον σχολικό εκφοβισμό, μιλήστε τους για το…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί να προτιμήσω ιδιωτική εκπαίδευση για το παιδί μου

Γιατί να προτιμήσω ιδιωτική εκπαίδευση για το παιδί μου

Σωστή αναλογία μαθητών στην τάξη Ενισχυμένο πρόγραμμα σπουδών Εκπαιδευτικά ταξίδια και προγράμματα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το Hôtel Hennes είναι ο fashion προορισμός για να ανακαλύψουμε την πιο στυλάτη εκδοχή μας

Το Hôtel Hennes είναι ο fashion προορισμός για να ανακαλύψουμε την πιο στυλάτη εκδοχή μας

Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved