Το παιδί μου ζητά κάθε μέρα παγωτό. Να του δίνω; Από την διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Το παιδί μου ζητά κάθε μέρα παγωτό. Να του δίνω; Από την διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Αυτή είναι μία ερώτηση που απασχολεί τους περισσότερους γονείς τώρα το καλοκαίρι. Άλλωστε ποιος μπορεί να αντισταθεί στον πειρασμό ενός λαχταριστού και δροσερού παγωτού; Έτσι λοιπόν και οι μικροί μας φίλοι αναζητούν το παγωτό καθημερινά.

Το παιδί μου ζητά κάθε μέρα παγωτό. Να του δίνω; Από την διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Είναι όμως σωστό να «υποκύπτετε» στα παράπονά τους; Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η διατροφική αξία του παγωτού.
Το παγωτό είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας λόγω του γάλακτος που είναι το βασικό του συστατικό. Επίσης είναι καλή πηγή ασβεστίου, απαραίτητου στοιχείου για το χτίσιμο δυνατών οστών.

Ακόμη περιέχει υδατάνθρακες με τη μορφή της λακτόζης του γάλακτος και της ζάχαρης. Ωστόσο, είναι πλούσιο και σε λιπαρά λόγω του γάλακτος, των αυγών και της κρέμας γάλακτος που μπορεί να περιέχει, και το γεγονός αυτό αυξάνει τη θερμιδική του αξία. Επιπρόσθετα, παρέχει σημαντικές ποσότητες φωσφόρου, μαγνησίου, καλίου και βιταμίνες, όπως η Α και D. Αν το παγωτό περιέχει κομμάτια φρούτων και ξηρών καρπών, τότε μας δίνει ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία θρεπτικών συστατικών, αλλά και περισσότερες θερμίδες.

Παρόλο λοιπόν που το παγωτό είναι ένα γλύκισμα που έχει αρκετές θερμίδες (80-350 θερμίδες /100 γραμμάρια), θα μπορούσαμε να πούμε ότι, ανάλογα με τα συστατικά του, μπορεί ταυτόχρονα να είναι και αρκετά θρεπτικό. Kαλό είναι όμως να μην αφήνουμε τα παιδιά να υπερβάλουν στην κατανάλωσή του, γιατί η καθημερινή απόλαυση ενός παγωτού μπορεί εύκολα να προκαλέσει αύξηση του βάρους.

Έτσι, θα πρέπει να μάθετε στα παιδιά να τρώνε παγωτό 1-2 φορές την εβδομάδα και να μην το ζητούν καθημερινά. Για τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας καλό είναι να τους δίνετε φρουτοσαλάτες, ζελέ με φρούτα ή γιαούρτι με φρούτα που είναι εξίσου δροσιστικά, αλλά πολύ χαμηλότερα σε θερμίδες.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
e-mail: efpapada@gmail.com

 

22.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ HAVAIANAS
49.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Δερμάτινα Πέδιλα Seawee Navy
23.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μπικίνι Friendship Sunuva
7.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό Μαΐμουδάκια Vegotex για αγόρι
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Όχι, δεν μπορείς να πάρεις στην αγκαλιά σου το μωρό μου

Όχι, δεν μπορείς να πάρεις στην αγκαλιά σου το μωρό μου

«Πριν μείνω έγκυος ήθελα η κόρη μου να είναι κοινωνική και χαρούμενη.…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε λόγοι που τα μεγαλύτερα αδέρφια είναι καλύτερα από τα μικρότερα

Πέντε λόγοι που τα μεγαλύτερα αδέρφια είναι καλύτερα από τα μικρότερα

Η επιστήμη …μίλησε.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διαζύγιο και παιδιά: Μια προσωπική εμπειρία από την πλευρά του θύματος

Διαζύγιο και παιδιά: Μια προσωπική εμπειρία από την πλευρά του θύματος

«Έχε το νου σου στο παιδί..»
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κρίσεις πανικού στις πανελλήνιες εξετάσεις - Πώς μπορεί να τις διαχειριστεί ο μαθητής;

Κρίσεις πανικού στις πανελλήνιες εξετάσεις - Πώς μπορεί να τις διαχειριστεί ο μαθητής;

Συνήθως, η κρίση πανικού θα εμφανιστεί σε εφήβους που έχουν έντονο άγχος,…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης