Πόσο σημαντικό είναι το ψάρι στη διατροφή των παιδιών; Από την διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Πόσο σημαντικό είναι το ψάρι στη διατροφή των παιδιών; Από την διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Όπως γνωρίζουμε εδώ και πολλά χρόνια το ψάρι είναι ένα θησαυρός θρεπτικών συστατικών, γι' αυτό άλλωστε είναι και ένα από τα βασικά στοιχεία της Μεσογειακής διατροφής.

Πόσο σημαντικό είναι το ψάρι στη διατροφή των παιδιών; Από την διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Η μεγάλη διατροφική αξία του ψαριού είναι ιδιαιτέρως σημαντική και για τα παιδιά. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα θρεπτικά συστατικά που μας προσφέρει.
Αρχικά, το ψάρι είναι πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, οι οποίες περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός και δεν μπορεί να συνθέσει μόνος του.

Επίσης, το ψάρι είναι πλούσιο στις λιποδιαλυτές βιταμίνες Α και D. Η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για τη λειτουργία της όρασης και του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ η βιταμίνη D συμβάλλει σημαντικά στην απορρόφηση του ασβεστίου και την ανάπτυξη των οστών. Το ιώδιο και ο φώσφορος είναι δύο ακόμα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στο ψάρι.

Ακόμη, τα λιπαρά ψάρια, όπως η σαρδέλα, ο σολομός, ο τόνος, ο κολιός, η γόπα, η κουτσομούρα και το μπαρμπούνι, είναι πολύ πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Τα λιπαρά αυτής της κατηγορίας εμφανίζουν αντιφλεγμονώδεις και αντιθρομβωτικές ιδιότητες, ενώ επίσης συμβάλλουν και στη μείωση των τριγλυκεριδίων.

Για όλα τα παραπάνω οφέλη αξίζει να εντάξετε το ψάρι 2 φορές την εβδομάδα στο διαιτολόγιο των παιδιών. Κι επειδή το ψάρι είναι μία τροφή που για πολλά παιδιά είναι «μπελάς», μπορεί να χρειαστεί αρκετή προσπάθεια εκ μέρους σας προκειμένου να αγαπήσουν το ψάρι. Αν η μυρωδιά είναι το πρόβλημα, τότε η ψαρόσουπα μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος προκειμένου τα παιδιά να δοκιμάσουν το ψάρι. Επίσης, μία σως με βάση το ελαιόλαδο και διάφορα μυρωδικά ή μία μικρή ποσότητα μαγιονέζας μπορεί να βοηθήσουν τα παιδιά να αγαπήσουν το ψάρι.

Και μην ξεχνάτε πως η κατανάλωση ψαριού 2 φορές την εβδομάδα είναι μία συνήθεια που καλό θα ήταν να υιοθετήσει όλη η οικογένεια!

Περιμένω τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
e-mail: efpapada@gmail.com

17.48 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με κουκούλα απομίμηση γούνας
43.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΧΑΚΙ
38.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Υπνόσακος Αμάνικος Σχέδιο 50 Ρόζ Baby Oliver
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς να μεγαλώσετε ήρεμα παιδιά

Πώς να μεγαλώσετε ήρεμα παιδιά

Τρόποι για να μεγαλώσετε ήρεμα παιδιά.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Yoga στην εγκυμοσύνη: Οφέλη και τι να προσέξετε (vid)

Yoga στην εγκυμοσύνη: Οφέλη και τι να προσέξετε (vid)

Η γιόγκα (yoga) μπορεί να είναι πολύ ευεργετική κατά τη διάρκεια της…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κάντο όπως η Δούκισσα του Sussex και οργάνωσε το πιο ρομαντικό baby shower party (pics)

Κάντο όπως η Δούκισσα του Sussex και οργάνωσε το πιο ρομαντικό baby shower party (pics)

Τα baby shower έχουν αρχίσει και γίνονται ανάρπαστα!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μωρό 4 - 6 μηνών: Πρόγραμμα, συνήθειες και τεχνικές για έναν ήρεμο ύπνο

Μωρό 4 - 6 μηνών: Πρόγραμμα, συνήθειες και τεχνικές για έναν ήρεμο ύπνο

Ο ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη του μωρού.
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies