Μπορούμε να προλάβουμε τις ιώσεις! Η διατροφολόγος Ευσταθία Παπαδά μας λέει τον τρόπο

Μπορούμε να προλάβουμε τις ιώσεις! Η διατροφολόγος Ευσταθία Παπαδά μας λέει τον τρόπο

Βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα και ο κίνδυνος ίωσης για τα παιδιά μας είναι αυξημένος, καθώς βρίσκονται για πολλές ώρες σε κλειστούς χώρους με πολλά άτομα (π.χ. σχολείο, φροντιστήρια, ομαδικές δραστηριότητες).

Μπορούμε να προλάβουμε τις ιώσεις! Η διατροφολόγος Ευσταθία Παπαδά μας λέει τον τρόπο

Η αλήθεια είναι ότι οι νεαροί οργανισμοί είναι πιο επιρρεπείς στις ιώσεις και γι' αυτό θα πρέπει να θωρακίσουμε όσο γίνεται το ανοσοποιητικό σύστημα των παιδιών μας. Πώς θα το πετύχουμε όμως αυτό; Η απάντηση βρίσκεται για άλλη μια φορά στη σωστή διατροφή!

• Τα φρούτα και τα λαχανικά θα πρέπει να είναι καθημερινά στο διαιτολόγιο όχι μόνο των παιδιών αλλά και ολόκληρης της οικογένειας. Πέντε μερίδες λαχανικών και φρούτων ημερησίως μπορούν να μας εξασφαλίσουν τις αναγκαίες ποσότητες σε βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία (βιταμίνες Α, C και Ε, φυλλικό οξύ, κάλιο, μαγνήσιο κλπ) που είναι απαραίτητα για την προστασία του οργανισμού από τις ιώσεις. Για να αυξήσετε την κατανάλωσή τους προσθέστε τα φρούτα και τα λαχανικά στα φαγητά και τα σνακ σας σε κάθε ευκαιρία (τοστ με λαχανικά, γιαούρτι με φρούτα, κέικ με φρούτα κλπ).

• Μην ξεχνάτε να προσφέρετε στα παιδιά τρόφιμα με πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας (κρέας, κοτόπουλο, αυγά, γαλακτοκομικά, ψάρια) που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα με τα απαραίτητα αμινοξέα, το σίδηρο, τον ψευδάργυρο και το σελήνιο.

• Εντάξτε τα λιπαρά ψάρια (σολωμός, σκουμπρί, πέστροφα κλπ) σε εβδομαδιαία βάση στο διαιτολόγιο της οικογένειας, καθώς τα ω-3 λιπαρά οξέα που περιέχουν έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

• Ενθαρρύνετε τα παιδιά να καταναλώνουν 6-8 ποτήρια νερό ημερησίως, προκειμένου να εξασφαλίζετε την καλή ενυδάτωση και τη βέλτιστη λειτουργία του οργανισμού τους.

• Τέλος, ακολουθήστε τους κανόνες της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής όλο το χρόνο και μην περιμένετε το παιδί σας να αρρωστήσει για να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στη διατροφή του.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
e-mail: efpapada@gmail.com

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Despoina’s little stories: «Κι όμως είμαι ακόμα εδώ!»

Despoina’s little stories: «Κι όμως είμαι ακόμα εδώ!»

Αυτό το κείμενο ξεκίνησε να γράφεται με έναν βαρύ αναστεναγμό.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πολυάσχολοι γονείς: Οι επιπτώσεις στη ζωή των παιδιών

Πολυάσχολοι γονείς: Οι επιπτώσεις στη ζωή των παιδιών

Όλοι μας συμφωνούμε σήμερα πως δεν μας μένει χρόνος και πως η…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Blue Ivy Carter VS North West: Ποια προτιμάτε; (vid)

Blue Ivy Carter VS North West: Ποια προτιμάτε; (vid)

Ποια ντύνεται πιο ωραία; Ποια κάνει τα ωραιότερα πάρτι;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι θερμοκρασία πρέπει να έχει το δωμάτιο του μωρού το χειμώνα;

Τι θερμοκρασία πρέπει να έχει το δωμάτιο του μωρού το χειμώνα;

Πώς να καταλάβουμε ότι ένα βρέφος κρυώνει ή ζεσταίνεται;
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies