Μπορούμε να προλάβουμε τις ιώσεις! Η διατροφολόγος Ευσταθία Παπαδά μας λέει τον τρόπο

Μπορούμε να προλάβουμε τις ιώσεις! Η διατροφολόγος Ευσταθία Παπαδά μας λέει τον τρόπο

Βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα και ο κίνδυνος ίωσης για τα παιδιά μας είναι αυξημένος, καθώς βρίσκονται για πολλές ώρες σε κλειστούς χώρους με πολλά άτομα (π.χ. σχολείο, φροντιστήρια, ομαδικές δραστηριότητες).

Μπορούμε να προλάβουμε τις ιώσεις! Η διατροφολόγος Ευσταθία Παπαδά μας λέει τον τρόπο

Η αλήθεια είναι ότι οι νεαροί οργανισμοί είναι πιο επιρρεπείς στις ιώσεις και γι' αυτό θα πρέπει να θωρακίσουμε όσο γίνεται το ανοσοποιητικό σύστημα των παιδιών μας. Πώς θα το πετύχουμε όμως αυτό; Η απάντηση βρίσκεται για άλλη μια φορά στη σωστή διατροφή!

• Τα φρούτα και τα λαχανικά θα πρέπει να είναι καθημερινά στο διαιτολόγιο όχι μόνο των παιδιών αλλά και ολόκληρης της οικογένειας. Πέντε μερίδες λαχανικών και φρούτων ημερησίως μπορούν να μας εξασφαλίσουν τις αναγκαίες ποσότητες σε βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία (βιταμίνες Α, C και Ε, φυλλικό οξύ, κάλιο, μαγνήσιο κλπ) που είναι απαραίτητα για την προστασία του οργανισμού από τις ιώσεις. Για να αυξήσετε την κατανάλωσή τους προσθέστε τα φρούτα και τα λαχανικά στα φαγητά και τα σνακ σας σε κάθε ευκαιρία (τοστ με λαχανικά, γιαούρτι με φρούτα, κέικ με φρούτα κλπ).

• Μην ξεχνάτε να προσφέρετε στα παιδιά τρόφιμα με πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας (κρέας, κοτόπουλο, αυγά, γαλακτοκομικά, ψάρια) που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα με τα απαραίτητα αμινοξέα, το σίδηρο, τον ψευδάργυρο και το σελήνιο.

• Εντάξτε τα λιπαρά ψάρια (σολωμός, σκουμπρί, πέστροφα κλπ) σε εβδομαδιαία βάση στο διαιτολόγιο της οικογένειας, καθώς τα ω-3 λιπαρά οξέα που περιέχουν έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

• Ενθαρρύνετε τα παιδιά να καταναλώνουν 6-8 ποτήρια νερό ημερησίως, προκειμένου να εξασφαλίζετε την καλή ενυδάτωση και τη βέλτιστη λειτουργία του οργανισμού τους.

• Τέλος, ακολουθήστε τους κανόνες της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής όλο το χρόνο και μην περιμένετε το παιδί σας να αρρωστήσει για να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στη διατροφή του.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
e-mail: efpapada@gmail.com

69.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Viga Ξύλινο Ποδήλατο Ισορροπίας
40.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ SNEAKERS ALL STAR
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με χρωματιστό φερμουάρ
13.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παντελόνι Mini Raxevsky
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Despoina’s little stories: «Η δύναμη της συγγνώμης»

Despoina’s little stories: «Η δύναμη της συγγνώμης»

Πριν λίγες μέρες η μέρα μας δεν ξεκίνησε καλά με την Έλενα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί οι γονείς πρέπει να αποδέχονται όλες τις πλευρές του χαρακτήρα του παιδιού τους

Γιατί οι γονείς πρέπει να αποδέχονται όλες τις πλευρές του χαρακτήρα του παιδιού τους

Το παιδί  δεν είναι η συνέχειά μας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Καισαρική τομή: «Το σημάδι της αγάπης» μέσα από φωτογραφίες μαμάδων

Καισαρική τομή: «Το σημάδι της αγάπης» μέσα από φωτογραφίες μαμάδων

«Το σημάδι της αγάπης», έτσι ονομάζουν οι μαμάδες στο Instagram, την τομή…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
DIY: Δεκαοχτώ φανταστικές κατασκευές για παιδιά με χαρτόκουτο (pics)

DIY: Δεκαοχτώ φανταστικές κατασκευές για παιδιά με χαρτόκουτο (pics)

Φτιάξτε απίθανες κατασκευές με χαρτόκουτα που θα ενθουσιάσουν τα παιδιά.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης