Μυρτώ Αλικάκη: Η νηστίσιμη συνταγή της για σαλάτα με φασόλια είναι πανεύκολη

Δεν είναι μόνο νόστιμη αλλά και ιδιαίτερα θρεπτική.

Μυρτώ Αλικάκη: Η νηστίσιμη συνταγή της για σαλάτα με φασόλια είναι πανεύκολη

Η Μυρτώ Αλικάκη είναι από τις γυναίκες που έχουν καλή σχέση με την κουζίνα.Της αρέσει να μαγειρεύει απλά , νόστιμα και υγιεινά φαγητά ενώ συχνά πειραματίζεται με τις γεύσεις.

Στον λογαριασμό της στο Instagram μπορεί κανείς να βρει πολλές από τις συνταγές της και να πάρει ιδέες ειδικά όταν έχει βαρεθεί να τρώει τα ίδια και τα ίδια.

Πριν μερικές ημέρες δημοσίευσε μια πολύ εύκολη συνταγή για σαλάτα με φασόλια, που τρώγεται και ως κυρίως γεύμα.


https://www.instagram.com/p/CZ_V8wvqjhd

Όσπρια

Τα όσπρια είναι βασικός πυλώνας της μεσογειακής διατροφής και η κατανάλωσή τους έχει συνδεθεί με καλύτερη υγεία και μακροζωία. Τα όσπρια περιέχουν κατά μέσο όρο 8% πρωτεΐνες υψηλής διατροφικής αξίας, 20% υδατάνθρακες, 7% φυτικές ίνες και 2% λίπος. Είναι καλές πηγές βιταμινών της ομάδας B, σιδήρου και ασβεστίου.

Σύμφωνα με το onmed.gr όλα τα είδη φασολιών καθώς και τα ρεβίθια, οι φακές, ο αρακάς βοηθούν στην απώλεια βάρους, στην μείωση της χοληστερόλης στο αίμα και στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση 130 γραμμαρίων σε φασόλια/μπιζέλια κάθε μέρα για διάρκεια 6 εβδομάδων, εκτός από την χοληστερόλη και την απώλεια βάρους, περιορίζουν τα καρδιαγγειακά νοσήματα.

Αν σας προκαλούν φούσκωμα, μπορείτε να τα καταναλώνετε μαζί με σαλάτα, γιατί οι φυτικές ίνες διευκολύνουν πάντα τη λειτουργία του εντέρου.

Σαλάτα με φασόλια

Υλικά

  • μία κούπα φασόλια
  • λαχανάκια Βρυξελλών
  • 1 κρεμμυδάκι φρέσκο
  • 4-5 ντοματίνια
  • άνηθο
  • λάδι
  • λεμόνι
  • αλάτι
  • μπούκοβο

Εκτέλεση

Βράζετε τα φασόλια και τα αφήνετε να κρυώσουν. Σε ένα μπολ βάζετε όλα τα υλικά, τα φασόλια , τα λαχανάκια Βρυξελλών , το κρεμμυδάκι, τα ντοματίνια, ψιλοκόβετε τον άνηθο και προσθέτετε λάδι, λεμόνι , αλάτι , μπούκοβο.

Καλή σας όρεξη.

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved