Νόστιμο και υγιεινό σνακ για τα παιδιά με μόλις δύο υλικά

Θρεπτικό σνακ με σοκολάτα και ρεβίθια!

Νόστιμο και υγιεινό σνακ για τα παιδιά με μόλις δύο υλικά
instagram@nadiashealthykitchen

Κι άλλες φορές σας έχουμε προτείνει εύκολα σνακ με δύο ή τρία υλικά. Το κύριο συστατικό είναι η σοκολάτα, μαύρη κατά προτίμηση, που την αναμειγνύετε με ξηρούς καρπούς, βρώμη ακόμα και αποξηραμένα φρούτα.

Η σημερινή μας πρόταση είναι ακόμα πιο υγιεινή όσο και απρόβλεπτη. Δοκιμάστε να φτιάξετε τραγανές σοκολατένιες μπουκιές με ρεβίθια.Ως πλούσια πηγή βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών, τα ρεβίθια μπορεί να προσφέρουν ποικίλα οφέλη για την υγεία, όπως βελτίωση της πέψης, ενίσχυση της διαχείρισης του βάρους και μείωση του κινδύνου διαφόρων ασθενειών.

Επιπλέον, τα ρεβίθια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και αποτελούν εξαιρετική επιλογή για χορτοφαγικές και vegan δίαιτες.Σύμφωνα με το healthline.com 28 γραμμάρια ρεβίθια παρέχουν τα ακόλουθα θρεπτικά συστατικά

  • Θερμίδες: 46
  • Υδατάνθρακες: 8 γραμμάρια
  • Ίνες: 2 γραμμάρια
  • Πρωτεΐνη: 3 γραμμάρια
  • Φολικό οξύ: 12% του RDI (συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη )
  • Σίδηρο: 4% του RDI
  • Φώσφορο: 5% του RDI
  • Χαλκό: 5% του RDI
  • Μαγγάνιο: 14% του RDI

Για τη συνταγή που θα σας προτείνουμε θα χρειαστείτε:

Υλικά

400 γρ. ρεβίθια
100 γρ. μαύρη σοκολάτα


https://www.instagram.com/p/CKrYlQdjDWi

Εκτέλεση

Προθερμάνετε το φούρνο στους 200C Πλύντε και στεγνώστε τα ρεβίθια χρησιμοποιώντας μια καθαρή πετσέτα. Τοποθετήστε τα σε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί και ψήστε τα για περίπου 35 λεπτά μέχρι να γίνουν τραγανά. Σπάστε τη σοκολάτα σε ένα μπολ και μετά μεταφέρετε τα ρεβίθια στο μπολ ενώ είναι ακόμα ζεστά. Ανακατέψτε έως ότου επικαλυφθούν ομοιόμορφα και με ένα κουτάλι σχηματίστε ομοιόμορφες μπάλες. Απλώστε τις σε ένα άλλο ταψί με αντικολλητικό χαρτί και αφήστε τις να κρυώσουν ελαφρώς πριν τις τοποθετήσετε στο ψυγείο.

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved