Παιδί και ύπνος: Τι να κάνετε όταν τα παιδιά υπνοβατούν

Παιδί και ύπνος: Τι να κάνετε όταν τα παιδιά υπνοβατούν

Η υπνοβασία είναι μια διαταραχή του ύπνου που επηρεάζει πολλά παιδιά.

Παιδί και ύπνος: Τι να κάνετε όταν τα παιδιά υπνοβατούν

Η υπνοβασία είναι μια κοινή διαταραχή τόσο στους ενήλικες όσο και στα παιδιά. Τουλάχιστον ένα 30% των παιδιών έχουν υπνοβατήσει μια φορά στη ζωή τους. Η υπνοβασία εμφανίζεται συχνότερα σε παιδιά που έχουν προβλήματα ύγρανσης στο κρεβάτι. Τα περισσότερα παιδιά ξεπερνούν αυτό το πρόβλημα πριν από την εφηβεία.

Οι άνθρωποι που έχουν υπνοβασία δεν έχουν ιδέα για το τι συμβαίνει και δεν θυμούνται τις ενέργειές τους όταν ξυπνούν. Παρακολουθώντας ένα παιδί να υπνοβατεί και να κάνει ανόητα πράγματα πολλές φορές μπορεί να μοιάζει με αστεία εικόνα, αλλά δεν είναι. Ο ύπνος από μόνος του μπορεί να μην είναι επικίνδυνος αλλά η υπνοβασία μπορεί να γίνει. 

paidi ipnobatis 1

Παρακάτω σας προτείνουμε μερικούς τρόπους αντιμετώπισης της υπνοβασίας:

Η καλή διατροφή βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους και σώματος, γεγονός που συμβάλλει στον υγιή ύπνο. Εάν το παιδί είναι παχύσαρκο μπορεί να έχει δυσκολία στον ύπνο. Μην δίνετε στο παιδί γλυκά ή καφεϊνούχα τρόφιμα και ποτά πριν τον ύπνο.

Ορίστε μια συγκεκριμένη ώρα για ύπνο και βεβαιωθείτε ότι το παιδί είναι στο κρεβάτι μέχρι τότε.

Δημιουργήστε μια χαλαρωτική νυχτερινή ρουτίνα για ύπνο που περιλαμβάνει ένα ζεστό μπάνιο, χαλαρωτική μουσική κλπ. Η χρήση αιθέριων ελαίων, όπως η λεβάντα, το χαμομήλι, το μύρο και το φασκόμηλο στο μπάνιο, μπορούν επίσης να βοηθήσουν το παιδί να κοιμηθεί καλύτερα.

Δημιουργήστε ένα καταπραϋντικό και άνετο περιβάλλον στο υπνοδωμάτιο του παιδιού. Κρατήστε το σκοτεινό, με νυχτερινό φωτισμό και αφαιρέστε αν χρειαστεί ό,τι μπορεί να προκαλεί θόρυβο π.χ. ρολόγια.

Βεβαιωθείτε ότι η θερμοκρασία στο δωμάτιο του παιδιού είναι σωστή, όχι πολύ ζεστή ή πολύ κρύα.

Περιορίστε την ποσότητα νερού ή άλλων υγρών που καταναλώνει το παιδί πριν από τον ύπνο. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι το παιδί αδειάζει την ουροδόχο κύστη του πριν πάει για ύπνο.

Η υπνοβασία στα παιδιά μπορεί να μην είναι σοβαρή ασθένεια, αλλά πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη. Αν δείτε σημάδια καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε άμεσα τον γιατρό σας.

Διαβάστε επίσης

Ύπνος και παιδιά: Πιθανές αιτίες απώλειας ύπνου και λύσεις (vid)

Ύπνος παιδιού: Οι πιο συχνοί μύθοι για τον παιδικό ύπνο

Ύπνος μωρού: Από πότε μπορεί να αρχίσει να κοιμάται με μαξιλάρι;

Παιδί και ύπνος: Πως θα κάνετε την διαδικασία λιγότερο εξαντλητική

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εποχικές αλλεργίες στα παιδιά: Πέντε τρόποι να ανακουφιστούν

Εποχικές αλλεργίες στα παιδιά: Πέντε τρόποι να ανακουφιστούν

Kύρια συμπτώματα αλλεργιών Αποφύγετε τις βόλτες στα πάρκα Κρατήστε τα παράθυρα κλειστά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Φωτογραφίες αποτυπώνουν τις στιγμές του τοκετού με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο

Φωτογραφίες αποτυπώνουν τις στιγμές του τοκετού με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο

Οι φωτογραφίες της Eva Rose είναι ασπρόμαυρες, απλές και υπέροχες.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κράμπες εμφύτευσης: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Κράμπες εμφύτευσης: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Κράμπες εμφύτευσης: Ποια αίσθηση δημιουργούν; Άλλα συμπτώματα εμφύτευσης ωαρίου στη μήτρα Τι…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το παιδί μου είναι μοναδικό!

Το παιδί μου είναι μοναδικό!

Τι είναι αυτό που το κάνει τόσο μοναδικό;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved