Ύπνος παιδιού το καλοκαίρι: Τι να κάνετε αν δεν κοιμάται

Άρνηση παιδιού να πάει για ύπνο το καλοκαίρι : Πώς να τη διαχειριστείτε.

Ύπνος παιδιού το καλοκαίρι: Τι να κάνετε αν δεν κοιμάται

Τώρα το καλοκαίρι τα παιδιά απολαμβάνουν τον ελεύθερο χρόνο τους και το γεγονός ότι δεν έχουν πρόγραμμα. Ούτε στον ύπνο.

Κοιμούνται αργά το βράδυ ακόμα κι αν νυστάζουν με ό,τι αυτό συνεπάγεται ( γκρίνια, κακή διάθεση, ξεσπάσματα).

Η αλήθεια είναι ότι μελέτες δείχνουν ότι τα παιδιά είναι πιο πιθανό να κοιμούνται λιγότερο και να παχαίνουν ( περισσότερο) το καλοκαίρι από οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου.

1656112728275-828658717-paidi-ipnos.jpg

Πόσες ώρες πρέπει να κοιμούνται τα παιδιά

Το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου συνιστά να κοιμούνται τα παιδιά τις ακόλουθες ώρες:

  • Ηλικίες 3-5: 10 έως 13 ώρες
  • Ηλικίες 6-13: 9 έως 11 ώρες
  • Ηλικίες 14-17: 8 έως 10 ώρες

Συμβουλές για κοιμάται τι παιδί επαρκείς ώρες κατά τους καλοκαιρινούς μήνες

Πρόγραμμα ύπνου ειδικά για τα μικρότερα παιδιά

Είναι λογικό να θέλουν τα παιδιά - κάθε ηλικίας - να μη κοιμούνται νωρίς το βράδυ και να επιθυμούν να μείνουν ξύπνια μέχρι αργά. Ωστόσο, τα μικρότερα παιδιά, καλό είναι να διατηρήσουν ένα πρόγραμμα ύπνου ώστε να ξεκουράζονται και να έχουν καλή διάθεση. Μπορείτε λοιπόν να παρατείνετε την ώρα ύπνου τους όμως φροντίστε να την τηρείτε.

mesimerianos-ipnos-2.jpg

Προσοχή τι τρώνε για βραδινό

Τα παιδιά το καλοκαίρι καταναλώνουν περισσότερα παγωτά και σνακ, πολλά από τα οποία έχουν ζάχαρη ή καφεΐνη επηρεάζοντας αρνητικά το πρόγραμμα ύπνου τους. Καλό είναι να καταναλώνονται, αν δεν μπορούν τα τα αποφύγουν, νωρίς το απόγευμα κι όχι λίγο πριν τον ύπνο.

Μερικά παραδείγματα υγιεινών, θρεπτικών σνακ είναι:

  • Γιαούρτι χωρίς λιπαρά
  • Πρέτσελ ολικής αλέσεως
  • Μπαστουνάκια λαχανικών

Ρουτίνα πριν τον ύπνο

Η ρουτίνα πριν τον ύπνο βοηθά το παιδί να χαλαρώσει και να καταλάβει ότι ήρθε η ώρα να πάει στο κρεβάτι του. Τα μπάνιο και το βούρτσισμα των δοντιών καθώς και μια ιστορία είναι συνήθειες που μπορείτε να καθιερώσετε πριν πάει το παιδί για ύπνο ( κι όχι μόνο το καλοκαίρι).

YPNOS-MWROU-KALOKAIRI-2.jpg

Όχι παιχνίδια ή οθόνες

Αποφύγετε την έκθεση των παιδιών σε οθόνες πριν από τον ύπνο, καθώς έχει αποδειχθεί ότι το φως από τις οθόνες αναστέλλει την παραγωγή μελατονίνης. ‘Οσο για τα παιχνίδια, κάθε άλλο παρά ηρεμούν τα παιδιά, απεναντίας του δημιουργούν υπερένταση.

Με πληροφορίες από το memorialcare.org

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved