Παιδί και διατροφή: Επτά έξυπνοι τρόποι για να μειώσετε την κατανάλωση ζάχαρης (pics)

Παιδί και διατροφή: Επτά έξυπνοι τρόποι για να μειώσετε την κατανάλωση ζάχαρης (pics)

Απλά, καθημερινά tips για να μειώσετε την πρόσληψη ζάχαρης στα παιδιά.

Παιδί και διατροφή: Επτά έξυπνοι τρόποι για να μειώσετε την κατανάλωση ζάχαρης (pics)

Η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για τη σωματική και πνευματική υγεία των παιδιών.

Η μεγάλη πρόσληψη σακχάρων στη μικρή ηλικία επηρεάζει εκτός από την υγεία, και τη διάθεση. Πέρα όμως από τα νεύρα, η αυξημένη κατανάλωση ζάχαρης μπορεί να κάνει τα παιδιά να τρώνε παραπάνω, να μειώσει την εγκεφαλική τους λειτουργία και να προκαλέσει φλεγμονές και πονοκεφάλους.

Ποιες είναι οι «καλές» πηγές σακχάρων και ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγονται;

Υπάρχουν κάποιες πηγές σακχάρων που δεν προσφέρουν τίποτα στον οργανισμό σε θρεπτικό επίπεδο. Τα σάκχαρα στα φρούτα συνοδεύεται από θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες, αλλά η επιτραπέζια ζάχαρη και το σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης δεν έχουν καμία διατροφική αξία, εκτός από θερμίδες. Το μέλι και τα σάκχαρα στα φρούτα, απεναντίας περιέχουν αρκετά θρεπτικά συστατικά.

Πώς μπορούμε να μειώσουμε την πρόσληψη ζάχαρης στα παιδιά;

Διαβάζετε τις ετικέτες στις συσκευασίες τροφίμων

Παρόμοια προϊόντα μπορεί να έχουν σημαντικά διαφορετικές ποσότητες ζάχαρης. Ακόμη και το ίδιο προϊόν από διαφορετικές μάρκες. Μελετήστε πριν αγοράσετε.

Μαγειρεύετε σπιτικά όσο περισσότερο μπορείτε

Όλα τα παιδιά αγαπούν τα μπισκότα και δεν υπάρχει λόγος να τους τα στερήσετε. Απλώς, αντί να αγοράζετε τα έτοιμα του εμπορίου, φτιάξτε τα μόνες σας. Ψήστε κουλουράκια στο σπίτι σας. Θα βάλετε σίγουρα λιγότερη ζάχαρη και λιγότερα συντηρητικά. Ψάξτε συνταγές υγιεινές με φρούτα, ώστε να εκμεταλλευτείτε τα καλά σάκχαρα που περιέχουν.

Δείτε πέντε ακόμα απλά, καθημερινά tips για να μειώσετε τη ζάχαρη από το διαιτολόγιο του παιδιού σας, στην gallery που ακολουθει: 

 

Διαβάστε επίσης

Παιδί και διατροφή: Γιατί πρέπει να εντάξουμε τα cranberries στη διατροφή του; (pics)

Μωρό και διατροφή: Τέσσερις σπιτικές κρέμες για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό του (vids)

Πέντε ανοιξιάτικα φρούτα και λαχανικά που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό όλης της οικογένειας

Παιδί και διατροφή: 10 οφέλη από την κατανάλωση αυγού που δε γνωρίζατε (vid)

20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
17.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ASICS ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΑΥΡΟ
42.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Άγχος νηπίου: Οι τρεις ενδείξεις που πρέπει να γνωρίζετε

Άγχος νηπίου: Οι τρεις ενδείξεις που πρέπει να γνωρίζετε

Είναι το μικρό σας στρεσαρισμένο; Τι πρέπει να προσέξετε;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γυμναστική για μαμάδες: Πεντάλεπτο πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

Γυμναστική για μαμάδες: Πεντάλεπτο πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

Πάμε να βγάλουμε και αυτή την εβδομάδα στο σπίτι.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Βαρδής-Σκαφίδα: Η κόρη τους γιορτάζει και ανέβασαν απίθανες φωτογραφίες της

Βαρδής-Σκαφίδα: Η κόρη τους γιορτάζει και ανέβασαν απίθανες φωτογραφίες της

Η μικρή Κατερίνα έχει την ονομαστική της εορτή - Δείτε πώς της…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διαπαιδαγώγηση: Πώς θα διαχειριστείτε ένα δύσκολο παιδί

Διαπαιδαγώγηση: Πώς θα διαχειριστείτε ένα δύσκολο παιδί

Η διαπαιδαγώγηση ενός παιδιού αφορά όλους τους γονείς.
Διάβασε τη συνέχεια
BEST OF NETWORK
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr