Παιδί & διατροφή: Ποια θρεπτικά συστατικά είναι σημαντικά για ένα αγόρι στην εφηβεία;

Παιδί & διατροφή: Ποια θρεπτικά συστατικά είναι σημαντικά για ένα αγόρι στην εφηβεία;

Η διατροφή καθορίζει την ανάπτυξη και την υγεία του παιδιού από όταν ακόμη ήταν μωρό, μέχρι και όταν έχει φτιάσει πια στην εφηβεία.

Παιδί & διατροφή: Ποια θρεπτικά συστατικά είναι σημαντικά για ένα αγόρι στην εφηβεία;

Κατά μέσο όρο, τα έφηβα αγόρια χρειάζονται περίπου 2.800 θερμίδες την ημέρα, ενώ τα κορίτσια μόλις 2.200. Αν και τα δύο φύλα χρειάζονται μία σωστή διατροφή η οποία θα περιλαμβάνει τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, οι τροφές αυτές μπορεί να διαφοροποιούνται για τα κορίτσια σε σχέση με τα αγόρια.

Θρεπτικά συστατικά τα οποία χρειάζονται τα αγόρια
Όλα τα θρεπτικά συστατικά είναι αναγκαία για την ανάπτυξη ενός παιδιού και θα πρέπει να έχει μια ισορροπημένη διατροφή η οποία θα περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω. Τα πιο σημαντικά ωστόσο θρεπτικά συστατικά τα οποία δεν πρέπει με τίποτα να λείπουν από τη διατροφή του είναι η πρωτεΐνη, οι υδατάνθρακες, τα καλά λιπαρά, οι βιταμίνες και τα μέταλλα. Οι πρωτεΐνες, οι υδατάνθρακες και τα λιπαρά είναι αυτά που δίνουν ενέργεια στο σώμα, ενώ οι βιταμίνες και τα μέταλλα είναι αναγκαία για την ανάπτυξή του. Ας τα δούμε όμως πιο αναλυτικά.

Πρωτεΐνη

Από αυτήν αποτελείται το 50% του ανθρώπινου σώματος και η οποία ευθύνεται για τους μυς. Οι πιο συνήθεις πηγές πρωτεΐνης είναι το κρέας, τα αυγά, οι ξηροί καρποί και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες είναι δύο ειδών, οι καλοί και οι κακοί. Οι καλοί υδατάνθρακες καίγονται αργά, παρέχουν παρατεταμένη ενέργεια στον οργανισμό και βρίσκονται στο ρύζι, στο αλεύρι και στα αμυλούχα λαχανικά όπως η πατάτα.

Λιπαρά

Τα λιπαρά μπορούν να είναι μονοακόρεστα ή πολυακόρεστα. Τα μονοακόρεστα λιπαρά είναι τα πιο υγιή από όλα και βρίσκονται σε τροφές όπως το ελαιόλαδο, το φυστικοβούτυρο, τα κάσιους κ.α. Τα λιπαρά είναι αναγκαία για το σώμα γιατί συμβάλλουν στην απορρόφηση βιταμινών Α, D, E και K. Τα λιπαρά δεν θα πρέπει να καταλαμβάνουν πάνω από το 30% της διατροφή ενός εφήβου.

Βιταμίνες

Ο περισσότεροι έφηβοι συνήθως έχουν έλλειψη σε βιταμίνη D. Τροφές πλούσιες στη συγκεκριμένη βιταμίνη και πρωινή άσκηση στον ήλιο, θα αυξήσουν τα επίπεδα της βιταμίνης D.

Μέταλλα

Τα μέταλλα είναι μικροθρεπτικά συστατικά που απαιτούνται σε ελάχιστες ποσότητες. Η ισορροπημένη διατροφή εξασφαλίζει την επαρκή λήψη αυτών των στοιχείων, όπως είναι τα ασβέστιο και το μαγνήσιο.

Πηγή: momjunction.com

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Διαβάστε επίσης

Παιδί και διατροφή: Οι δέκα σημαντικότερες διατροφικές συμβουλές για παιδιά και εφήβους

Γιατί παχαίνουν πιο εύκολα οι έφηβοι ηλικίας 10 έως 16 ετών- Τι προκύπτει από έρευνα

20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
17.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ASICS ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΑΥΡΟ
42.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Άγχος νηπίου: Οι τρεις ενδείξεις που πρέπει να γνωρίζετε

Άγχος νηπίου: Οι τρεις ενδείξεις που πρέπει να γνωρίζετε

Είναι το μικρό σας στρεσαρισμένο; Τι πρέπει να προσέξετε;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γυμναστική για μαμάδες: Πεντάλεπτο πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

Γυμναστική για μαμάδες: Πεντάλεπτο πρόγραμμα για επίπεδη κοιλιά

Πάμε να βγάλουμε και αυτή την εβδομάδα στο σπίτι.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Βαρδής-Σκαφίδα: Η κόρη τους γιορτάζει και ανέβασαν απίθανες φωτογραφίες της

Βαρδής-Σκαφίδα: Η κόρη τους γιορτάζει και ανέβασαν απίθανες φωτογραφίες της

Η μικρή Κατερίνα έχει την ονομαστική της εορτή - Δείτε πώς της…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διαπαιδαγώγηση: Πώς θα διαχειριστείτε ένα δύσκολο παιδί

Διαπαιδαγώγηση: Πώς θα διαχειριστείτε ένα δύσκολο παιδί

Η διαπαιδαγώγηση ενός παιδιού αφορά όλους τους γονείς.
Διάβασε τη συνέχεια
BEST OF NETWORK
Κορονοϊός: Σοκαριστική μαρτυρία παθολόγου που έφτασε ένα βήμα πριν την διασωλήνωση
Κρούσματα σήμερα: Νέο αρνητικό ρεκόρ με 597 στις ΜΕΘ, 87 νέοι θάνατοι και 2.152 νέες μολύνσεις
«Κλείδωσε» η παράταση του lockdown - Αυτές είναι οι κρίσιμες ημερομηνίες
Θρόμβωση: Οι σημαντικοί παράγοντες κινδύνου (εικόνες)
Καιρός: Σε τροχιά διαδοχικών κακοκαιριών η χώρα! Καρέ - καρέ η εξέλιξη (video)
Κορονοϊός: Αδιανόητες εικόνες σε γάμο με 7.000 καλεσμένους εν μέσω πανδημίας (video)
ΟΑΕΔ - Δώρο Χριστουγέννων 2020: Νωρίτερα από ποτέ η πληρωμή στους δικαιούχους
Επίδομα 800 ευρώ: Πότε πληρώνονται οι εργαζόμενοι - Αναλυτικά τα ποσά
Τέλη κυκλοφορίας 2021: Επτά ερωτήσεις - απαντήσεις από την ΑΑΔΕ για την πληρωμή τους
GNTM 3 - Edward: Γιατί έχουν γίνει έξαλλοι οι χρήστες των social media;
Big Brother: Η νέα ποινή που θα «εξοντώσει» τους παίκτες (videos)
3 βασικά σου προτερήματα και 1 σημαντικό σου ελάττωμα που φανερώνει ο μήνας γέννησής σου!
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr