Παιδί και διατροφή: Πηγές πρωτεΐνης για μικρούς αθλητές (vid)

Παιδί και διατροφή: Πηγές πρωτεΐνης για μικρούς αθλητές (vid)

Σημαντικός για την ομαλή ανάπτυξη των παιδιών ο σωστός συνδυασμός διατροφής και άθλησης.

Παιδί και διατροφή: Πηγές πρωτεΐνης για μικρούς αθλητές (vid)

Η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι σημαντικό μέρος της ανάπτυξης των παιδιών. Ειδικά αν βρίσκονται στην περίοδο της εφηβείας και ταυτόχρονα ασχολούνται με κάποιο άθλημα.

Ένα από τα βασικά μέρη της σωστής διατροφής είναι και η λήψη των απαραίτητων πρωτεϊνών από διάφορες τροφές. Οι πρωτεΐνες εκτελούν πολλές διαφορετικές λειτουργίες μέσα στο σώμα, το οποίο τις χρησιμοποιεί ως ενέργεια. Ρυθμίζουν τον μεταβολισμό, είναι δομικά συστατικά των μυών, είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη και την υγεία των κυττάρων, χρησιμοποιούνται για τον σχηματισμό ενζύμων, ορμονών, αντισωμάτων του ανοσοποιητικού συστήματος, αιμοσφαιρίνης κ.ά.

Ιδιαίτερα οι νεαροί αθλητές έχουν ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες αυξημένες σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. Σε συνεργασία με τον παιδίατρο σας μπορείτε να καταρτήσετε ένα ημερήσιο διαιτολόγιο με την απαραίτητη ποσότητα πρωτεΐνης που θα πρέπει να καταναλώνει το παιδί μέσω διάφορων υγιεινών τροφών.

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη είναι: ψάρι, κρέας, αυγά, πουλερικά, γαλακτοκομικά προϊόντα κυρίως αλλά και όσπρια, αμύγδαλα, μπρόκολο, τόνος, γιαούρτι, κινόα κ.ά.

Αυγά: Ένα αυγό περιέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης, πολλές βιταμίνες και μέταλλα.

Κοτόπουλο: Το κοτόπουλο αποτελεί μία πολύ καλή και χαμηλή σε λιπαρά επιλογή. Ειδικότερα ένα στήθος κοτόπουλου χωρίς την πέτσα περιέχει 53 γραμμάρια πρωτεΐνης και καλό είναι να περιέχεται στο διαιτολόγιο τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.

Γάλα / γαλακτοκομικά/ γιαούρτι: Εκτός από πηγές πρωτεΐνης είναι και πηγές ασβεστίου που βοηθούν στο σχηματισμό γερών οστών και μυϊκού συστήματος. Το γιαούρτι ειδικότερα περιέχει «καλά» βακτήρια που προφυλάσσουν τον οργανισμό από τα παθογόνα.

Ψάρια /τόνος: Όλα τα ψάρια έχουν σημαντικές θρεπτικές ουσίες όπως είναι οι πρωτεΐνες αλλά και τα ω-3 λιπαρά οξέα όπως είναι οι σαρδέλες, ο σολομός, ο τόνος. Ο τόνος ειδικότερα είναι ένα ψάρι πολύ χαμηλό σε λίπος. Προσθέστε βραστό ή ψητό ψάρι τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα στο διαιτολόγιο του αθλητή.

proteini 2

Πρωτεΐνη is fun!

Η λήψη πρωτεΐνης μπορεί να γίνει με... ευχάριστο τρόπο για τα παιδιά. Ένα cheeseburger, που περιλαμβάνει κρέας και τυρί είναι ένα από τα αγαπημένα των παιδιών και μια επιλογή υψηλής πρωτεΐνης. Υπάρχουν πολλές άλλες απλές λύσεις που συνδυάζουν περισσότερα από ένα πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα που τα περισσότερα παιδιά απολαμβάνουν.

Μπορείτε λοιπόν να τους ετοιμάσετε:

Σάντουιτς με τυρί στη σχάρα

Ομελέτα με τυρί

Σάντουιτς με τόνο

Μπέργκερ λαχανικών

Σάντουιτς με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα

Ζυμαρικά με κοτόπουλο ή γαλοπούλα

Κεφτεδάκια με ζυμαρικά ή σούπα

Burrito με φασόλια και τυρί

Πίτσα με τυρί

Ή ένα γευστικό milkshake για μετά την προπόνηση!

 

Διαβάστε επίσης

Γιατί το ασβέστιο είναι σημαντικό στη διατροφή των εφήβων;

Γαστρεντερίτιδα στα παιδιά: Τι είναι, τι να προσέξετε και πώς θα αναρρώσει γρήγορα ένα παιδί

Παιδί και διατροφή: Οι καλύτερες πηγές μαγνησίου

Τι πρέπει να τρώει ένα παιδί που έχει δυσκοιλιότητα;

11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
20.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Lottie Κούκλα βινυλίου 'Νεράιδα του Δάσους' 18εκ.
16.85 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Smartgames επιτραπέζιο Κυνηγοί Φαντασμάτων
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδί και διατροφή: Ποια είναι τα οφέλη της βρόμης για τα παιδιά;

Παιδί και διατροφή: Ποια είναι τα οφέλη της βρόμης για τα παιδιά;

Η βρόμη είναι μία από τις πιο θρεπτικές τροφές για μικρούς και…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πιέζονται, αγχώνονται και νιώθουν ενοχές οι γονείς σύμφωνα με έρευνα

Πιέζονται, αγχώνονται και νιώθουν ενοχές οι γονείς σύμφωνα με έρευνα

Όλα όσα νιώθουν οι γονείς για τη γονεϊκότητα και για τον τρόπο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ηλίας Μελέτης: Είχε γενέθλια - Πώς του ευχήθηκαν τα παιδιά & η σύζυγός του

Ηλίας Μελέτης: Είχε γενέθλια - Πώς του ευχήθηκαν τα παιδιά & η σύζυγός του

Ποια ήταν η δική του ευχή.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς αλλάζει η όσφρηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Πώς αλλάζει η όσφρηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Υπεροσμία στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.
Διάβασε τη συνέχεια
BEST OF NETWORK
Lockdown: Αυτά είναι τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν – Μέχρι πότε θα ισχύουν
Κικίλιας: Σε εφαρμογή σχέδιο έκτακτης ανάγκης για το ΕΣΥ στην Αττική - «Ξεπερνά τα όριά του»
Aπαγόρευση κυκλοφορίας: Αλλαγές στο ωράριο - Η εξαίρεση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Σεισμός - Ελασσόνα: Βιβλικές εικόνες μετά το χτύπημα του «Εγκέλαδου»
Μετακίνηση από Δήμο σε Δήμο: Τι άλλαξε - Πώς θα γλιτώσετε το πρόστιμο των 300 ευρώ
SMS 13033: Αλλαγές στις μετακινήσεις με κωδικούς 2, 3, 4 και 6
Κορονοϊός: «Πνίγεται» η Αττική με 1.269 κρούσματα – Πάνω από 300 ξανά η Θεσσαλονίκη
Survivor: Αυτοί είναι οι τρεις υποψήφιοι προς αποχώρηση (video)
Μετακίνηση στο σούπερ μάρκετ: Αυτές είναι οι αλλαγές – Τι ισχύει για τον κωδικό 2 στο 13033
Πολεμικό Ναυτικό: Γερμανική «σφήνα»! Οι φρεγάτες Α-200 και το δέλεαρ δύο πανίσχυρων υποβρυχίων
Βαρύ πένθος για τον Μάνο Γαβρά - «Μακάρι να σε είχα ακόμα κοντά μου»
Survivor: Τραυματισμός – σοκ για τη Σοφία – Έσπασε το δάχτυλο του ποδιού της (video)
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved
Έλενα Τσαβαλιά - Μάρκος Σεφερλής: Αγνώριστος ο γιος τους, Χάρης