Παιδί και διατροφή: Πηγές πρωτεΐνης για μικρούς αθλητές (vid)

Παιδί και διατροφή: Πηγές πρωτεΐνης για μικρούς αθλητές (vid)

Σημαντικός για την ομαλή ανάπτυξη των παιδιών ο σωστός συνδυασμός διατροφής και άθλησης.

Παιδί και διατροφή: Πηγές πρωτεΐνης για μικρούς αθλητές (vid)

Η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι σημαντικό μέρος της ανάπτυξης των παιδιών. Ειδικά αν βρίσκονται στην περίοδο της εφηβείας και ταυτόχρονα ασχολούνται με κάποιο άθλημα.

Ένα από τα βασικά μέρη της σωστής διατροφής είναι και η λήψη των απαραίτητων πρωτεϊνών από διάφορες τροφές. Οι πρωτεΐνες εκτελούν πολλές διαφορετικές λειτουργίες μέσα στο σώμα, το οποίο τις χρησιμοποιεί ως ενέργεια. Ρυθμίζουν τον μεταβολισμό, είναι δομικά συστατικά των μυών, είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη και την υγεία των κυττάρων, χρησιμοποιούνται για τον σχηματισμό ενζύμων, ορμονών, αντισωμάτων του ανοσοποιητικού συστήματος, αιμοσφαιρίνης κ.ά.

Ιδιαίτερα οι νεαροί αθλητές έχουν ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες αυξημένες σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. Σε συνεργασία με τον παιδίατρο σας μπορείτε να καταρτήσετε ένα ημερήσιο διαιτολόγιο με την απαραίτητη ποσότητα πρωτεΐνης που θα πρέπει να καταναλώνει το παιδί μέσω διάφορων υγιεινών τροφών.

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη είναι: ψάρι, κρέας, αυγά, πουλερικά, γαλακτοκομικά προϊόντα κυρίως αλλά και όσπρια, αμύγδαλα, μπρόκολο, τόνος, γιαούρτι, κινόα κ.ά.

Αυγά: Ένα αυγό περιέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης, πολλές βιταμίνες και μέταλλα.

Κοτόπουλο: Το κοτόπουλο αποτελεί μία πολύ καλή και χαμηλή σε λιπαρά επιλογή. Ειδικότερα ένα στήθος κοτόπουλου χωρίς την πέτσα περιέχει 53 γραμμάρια πρωτεΐνης και καλό είναι να περιέχεται στο διαιτολόγιο τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.

Γάλα / γαλακτοκομικά/ γιαούρτι: Εκτός από πηγές πρωτεΐνης είναι και πηγές ασβεστίου που βοηθούν στο σχηματισμό γερών οστών και μυϊκού συστήματος. Το γιαούρτι ειδικότερα περιέχει «καλά» βακτήρια που προφυλάσσουν τον οργανισμό από τα παθογόνα.

Ψάρια /τόνος: Όλα τα ψάρια έχουν σημαντικές θρεπτικές ουσίες όπως είναι οι πρωτεΐνες αλλά και τα ω-3 λιπαρά οξέα όπως είναι οι σαρδέλες, ο σολομός, ο τόνος. Ο τόνος ειδικότερα είναι ένα ψάρι πολύ χαμηλό σε λίπος. Προσθέστε βραστό ή ψητό ψάρι τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα στο διαιτολόγιο του αθλητή.

proteini 2

Πρωτεΐνη is fun!

Η λήψη πρωτεΐνης μπορεί να γίνει με... ευχάριστο τρόπο για τα παιδιά. Ένα cheeseburger, που περιλαμβάνει κρέας και τυρί είναι ένα από τα αγαπημένα των παιδιών και μια επιλογή υψηλής πρωτεΐνης. Υπάρχουν πολλές άλλες απλές λύσεις που συνδυάζουν περισσότερα από ένα πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα που τα περισσότερα παιδιά απολαμβάνουν.

Μπορείτε λοιπόν να τους ετοιμάσετε:

Σάντουιτς με τυρί στη σχάρα

Ομελέτα με τυρί

Σάντουιτς με τόνο

Μπέργκερ λαχανικών

Σάντουιτς με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα

Ζυμαρικά με κοτόπουλο ή γαλοπούλα

Κεφτεδάκια με ζυμαρικά ή σούπα

Burrito με φασόλια και τυρί

Πίτσα με τυρί

Ή ένα γευστικό milkshake για μετά την προπόνηση!

 

Και οι μάνες έχουν ψυχή και Instagram. Ακολούθησέ μας!

Διαβάστε επίσης

Γιατί το ασβέστιο είναι σημαντικό στη διατροφή των εφήβων;

Γαστρεντερίτιδα στα παιδιά: Τι είναι, τι να προσέξετε και πώς θα αναρρώσει γρήγορα ένα παιδί

Παιδί και διατροφή: Οι καλύτερες πηγές μαγνησίου

Τι πρέπει να τρώει ένα παιδί που έχει δυσκοιλιότητα;

6.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΠΕΛΟ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΚΟΚΚΙΝΟ
6.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΒΡΕΦΙΚΟ ΚΑΠΕΛΟ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ. - ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ
31.20 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Μαγιό μπικίνι λουλούδια Monnalisa για κορίτσι
49.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Στολή κολύμβησης ''Zoggy'' μπλε 1-2 ΕΤΩΝ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε αλλαγές στο στήθος πριν και μετά την εγκυμοσύνη

Πέντε αλλαγές στο στήθος πριν και μετά την εγκυμοσύνη

Το στήθος είναι από τα πρώτα σημεία του σώματος που θα "προδώσει" την…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Άτακτο παιδί: Λόγοι που συμπεριφέρεται άτακτα και πώς θα το διαχειριστείτε

Άτακτο παιδί: Λόγοι που συμπεριφέρεται άτακτα και πώς θα το διαχειριστείτε

Τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε το άτακτο παιδί σας
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;», αναρωτιέστε ξανά; Αν ναι, τότε ακολουθήστε το πρόγραμμα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δέσποινα Βανδή: Πριν λίγες ώρες δημοσίευσε φωτογραφία με τον γιο της Γιώργο - Δείτε τον (pics)

Δέσποινα Βανδή: Πριν λίγες ώρες δημοσίευσε φωτογραφία με τον γιο της Γιώργο - Δείτε τον (pics)

Καιρό είχαμε να δούμε τον γιο της Γιώργο!
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό