Πώς θα κάνεις κάθε στιγμή πιο σοφές διατροφικές επιλογές για εσένα και τα μικρά σου

Λένε πως τα παιδιά είναι ένας καθρέφτης των γονιών τους και ειλικρινά, είναι εύκολο να καταλάβεις πόσο καθοριστικό ρόλο παίζουν οι διατροφικές σου συνήθειες για την ευεξία του μικρού σου. Ειδικότερα το διάστημα που το παιδί διανύει τα τρυφερά στάδια της ανάπτυξης και ο οργανισμός του παρουσιάζει μεγαλύτερες ανάγκες, εσύ είσαι εκείνη που του προσφέρει καθημερινά τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται. Ωστόσο, για να μπορείς να κάνεις σοφές διατροφικές επιλογές για το παιδί σου, χρειάζεται πρώτα να έχεις διαμορφώσει μία ωφέλιμη διατροφή για εσένα, μία διατροφή που θα μπορείς και θα θέλεις να μοιράζεσαι με το μικρό σου.

Βλέπεις, παρότι οι απαιτήσεις του δικού σου οργανισμού διαφέρουν από εκείνες που παρουσιάζει ο οργανισμός του παιδιού σου, έχουν ένα σημαντικό κοινό: Την ανάγκη για μία διατροφή υψηλής θρεπτικής αξίας, η οποία συμβαδίζει με την επιθυμία σας για λαχταριστά γεύματα. Για παράδειγμα, σκέψου τις φορές που εργάζεσαι και αισθάνεσαι την έντονη επιθυμία για ένα νόστιμο snack, το οποίο θα ανακουφίσει την πείνα σου. Το ίδιο συμβαίνει και με το μικρό σου, όσο βρίσκεται στο σχολείο, την προπόνηση ή ενώ απολαμβάνετε μαζί μία απογευματινή βόλτα.

Τι μπορείς να κάνεις, λοιπόν, ώστε να βελτιώσεις τις διατροφικές σας συνήθειες και συγχρόνως, να απολαμβάνετε μοναδικές, γευστικές επιλογές κατά τη διάρκεια της ημέρας; Το μόνο που χρειάζεται, είναι να επενδύσεις σε πιο σοφές επιλογές, δηλαδή σε τροφές που είναι θρεπτικές και συνθέτουν απολαυστικούς συνδυασμούς γεύσεων. Παρακάτω, λοιπόν, έχω συγκεντρώσει μία λίστα από σοφά food tips, η οποία υπόσχεται να αναβαθμίσει σταδιακά το καθημερινό μενού που μοιράζεσαι με το μικρό σου και να σας φέρει ακόμη πιο κοντά, μέσω της απόλαυσης!

Ακολούθησε την κορυφαία διατροφική τάση της plant based διατροφής

Αν απορείς γιατί όλο και περισσότεροι φίλοι και γνωστοί σου στρέφονται σε μία χορτοφαγική διατροφή, μάλλον δεν γνωρίζεις πόσο ωφέλιμη, γευστική και «πλούσια» μπορεί να είναι μία διατροφή που αποτελείται από λιγότερα ζωικά προϊόντα και περισσότερα φυτικά. Όπως και να έχει, έχει σημασία να γνωρίζεις πως τα παιδιά που καταναλώνουν περισσότερες φυτικές ίνες στα γεύματά τους, τρώνε λιγότερα λιπαρά και ζάχαρη. Ακριβώς για αυτό, αν θέλεις να βελτιώσεις τις διατροφικές συνήθειες του μικρού σου, χρειάζεται να ξεκινήσεις από τα δικά σου πιάτα και να ενδώσεις στην κορυφαία διατροφική τάση, εμπλουτίζοντας τις συνταγές σου με περισσότερες plant based επιλογές.

TIP: Γνώριζες ότι τα παιδιά που καταναλώνουν περισσότερες φυτικές ίνες, τρώνε λιγότερα λιπαρά και ζάχαρη; 

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως η μπανάνα, το αμύγδαλο, το ράσμπερι, το μπρόκολο και οι φακές, χορταίνουν πιο γρήγορα το στομάχι, ακόμη και αν έχουμε καταναλώσει μία μικρή ποσότητα φαγητού, ενώ λειτουργούν ως «ασπίδα» προστασίας για την υγεία του γαστρεντερικού μας συστήματος.

Πες «ναι» στις πρωτεΐνες για να απολαμβάνετε μία καθημερινότητα γεμάτη ενέργεια

Οι ατελείωτες ώρες που περνάς στο γραφείο και οι σχολικές και οι εξωσχολικές δραστηριότητες του μικρού σου, είναι μόνο μερικοί από τους λόγους που το τέλος της ημέρας σας βρίσκει και τους δύο κουρασμένους. Συνεπώς, επειδή λείπετε αρκετές ώρες από το σπίτι, ακολουθώντας ένα έντονο πρόγραμμα, καλό είναι να έχετε μαζί σας ένα θρεπτικό και απολαυστικό σνακ, το οποίο θα σας παρέχει την ενέργεια που χρειάζεστε. Τι καλύτερο, λοιπόν, από μία λαχταριστή μπάρα, όπως η High Protein Nut Bar Μπανάνα της JANNIS, ένα εξαιρετικό προϊόν που φτιάχνεται σύμφωνα με όλους τους κανόνες ασφάλειας και ποιότητας;

Πρόκειται για ένα snack που περιλαμβάνει εκχύλισμα της ρίζας κιχωρίου, δηλαδή ενός δημοφιλούς προβιοτικού που έχει σημαντικά οφέλη για τον οργανισμό, ενώ δεν διαθέτει ζάχαρη, συντηρητικά, γλουτένη ή λακτόζη. Συνεπώς, είναι μία εξαιρετική, σοφή επιλογή για όλες εκείνες τις φορές που θέλετε να γεμίσετε τις «μπαταρίες» σας, καθώς έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, δηλαδή ένα βασικό συστατικό για μία δραστήρια καθημερινότητα, όπως η δική σου και του μικρού σου.

Κάνε σοφές διατροφικές επιλογές που προστατεύουν τη φυσική άμυνα του οργανισμού 

Είναι σημαντικό να θυμάσαι πως η έντονη κούραση είναι συνήθως ο βασικός υπαίτιος που «κρύβεται» πίσω από ένα εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα. Ειδικότερα την παρούσα περίοδο, που οι εποχικές ιώσεις έχουν κάνει την εμφάνισή τους, αξίζει να επενδύσεις λίγο περισσότερο σε τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και οι οποίες προστατεύουν τη φυσική άμυνα του οργανισμού σας.

TIP: Νιώθεις κουρασμένη και ότι το ανοσοποιητικό σου χρειάζεται τόνωση; Δοκίμασε ένα σνακ με κράνμπερι, που είναι πλούσιο σε βιταμίνη C!

Αν παρατηρείς, λοιπόν, πως το μικρό σου είναι συνεχώς κουρασμένο και νομίζεις πως το ανοσοποιητικό του χρειάζεται επιπλέον τόνωση, τότε εμπλούτισε τη διατροφή του με ένα γευστικό snack, το οποίο περιέχει φρούτα και ξηρούς καρπούς, καθώς είναι δύο είδη τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά. Μάλιστα, μια άκρως γευστική επιλογή είναι η Soft Nut Bar με Επιδόρπιο Ελληνικού Γιαουρτιού και Κράνμπερι της JANNIS, η οποία έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι όμως, είναι «πλούσια» σε αντιοξειδωτικά, ακόρεστα λιπαρά οξέα, αμινοξέα και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Με λίγα λόγια, είναι το ιδανικό, χορταστικό και νόστιμο σνακ για το παιδί σου, αλλά και για εσένα. 

Διάβαζε πιο προσεκτικά τις ετικέτες πριν προσθέσεις ένα προϊόν στο καλάθι σου

Μία σοφή μέθοδος που θα σε βοηθήσει να διακρίνεις ποια προϊόντα αξίζουν μία θέση στα γεύματά σου, είναι να διαβάζεις προσεκτικά τις ετικέτες των προϊόντων που αγοράζεις. Μοιάζει τόσο απλό, όμως, μόνο λίγοι από εμάς ακολουθούν αυτή τη σοφή τακτική. Σε κάθε περίπτωση, οι ετικέτες που υπάρχουν πάνω στα προϊόντα που αγοράζεις, μπορούν να σου αποκαλύψουν πολλά για την ποιότητα της διατροφής σου. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να τις διαβάζεις αναλυτικά πριν προσθέσεις ένα προϊόν στο καλάθι με τα ψώνια σου.

TIP: Το φοινικέλαιο είναι το πρώτο σε κατανάλωση φυτικό έλαιο στον κόσμο, αλλά σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι καλό να το περιορίσουμε από τη διατροφή μας

Επιπλέον, έχει σημασία να γνωρίζεις πως ακόμη και τα προϊόντα που παρουσιάζονται ως plant based, πολλές φορές «κρύβουν» υπολείμματα από γαλακτοκομικά παράγωγα ή προσθήκη λακτόζης. Σε κάθε περίπτωση, η ετικέτα του προϊόντος είναι εκείνη που θα σου αποκαλύψει αν ένα προϊόν είναι υψηλής ποιότητας και αν έχει φτιαχτεί σύμφωνα με όλους τους κανόνες ασφάλειας και ποιότητας.

Περιόρισε τη ζάχαρη από τη διατροφή σας επιλέγοντας πιο ωφέλιμα και φυσικά γλυκαντικά

Να ξέρεις πως αν θέλεις να περιορίσεις την ποσότητα της ζάχαρης που καταναλώνει το μικρό σου, χωρίς εκείνο να αρχίσει τα παράπονα, εσύ είσαι εκείνη που οφείλει να δώσει το σωστό παράδειγμα. Μήπως ήρθε η ώρα, λοιπόν, να κάνεις μία σοφή επιλογή για εσένα και για εκείνο; Περιορίζοντας τη ζάχαρη από τη διατροφή σας, δεν θα στερηθείτε την απόλαυση του γλυκού, καθώς υπάρχουν πολλά, ωφέλιμα φυσικά γλυκαντικά, τα οποία θα… ξετρελάνουν τους γευστικούς σας κάλυκες.

TIP: Γνώριζες πως οι επιπλέον θερμίδες από τη ζάχαρη στα σνακ του παιδιού, οδηγούν σε έλλειψη θρεπτικών συστατικών;

Για να καταλάβεις τι εννοώ, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να δοκιμάσεις την τραγανή, λαχταριστή μπάρα δημητριακών, Soft Nut Bar Μήλο & Κανέλα της JANNIS, η οποία δεν περιλαμβάνει ζάχαρη αλλά μέλι, ενώ αποτελεί έναν γευστικό συνδυασμό απαλλαγμένο από συντηρητικά, γλουτένη, γαλακτοκομικά παράγωγα, φοινικέλαιο και λακτόζη. Μία δοκιμή θα σε πείσει πως είναι το ιδανικό, χορταστικό, νόστιμο snack για το παιδί σου, ένα snack που θα του αποδείξει πως η απόλαυση δεν αφορά πάντα στη ζάχαρη. Επιπλέον, έχει σημασία να γνωρίζεις πως η συγκεκριμένη μπάρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες Β, μέταλλα και πρωτεΐνες, τονώνοντας τον οργανισμό με φυσικό και απολαυστικό τρόπο, κάθε στιγμή της ημέρας.

Να θυμάσαι πως όλα τα παραπάνω είναι μόνο μερικές από τις συμβουλές που σταδιακά θα σε βοηθήσουν να διαμορφώσεις μία καλύτερη διατροφή για εσένα και το παιδί σου. Πραγματοποιώντας μικρές αλλαγές, επενδύοντας σε μοναδικούς γευστικούς συνδυασμούς, δείχνοντας εμπιστοσύνη σε προϊόντα που είναι υψηλής ποιότητας, θα είσαι περισσότερο σίγουρη ότι θα κάνεις πιο σοφές διατροφικές επιλογές για εσένα και τα μικρό σου.

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved
Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση κουζίνας: Ιδέες για όλα τα γούστα (εικόνες)