Ταχίνι: Γιατί πρέπει να τρώει το παιδί καθημερινά

Μια κουταλιά ταχίνι κάθε μέρα συμβάλλει στην καλή υγεία των παιδιών.

Ταχίνι: Γιατί πρέπει να τρώει το παιδί καθημερινά
pexels.com /Ksenia Chernaya

Το ταχίνι είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα και σε θρεπτικά συστατικά που επιδρούν ευεργετικά στον οργανισμό.Σε αντίθεση με το φυστικοβούτυρο ή το κανονικό βούτυρο, το ταχίνι είναι απαλλαγμένο από κάθε είδους χοληστερόλη.

Εξίσου θρεπτικό θεωρείται και για τα παιδιά. Μια κουταλιά την ημέρα αρκεί για την πρόσληψη των ιχνοστοιχείων και μετάλλων που περιέχει.

Δέκα λόγοι που πρέπει να δίνετε στα παιδιά μια κουταλιά ταχίνι την ημέρα

taxini2
  • Ενισχύει την πέψη καθώς οι σπόροι σουσαμιού περιέχουν πολλά πεπτικά ένζυμα. Αυτό βοηθά στη βελτίωση της πεπτικής ικανότητας του παιδιού σας.
  • Βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος λόγω των φυτικών ινών που περιέχει.Σε αντίθεση με το κανονικό βούτυρο, το ταχίνι είναι εύπεπτο και βοηθά το παιδί να διατηρήσει το έντερό του καθαρό.
  • Βελτιώνει το μεταβολισμό των παιδιών καθώς το σουσάμι έχει τη φυσική ικανότητα να ενισχύει την όρεξη των παιδιών. Δεδομένου ότι η κατανάλωση σουσαμιού δεν επιτρέπεται πάντα λόγω αλλεργιών, το ταχίνι είναι η ιδανική λύση.
  • Ενισχύει και βελτιώνει τη λειτουργία του ήπατος του παιδιού.
  • Ενισχύει και θρέφει τα μαλλιά καθώς το ταχίνι είναι σημαντική πηγή σιδήρου που βοηθά στο σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων στο σώμα.
  • Καταπραΰνει τα νεύρα. Το κάλιο είναι ένα μέταλλο που εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία της καρδιάς και του νευρικού συστήματος.
  • Συμβάλλει στην αποτοξίνωση του ήπατος και στην καλή κυκλοφορία του αίματος.
  • Βοηθά το παιδί στην αντιμετώπισης της δυσκοιλιότητας καθώς και στη βελτίωση του αναπνευστικού συστήματος. Ένα μείγμα ταχίνι με τζίντζερ και μέλι είναι ιδανικό για το παιδί σας όταν δεν μπορεί να αναπνεύσει. Μπορείτε επίσης απλά να προσθέσετε ταχίνι σε ένα ποτήρι βραστό νερό και να το προσφέρετε στο παιδί σας αν διαπιστώσετε ότι έχει πρόβλημα με την αναπνοή του.
  • Το ταχίνι έχει καταπραϋντική επίδραση στο νευρικό σύστημα του παιδιού.
  • Δίνει ενέργεια.
taxnini

Τι να προσέξετε

Μέχρι σήμερα, δεν υπάρχουν γνωστές παρενέργειες του ταχινιού. Ωστόσο, αν σκοπεύετε να δώσετε ταχίνι σε μικρό παιδί, βεβαιωθείτε ότι δεν έχει υπολλειμματα απο σουσάμι γιατί μπορεί να πνιγεί. Προσοχή χρειάζεται και με την ποσότητα που καταναλώνουν τα παιδιά. Μια κουταλιά θεωρείται αρκετή καθώς το ταχίνι είμαι πλούσιο σε θερμίδες.

Τρόποι για να εντάξετε το ταχίνι στη διατροφή των παιδιών

Ενας εύκολος τρόπος για να εντάξετε το ταχίνι στη διατροφή του μωρού - αφού πρώτα πάρετε την άδεια του παιδιάτρου σας- είναι μέσα σε φρουτόκρεμες, smoothie ή σαλάτες. Στα μεγαλύτερα παιδιά ο καλύτερος συνδυασμός είναι ψωμί με ταχίνι και μέλι.

taxini

Επίσης:

  • Ο χαλβάς, ναι αυτός που συνήθως τρώμε την Καθαρά Δευτέρα, είναι πλούσιος σε ταχίνι οπότε το παιδί μπορεί να τρώει ένα κομμάτι την ημέρα ( προσοχή στο μέγεθος).
  • Χρησιμοποιείστε το ταχίνι ως dressing σε σαλάτες, αναμειγνύοντας το με λάδι και λεμόνι.
  • Συνδυάστε το με όσπρια, καθώς βοηθάει στην καλύτερη πρόσληψη του σιδήρου.
  • Εντάξτε στη διατροφή των παιδιών το χούμους, του οποίου το βασικό συστατικό είναι το ταχίνι.

Πηγή: parentinghealthybabies.com

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved