Πώς να περιορίσετε την κατανάλωση σοκολάτας στα παιδιά το Πάσχα

'Εξυπνοι τρόποι για να βάλετε ένα μέτρο στην κατανάλωση σοκολάτας.

Πώς να περιορίσετε την κατανάλωση σοκολάτας στα παιδιά το Πάσχα

Το Πάσχα κυριαρχούν τα τσουρέκια και τα σοκολατένια αβγά. Είτε από τη νονά και το νονό, είτε από τους ίδιους τους γονείς, είναι απίθανο να μην υπάρχουν αυτές τις ημέρες σοκολατένιες λιχουδιές στο σπίτι.

Η ενδεδειγμένη συχνότητα κατανάλωσης της σοκολάτας για τα παιδιά είναι περίπου 2 φορές την εβδομάδα και σε ποσότητα περίπου 30 γραμμαρίων.Κάτι τέτοιο είναι μάλλον δύσκολο να τηρηθεί την περίοδο αυτή.

Οι πειρασμοί λοιπόν είναι πολλοί και εσείς δε θέλετε να αφήσετε το παιδί σας να τρώει ανεξέλεγκτα γλυκά, σοκολατένια και όχι μόνο.

sokolatenia avga

Τι μπορείτε να κάνετε

  • Επιλέξτε αυγά μικρότερου μεγέθους και κατά προτίμηση χωρίς γέμιση.
  • Διδάξτε στα παιδιά να απολαμβάνουν την κάθε μπουκιά τους κι όχι απλά να καταβροχθίζουν ότι έχουν μπροστά τους.
  • Αποφύγετε να έχετε τα σοκολατένια αυγά ή γλυκά σε σημείο που τα βλέπουν τα παιδιά. Είναι προτιμότερο να σας τα ζητήσουν παρά να τα παίρνουν μόνα τους. Με τον τρόπο αυτό θα έχετε τον έλεγχο πόσο και πότε τρώνε.
  • Η σοκολάτα δεν πρέπει να αποθηκεύεται στο παιδικό δωμάτιο. Να είστε ξεκάθαροι για τα όρια γύρω από το πότε μπορούν να τη φάνε.
  • Φροντίστε κατά την περίοδο του Πάσχα να τρώνε ένα πλούσιο πρωινό. Ετσι, δεν θα πεινάνε όλη την ώρα και κυρίως δεν θα αναζητούν σοκολάτα.
  • Μην αποθηκεύετε στα ντουλάπια της κουζίνας σοκολατένια σνακ και λιχουδιές. Είναι βέβαιο ότι θα τις ανακαλύψουν κάποια στιγμή.
  • Προσπαθήστε να ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να είναι δραστήρια. Πάτε οικογενειακούς περιπάτους, παίξτε παιχνίδια ποδοσφαίρου στο πάρκο, μπάσκετ, ή κάντε όποια άλλη δραστηριότητα είναι δυνατή εκτός σπιτιού.

«Πιστεύω ότι είναι καθήκον μας ως γονείς να διδάσκουμε στα παιδιά ότι μπορούμε να τρώμε πολλά και διαφορετικά τρόφιμα (συμπεριλαμβανομένου και του πρόχειρου φαγητού). Το σημαντικό είναι να μάθουν από μικρή ηλικία να τρέφονται σωστά και να αναπτύξουν μια προτίμηση για τα υγιεινά τρόφιμα», εξηγεί η διαιτολόγος Karina Savage στο northshoremums.com.au

Μάλιστα τονίζει ότι οι απαγορεύσεις και οι περιορισμοί στο φαγητό μπορεί να έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα. «Τα παιδιά των οποίων οι γονείς δεν δίνουν γλυκά ή λιχουδιές, συνήθως είναι επιρρεπή σε τέτοιου είδους τροφές και τις καταναλώνουν χωρίς μέτρο όταν τους δοθεί η ευκαιρία», επισημαίνει η Karina Savage.

Απ΄όλα λοιπόν αλλά με μέτρο.

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved