Έτσι θα βγάλετε τη ζάχαρη από το πρωινό των παιδιών σας

Έτσι θα βγάλετε τη ζάχαρη από το πρωινό των παιδιών σας

Οκτώ τρόποι να βγάλετε μια και καλή τη ζάχαρη από το πρωινό των παιδιών σας.

Έτσι θα βγάλετε τη ζάχαρη από το πρωινό των παιδιών σας

Οι ειδικοί και οι απανταχού διατροφολόγοι αναφέρουν ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με τροφές που τρώνε τα παιδιά όπως, δημητριακά, muffins, σφολιάτες και έξτρα γλυκά όπως μαρμελάδα, χυμό ή πραλίνα, μιλάμε για έξτρα ζάχαρη στη διατροφή τους.

Στην πραγματικότητα και σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το υπουργείο Υγείας της Βρετανίας το 2017, έγινε γνωστό ότι τα παιδιά λαμβάνουν τη μισή από την ημερήσια επιτρεπτή ποσότητα ζάχαρης κατά το πρωινό.

Επιπλέον, το 84% των γονέων που ρωτήθηκαν πίστευαν ότι τα τρόφιμα που έτρωγαν τα παιδιά τους ήταν υγιεινά.

Όταν πρόκειται να σερβίρετε ένα υγιεινό πρωινό με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη στα παιδιά σας, υπάρχουν πολλές επιλογές εάν θέλετε να γίνετε περισσότερο δημιουργικοί σαν γονείς.

pos tha bgalete ti zaxari apo to proino ton paidion 4

Δείτε παρακάτω ποιες τροφές να προτιμάτε για πρωινό και ποιες να αποφεύγετε, για να "κόψετε" τη ζάχαρη από το πρώτο γεύμα των παιδιών σας.

1. Διαβάστε τα συστατικά

Όταν πρόκειται να επιλέξετε κάποια δημητριακά ή ο,τιδήποτε άλλο για το πρωινό του παιδιού σας, διαβάστε πρώτα τα συστατικά έξω από τη συσκευασία.

Αυτά που γράφουν "καλή πηγή φυτικών ινών", "χωρίς γλουτένη" ή "φτιαγμένα από πραγματικά φρούτα", μπορεί να έχουν τόση περιεκτικότητα σε ζάχαρη όση έχουν και τα υπόλοιπα δημητριακά που θα βρείτε στο εμπόριο.

Γι' αυτό καλό θα είναι να διαβάζετε πόση ζάχαρη έχουν μέσα τα προϊόντα και να επιλέγετε εκείνα που δεν έχούν καθόλου ή λίγη ζάχαρη.

pos tha bgalete ti zaxari apo to proino ton paidion 3

2. Επιλέξτε τις πρωτεΐνες

Όταν σκέφτεστε τη λέξη πρωινό, τα τοστ, οι βάφλες, τα pancakes και τα κεκάκια έρχονται στο μυαλό σας, έτσι δεν είναι; Αν θέλετε να βγάλετε τη ζάχαρη από το πρωινό του παιδιού σας, θα πρέπει να πείτε "αντίο" και σε όλα τα παραπάνω.

Αντ' αυτών προτιμήστε ένα βραστό αβγό, μια φριτάτα, λίγο αβοκάντο σε μια φέτα ψωμί του τοστ ή άλλα λαχανικά που θα μπορούσατε να προσθέσετε σε μια γρήγορη ομελέτα.

3. Αντί για μαρμελάδες χρησιμοποιήστε ολόκληρα φρούτα

Αντί για μαρμελάδα φράουλα, λιώστε με το πιρούνι μερικές φράουλες ή βάλτε τες στο μπλέντερ και πολτοποιήστε τες. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε με πολλά φρούτα όπως τα μούρα, το πορτοκάλι ή ροδάκινο.

pos tha bgalete ti zaxari apo to proino ton paidion 5

4. Φτιάξτε τα δικά σας παρφέ

Το γιαούρτι είναι μια υγιεινή και σούπερ επιλογή για πρωινό. Διαλέξτε ένα γιαούρτι χαμηλά σε λιπαρά και βάλτε μέσα λίγο μέλι, ξηρούς καρπούς ή ακόμη και κομματάκια μαύρης σοκολάτας.

5. Φτιάξτε muffin

Αντί να φτιάξετε τα muffin με την κλασσική παραδοσιακή συνταγή, προτιμήστε εκείνα που φτιάχνονται με φρούτα ή λαχανικά. Τα περισσότερα muffins είναι βόμβες ζάχαρης, αν όμως τα φτιάξετε μόνες σας και μόνο ακολουθώντας υγιεινές συνταγές, τότε πρόκειται για διατροφικές και υγιεινές βόμβες που θα γεμίσουνε με θρεπτικά συστατικά τον οργανισμό του παιδιού.

6. Πείτε αντίο στους χυμούς

Ξεχάστε τις συσκευασίες χυμών. Στύψτε φρέσκο χυμό πορτοκάλι ή φτιάξτε smoothie με 2 ή 3 διαφορετικά φρούτα.

7. Δώστε τη λιχουδιά που δικαιούται το παιδί σας το πρωί

Κι όμως! Αν έχετε σκοπό να δώσετε κάτι γλυκό στο παιδί σας μέσα στην ημέρα μπορείτε να το κάνετε στο πρωινό. Φτιάξτε μια νόστιμη πουτίγκα ή σπιτικά μπισκότα με βρώμη.

pos tha bgalete ti zaxari apo to proino ton paidion 1

8. Φτιάξτε ένα πράσινο smoothie

Σύμφωνα με τo Κέντρo Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), 9 στα 10 παιδιά δεν τρώνε αρκετά λαχανικά.

Αν και σίγουρα χρειάζεται μια αλλαγή στη νοοτροπία αυτή, το να σερβίρετε λαχανικά για πρωινό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βγάλετε όχι μόνο τη ζάχαρη από τη διατροφή του παιδιού σας αλλά και να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό του.

Τα smoothies είναι ένας εύκολος τρόπος για να σερβίρετε λαχανικά για πρωινό και μια επιλογή με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Δείτε αρκετές συνταγές για παιδικά smoothies, εδώ.

πηγή: julierevelant.com

Διαβάστε επίσης

Πέντε tips για να μειώσετε την ζάχαρη στη διατροφή των παιδιών

Η ζάχαρη προκαλεί υπερκινητικότητα στα παιδιά;

Τι προκαλεί η ζάχαρη στα παιδιά;

Δέκα tips για να μειώσετε τη ζάχαρη στη διατροφή σας

18.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Playhouse Επιτραπέζιο Guess What (141268)
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Jolly Roger (KA111915)
10.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Επιτραπέζιο Κρεμάλα (03-204)
20.55 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο Μυστικός κωδικός
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Έρευνα: Πού κρύβουν οι γονείς τα χριστουγεννιάτικα δώρα και πού ψάχνουν τα παιδιά

Έρευνα: Πού κρύβουν οι γονείς τα χριστουγεννιάτικα δώρα και πού ψάχνουν τα παιδιά

Πού κρύβουν οι γονείς τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους; Πού ψάχνουν τα παιδιά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χριστουγεννιάτικα βιβλία που ανυπομονούμε να διαβάσουμε με τα παιδιά μας φέτος

Χριστουγεννιάτικα βιβλία που ανυπομονούμε να διαβάσουμε με τα παιδιά μας φέτος

Οφέλη χριστουγεννιάτικων ιστοριών Προτάσεις βιβλίων για παιδιά
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τέσσερα tips για να μειώσετε το στρες κατά τη διάρκεια των γιορτών

Τέσσερα tips για να μειώσετε το στρες κατά τη διάρκεια των γιορτών

Προβλέψτε το άγχος Ζήστε τη στιγμή Θυμηθείτε να αναπνέετε Θέστε ρεαλιστικές προσδοκίες
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς θα μυήσεις τα παιδιά στην eco-friendly φιλοσοφία μέσα από μικρές αλλαγές στο σπίτι!

Πώς θα μυήσεις τα παιδιά στην eco-friendly φιλοσοφία μέσα από μικρές αλλαγές στο σπίτι!

Αν ισχύει η διαχρονική ρήση πως «τα παιδιά είναι ένας καθρέφτης των…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved
Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση κουζίνας: Ιδέες για όλα τα γούστα (εικόνες)