Πέντε tips για να μειώσετε την ζάχαρη στη διατροφή των παιδιών

Πέντε tips για να μειώσετε την ζάχαρη στη διατροφή των παιδιών

Πώς θα μειώσετε την πρόσληψη ζάχαρης στα παιδιά;

Πέντε tips για να μειώσετε την ζάχαρη στη διατροφή των παιδιών

Η υπερβολική κατανάλωση της ζάχαρης επηρεάζει όχι μόνο τη σωματική, αλλά και την πνευματική υγεία, καθώς μπορεί να μειώσει την εγκεφαλική λειτουργία των παιδιών και να προκαλέσει φλεγμονές και πονοκεφάλους.

Πόση ζάχαρη πρέπει να καταναλώνουν τα παιδιά;

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι ενήλικες πρέπει να περιορίσουν τη ζάχαρη σε περίπου 12 κουταλάκια, δηλαδή 48 γραμμάρια. Για τα παιδιά, επειδή τρώνε λιγότερο φαγητό, τα αντίστοιχα όρια είναι 7 έως 8 κουταλάκια, που αντιστοιχούν σε 30 με 35 γραμμάρια την ημέρα.

Τι μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε την ζάχαρη στη διατροφή των παιδιών;

Τα παιδιά χρειάζονται πρωτεΐνες για την ανάπτυξη των μυών και καλά λιπαρά για να υποστηρίξουν τον εγκέφαλο και το νευρικό τους σύστημα.  Επίσης, από έρευνες προκύπτει ότι η κατανάλωση υπερβολικής ζάχαρης μπορεί να οδηγήσει σε έλλειψη βασικών συστατικών, καθώς τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη καταστρέφουν βιταμίνες από το σώμα κατά τη διάρκεια της πέψης, όπως για παράδειγμα τις βιταμίνες B που εμπλέκονται στον μεταβολισμό της γλυκόζης. Για να μειώσετε την κατανάλωση της ζάχαρης στα παιδιά, δοκμάστε τα εξής:

Δώστε προσοχή στα προϊόντα που περιέχουν "κρυμμένη" ζάχαρη

Μπορεί κάποιες τροφές ή σνακ να νομίζουμε ότι είναι υγιεινές, στην πραγματικότητα όμως έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και η κατανάλωσή τους χρειάζεται προσοχή. Για παράδειγμα πολλά δημητριακά ή χυμοί φρούτων έχουν ζάχαρη σε σχέση με άλλους, για αυτό είναι σημαντικό να διαβάζετε πάντα τις ετικέτες.

Μην βγάζετε τελείως τη ζάχαρη από τη διατροφή τους

Σύμφωνα με έρευνες, όταν οι γονείς απαγορεύουν στα παιδιά να τρώνε γλυκά, πολλές φορές πετυχαίνουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Εντάξτε τα γλυκά στη διατροφή των παιδιών, αλλά πάντα φυσικά με μέτρο.

Φτιάξτε τα δικά σας γλυκά με τα κατάλληλα υλικά

Όλα τα παιδιά λατρεύουν τις γλυκιές γεύσεις. Αντί λοιπόν να τους τις στερήσετε, μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας σπιτικά γλυκά με υλικά που εσείς θα επιλέξετε. Για παράδειγμα, μπορείτε αντί για ζάχαρη να βάλετε μέλι, ή να κάνετε γλυκά με φρούτα που περιέχουν φυσικά σάκχαρα.

Δώστε προσοχή στα σνακ

Τα σνακ είναι απαραίτητη στη διατροφή των παιδιών. Προτιμήστε φρούτα, ξηρούς καρπούς και άλλα υγιεινά σνακ που θα κρατήσουν τα παιδιά χορτάτα και δεν θα έχουν την ανάγκη να φάντε κάτι γλυκό.

Μετρήστε τη ζάχαρη

Ειδικά στα έτοιμα τρόφιμα, είναι δύσκολο να υπολογίσουμε πόση ποσότητα "κρυφής" ζάχαρης περιέχουν ακριβώς. Είναι σημαντικό όμως να έχετε μία εικόνα της ζάχαρη που καταναλώνει το παιδί στην καθημερινότητά τους ώστε να προβείτε σε ενδεχόμενες αλλαγές στις διατροφικές τους συνήθειες.

Πηγή: bundoo.com

Διαβάστε επίσης

Νόστιμες και γλυκές συνταγές για παιδιά με μπανάνες (vid)

Πότε το μωρό μπορεί να πιει χυμούς φρούτων;

Τρία απογευματινά σνακ για παιδιά (vid)

Πώς η τηλεόραση επηρεάζει τις διατροφικές συνήθειες του παιδιού;

11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
20.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Lottie Κούκλα βινυλίου 'Νεράιδα του Δάσους' 18εκ.
16.85 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Smartgames επιτραπέζιο Κυνηγοί Φαντασμάτων
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τα παιδιά του Μαρτίου: Έξι ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά τους

Τα παιδιά του Μαρτίου: Έξι ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά τους

Ποια είναι τα κοινά χαρακτηριστικά των παιδιών που έχουν γεννηθεί τον Μάρτιο;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς ο καλός ύπνος επηρεάζει τη ψυχική υγεία των εφήβων;

Πώς ο καλός ύπνος επηρεάζει τη ψυχική υγεία των εφήβων;

Νέα έρευνα υπερτονίζει τη σημασία του επαρκούς ύπνου στην εφηβική ηλικία.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σταματίνα Τσιμτσιλή: Το μαμαδίστικο φαγητό που μαγείρεψε για τα παιδιά της

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Το μαμαδίστικο φαγητό που μαγείρεψε για τα παιδιά της

'Ενα κλασικό κι αγαπημένο φαγητό, ειδικά των παιδιών, έφτιαξε η όμορφη παρουσιάστρια.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Συμμετοχή του πατέρα, ισότητα των φύλων και γέννηση δεύτερου παιδιού

Συμμετοχή του πατέρα, ισότητα των φύλων και γέννηση δεύτερου παιδιού

Της Laurie Derose* , Ινστιτούτο Οικογενειακών Σπουδών ΗΠΑ, 21 Νοεμβρίου 2019. 
Διάβασε τη συνέχεια
BEST OF NETWORK
Αποκλειστικό: «Κορονοπάρτι» στο Αρχηγείο της Πυροσβεστικής
Κορονοϊός: Όλα δείχνουν παράταση του lockdown μέχρι τις 15 Μαρτίου - Αγωνία για τις μεταλλάξεις
Συνεπιμέλεια: Επιστολή των Ενεργών Μπαμπάδων στον Πρωθυπουργό - «Προστατέψτε τα παιδιά»
Σεξουαλική παρενόχληση σε ανήλικους: Τα «σεξουαλικά αρπακτικά» σαρώνουν το διαδίκτυο στην καραντίνα
Πέτρος Φιλιππίδης: Η ώρα της Δικαιοσύνης - Ηθοποιός τον κατηγορεί για βιασμό
Κορονοϊός: Πότε προβλέπεται το πρώτο «τείχος ανοσίας» στην Ελλάδα, πότε θα υπάρχει ανοσία της αγέλης
Ερντογάν: Αποκαλυπτικό βίντεο με «βασανιστήρια» - Εκβιασμοί, φυλακίσεις και… απόσπασμα
Θέμης Αδαμαντίδης: Αυτός είναι ο τραγουδιστής που συνελήφθη σε παράνομο καζίνο στην Κυψέλη
Συνελήφθη γνωστός εφοπλιστής στην Κηφισιά
Survivor Spoiler 1/3: «Τρίζει η καρέκλα του πρίγκιπα James» (video)
Φρίκη: Κόκορας σκότωσε το αφεντικό του σε κοκορομαχία
Survivor spoiler: «Βόμβα» στην κόκκινη ομάδα - Έρχεται οικειοθελής αποχώρηση;
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved
Έλενα Τσαβαλιά - Μάρκος Σεφερλής: Αγνώριστος ο γιος τους, Χάρης