Πόσες φυτικές ίνες χρειάζονται τα παιδιά;

Πόσες φυτικές ίνες χρειάζονται τα παιδιά;

Γιατί είναι σημαντικές οι φυτικές ίνες στη διατροφή των παιδιών.

Πόσες φυτικές ίνες χρειάζονται τα παιδιά;

Οι φυτικές ίνες αποτελούν απαραίτητο συστατικό μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής.

Γιατί είναι σημαντικές οι φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες περνούν αδιάλυτες από τον πεπτικό σωλήνα. Μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες βοηθά στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας, στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων , ορισμένων τύπων καρκίνου και παχυσαρκίας .

Τα παιδιά και οι έφηβοι χρειάζονται λιγότερες φυτικές ίνες από τους ενήλικες:

  • Οι έφηβοι ηλικίας 14-18 ετών χρειάζονται ημερησίως περίπου 25,2 (κορίτσια) έως 30,8 (αγόρια) γραμμάρια φυτικές ίνες
  • Τα παιδιά ηλικίας 9-13 ετών χρειάζονται ημερησίως περίπου 22,4 (κορίτσια) έως 25,2 (αγόρια) γραμμάρια φυτικές ίνες
  • Τα παιδιά ηλικίας 4-8 ετών χρειάζονται ημερησίως περίπου 16,8 (κορίτσια) έως 19,6 (αγόρια) γραμμάρια φυτικές ίνες
  • Τα παιδιά ηλικίας 1-3 ετών χρειάζονται ημερησίως περίπου 14 γραμμάρια φυτικές ίνες.

Ένας απλός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι τα παιδιά σας παίρνουν αρκετές φυτικές ίνες είναι να κάνετε υγιεινές επιλογές τροφίμων. Για παράδειγμα, ένας 5χρονος θα χρειαζόταν περίπου 10 γραμμάρια φυτικών ινών κάθε μέρα. Η συνολική ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα έως 25 γραμμάρια για ενήλικες μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γενική οδηγία για τα παιδιά.

futikes ines

Καλές πηγές φυτικών ινών είναι: 

  • Λαχανικά
  • Φασόλια
  • Αρακάς
  • Ξηροί καρποί
  • Φρούτα
  • Ψωμί ολικής αλέσεως και δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες

Τι να προσέχετε

  • Δεν είναι όλα τα τρόφιμα με την ένδειξη « ολικής αλέσεως » καλή πηγή φυτκών ινών. Για παράδειγμα, το σιτάρι ολικής αλέσεως έχει περισσότερες ίνες από το καστανό ρύζι ολικής αλέσεως ή τη βρώμη ολικής αλέσεως.
  • Η ποσότητα των φυτικών ινών σε τρόφιμα ολικής αλέσεως μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τη μάρκα.
  • «Ολόκληροι κόκκοι» σημαίνει ότι περιλαμβάνουν ολόκληρο το σιτάρι, το καστανό ρύζι, το πλιγούρι, το φαγόπυρο, το πλιγούρι βρώμης, το καλαμπόκι ολικής αλέσεως, ολόκληρη τη βρώμη, ολόκληρη τη σίκαλη και το άγριο ρύζι.

Πηγή: healthychildren.or/onmed.gr

Διαβάστε επίσης

Φυτικές ίνες: Πώς συμβάλλουν στην υγεία του παιδιού;

Πέντε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες για μωρά

Επτά τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες για να αντιμετωπίσετε την δυσκοιλιότητα στην εγκυμοσύνη (pics)

Φυτικές ίνες: Βοηθούν στην απώλεια βάρους; Από την διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ύπνος και νεογέννητα: Tι πρέπει να προσέξετε

Ύπνος και νεογέννητα: Tι πρέπει να προσέξετε

Ποιές είναι οι καλύτερες στάσεις ύπνου του μωρού
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εποχικές αλλεργίες στα παιδιά: Πέντε τρόποι να ανακουφιστούν

Εποχικές αλλεργίες στα παιδιά: Πέντε τρόποι να ανακουφιστούν

Kύρια συμπτώματα αλλεργιών Αποφύγετε τις βόλτες στα πάρκα Κρατήστε τα παράθυρα κλειστά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κράμπες εμφύτευσης: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Κράμπες εμφύτευσης: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Κράμπες εμφύτευσης: Ποια αίσθηση δημιουργούν; Άλλα συμπτώματα εμφύτευσης ωαρίου στη μήτρα Τι…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το παιδί μου είναι μοναδικό!

Το παιδί μου είναι μοναδικό!

Τι είναι αυτό που το κάνει τόσο μοναδικό;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved