Δεκαπέντε τροφές που τονώνουν τον εγκέφαλο των παιδιών

Η κατανάλωση ορισμένων τροφών βελτιώνουν την λειτουργία του παιδικού εγκεφάλου.

Δεκαπέντε τροφές που τονώνουν τον εγκέφαλο των παιδιών

Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι η υπερκατανάλωση ζάχαρης και η κατανάλωση κακής ποιότητας λιπαρών, επιβαρύνουν μακροπρόθεσμα την εγκεφαλική λειτουργία. Αντίθετα, μια διατροφή πλούσια σε ιχνοστοιχεία και μέταλλα βοηθούν στην υγιή ανάπτυξη του ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών των παιδιών.

Ποιες τροφές βοηθούν περισσότερο:


Αυγά


Περιέχουν πρωτεΐνη υψηλής θρεπτικής αξίας και καίριες για τον εγκέφαλο ουσίες όπως η χολίνη, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ο ψευδάργυρος και η λουτεΐνη, η οποία θα βοηθήσει τα παιδιά να έχουν καλύτερη συγκέντρωση.



Γιαούρτι

Ένα πλήρες σε λιπαρά ελληνικό γιαούρτι (το οποίο έχει περισσότερη πρωτεΐνη από άλλου τύπου γιαούρτια) μπορεί να βοηθήσει τον αναπτυσσόμενο εγκέφαλο των μικρών παιδιών να δημιουργήσει μια πιο εύκαμπτη και υγιή κυτταρική μεμβράνη. Αυτό συμβάλλει στην καλύτερη λήψη πληροφοριών από τον εγκέφαλο.



Πράσινα λαχανικά

Τροφές όπως το σπανάκι και το λάχανο είναι μέρος μιας υγιεινής διατροφής που συνδέεται με χαμηλότερες πιθανότητες εμφάνισης άνοιας αργότερα στη ζωή.



Ψάρι

Τα ψάρια είναι μια καλή πηγή βιταμίνης D και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία προστατεύουν τον εγκέφαλο από τη γνωστική εξασθένηση και την απώλεια της μνήμης.



Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε και τις υπόλοιπες τροφές που βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών.






DPG Network
Δείτε επίσης