Υγιεινή συνταγή για το ολοήμερο χωρίς ζέσταμα

Υγιεινή συνταγή για το ολοήμερο χωρίς ζέσταμα

Πώς τα πάτε με τα φαγητά στο ολοήμερο;

Υγιεινή συνταγή για το ολοήμερο χωρίς ζέσταμα

Εσείς προσαρμοστήκατε ή όχι ακόμη; Βάλατε μια σειρά; Πώς τα πάτε με τα φαγάκια που βάζετε στα παιδιά και που δεν χρειάζονται ζέσταμα;

Από την πλευρά μας προσπαθούμε να σας δίνουμε όμορφες και εύκολες ιδέες για να μην σας πιάνει απελπισία. Συνταγές για το ολοήμερο που δεν χρειάζονται ζέσταμα σας έχουμε δώσει πολλές.

Σήμερα... ακόμη μία. Τι μπορείτε να βάλετε στο τάπερ του παιδιού σας που δεν χρειάζεται ζέσταμα; Μα φυσικά μια νόστιμη, λαχταριστή και kids friendly μακαρονοσαλάτα.

Ποιος είπε ότι τα μακαρόνια τρώγονται ζεστά; Τα μακαρόνια -και ό,τι ζυμαρικό θέλετε- μπορούν να φαγωθούν κρύα.

Πώς θα φτιάξετε μια νόστιμη και υγιεινή μακαρονοσαλάτα για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα;

Βράστε βίδες ή πένες ή κοχυλάκια ή μακαροτσίνια ή ό,τι ζυμαρικό θέλει το παιδί σας. Μέσα στο μπολ προσθέστε φρέσκο ψιλοκομμένο σέλερι, κρουτόν, αρακά βρασμένο, τραγανό ωμό καρότο κομμένο σε κυβάκια, ξεψαχνισμένο κοτόπουλο ή κομμένο ζαμπόν σε κύβους. Όσο για τη σως; Προτιμήστε απλή σπιτική μαγιονέζα με λίγη μουστάρδα.

Όλα όσα προσφέρει στον οργανισμό του παιδιού σας αυτή η σαλάτα

fagito xoris zestama sto oloimero

Μακαρόνια: Τα ζυμαρικά θεωρούνται βασικό κομμάτι της Μεσογειακής Διατροφής. Τα μακαρόνια είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, σίδηρο (βοηθά στην παραγωγή αιμοσφαιρίνης), σελήνιο (ισχυρότατο αντιοξειδωτικό), ασβέστιο (ενδυνάμωση οστών), φώσφορο, πρωτεΐνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Θιαμίνη, Ριβοφλαβίνη, Νιασίνη, φολικό οξύ), ενώ περιέχουν ελάχιστα λιπαρά, χοληστερόλη και νάτριο.

Σέλερι: Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε θρεπτικά στοιχεία, θεωρείται φυσικό φάρμακο. Είναι πλούσιο σε ριβοφλαβίνη, βιταμίνη Β6, ασβέστιο, μαγνήσιο και φώσφορο, φυτικές ίνες, κάλιο και μαγγάνιο, καθώς και βιταμίνες Α, C και Κ.

Αρακάς: Ο αρακάς ή αλλιώς μπιζέλια, είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, προλαμβάνουν τον καρκίνο του στομάχου, έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, περιέχουν φαβονειδή όπως κατεχίνη και επικατεχίνη, καροτενοειδή, φαινολικά οξέα, πολυφαινόλες, αντιφλεγμονώδη φυτοθρεπτικά συστατικά, βιταμίνη C και βιταμίνη Ε, μια καλή ποσότητα του αντιοξειδωτικού ψευδαργύρου και Ωμέγα-3 λιπαρά, με τη μορφή του αλφα-λινολενικού οξέως (ALA).

Καρότο: Τα καρότα περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνη Κ, κάλιο, φυλλικό οξύ, μαγγάνιο, φώσφορο, μαγνήσιο, βιταμίνη Ε και ψευδάργυρο.

Κοτόπουλο: Το κοτόπουλο αποτελεί μία από τις καλύτερες πηγές ζωικής πρωτεΐνης. Προσφέρει επίσης στον οργανισμό μας πολλά από τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως σίδηρο, μαγνήσιο, σελήνιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Ταυτόχρονα, έχει λιγότερα «κακά», δηλαδή κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη από το κόκκινο κρέας.

Σπιτική μαγιονέζα: Το λάδι έχει ευεργετική επίδραση στο πεπτικό σύστημα, καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα και τα νεοπλάσματα στο στομάχι. Το αυγό που περιέχεται σε αυτή είναι πηγή χολίνης, βιταμίνης F, τοκοφερόλης, βιταμινών Β και άλλων εξίσου σημαντικών συστατικών. Το ξίδι έχει ευεργετική επίδραση στην στοματική κοιλότητα, αποτρέπει τις ασθένειες των ούλων και της τερηδόνας, λευκαίνει τα δόντια και συντηρεί το σμάλτο και επίσης σκοτώνει τα παθογόνα. Τα οφέλη της μουστάρδας αναφέρονται παρακάτω. (Μόνο η χρήση σπιτικής μαγιονέζας μπορεί να ωφελήσει. Τα προϊόντα στο κατάστημα είναι γεμάτα με τεχνητά πρόσθετα που δεν έχουν καθόλου αξία).

Μουστάρδα: Η μουστάρδα περιέχει καροτένιο, ζεαξανθίνη και λουτεΐνη (φλαβονοειδή και καροτενοειδή αντιοξειδωτικά), καθώς και βιταμίνες Α, C και Κ. Όλα αυτά τα συστατικά μαζί δημιουργούν μια "βόμβα" αντιοξειδωτικών που επιβραδύνει τη διαδικασία της γήρανσης. Επιπλέον έχει σελήνιο και μαγνήσιο, νιασίνη και επίσης βοηθά στη ρύθμιση της ροής του αίματος και προστατεύει τον οργανισμό από την υπέρταση.

Διαβάστε επίσης

Τι να βάλετε στο τάπερ του ολοήμερου που δεν χρειάζεται ζέσταμα

Μεσημεριανό για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα

Συνταγή για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα: Αλμυρά πιτάκια του Άκη

Συνταγή για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα: Τυρόπιτα καταΐφι του Άκη

Συνταγή για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα: Αλμυρά donuts του Άκη

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ πρώτης και δεύτερης εγκυμοσύνης

Οι πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ πρώτης και δεύτερης εγκυμοσύνης

Σε τι διαφέρει η πρώτη από την δεύτερη εγκυμοσύνη;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς θα προστατεύστε την επιδερμίδα του μωρού το καλοκαίρι;

Πώς θα προστατεύστε την επιδερμίδα του μωρού το καλοκαίρι;

Συμβουλές για να προστατεύσετε το δέρμα του μωρού από τον ήλιο και…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σταματίνα Τσιμτσιλή: Μας έδειξε τι τρώνε οι κόρες της και τι η ίδια

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Μας έδειξε τι τρώνε οι κόρες της και τι η ίδια

« Ποιον ζηλεύετε;» έγραψε με χιούμορ η παρουσιάστρια.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Προγεννητικός και προεμφυτευτικός γενετικός έλεγχος: Η επιστήμη «σύμμαχος» στην γέννηση υγιών μωρών

Προγεννητικός και προεμφυτευτικός γενετικός έλεγχος: Η επιστήμη «σύμμαχος» στην γέννηση υγιών μωρών

Η μεγαλύτερη αγωνία κάθε μελλοντικού γονέα είναι να φέρει στον κόσμο ένα…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved