Διατροφή μετά την καισαρική τομή: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε (pics)

Διατροφή μετά την καισαρική τομή: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε (pics)

Θα χρειαστεί να περάσει αρκετός χρόνος μέχρι να αναρρώσετε από την καισαρική τομή. Και θα χρειαστεί να βοηθήσετε και εσείς τον οργανισμό σας να αναρρώσει όσο πιο γρήγορα γίνεται, με το να ξεκουράζεστε και με το να τρώτε καλά και υγιεινά.

Διατροφή μετά την καισαρική τομή: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε (pics)

Η σωστή διατροφή όχι μόνο επιταχύνει τη διαδικασία αποκατάστασης αλλά και παρέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στο μωρό σας μέσω του μητρικού γάλακτος.

Ποια είναι όμως τα διάφορα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε και πώς θα σας βοηθήσουν κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης;

Γιατί είναι απαραίτητη η σωστή και υγιεινή διατροφή μετά την καισαρική τομή;

Είτε πρόκειται για φυσιολογικό τοκετό είτε για καισαρική τομή, η σωστή διατροφή επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης και βελτιώνει τα επίπεδα ενέργειάς σας.

Σύμφωνα με τις οδηγίες για τη διατροφή μετά τον τοκετό, που δημοσιεύθηκαν από το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ και έχουν εγκριθεί από την Αμερικανική Ένωση διαιτολόγων, οι νέες μητέρες που θηλάζουν μπορεί να χρειαστούν επιπλέον ημερήσια πρόσληψη 450-500 θερμίδων. Με λίγα λόγια θα πρέπει στο σύνολο να καταναλώνουν 1.800 έως 2.000 θερμίδες την ημέρα.

Εκτός από τις θερμίδες, μια ισορροπημένη διατροφή θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Βασικά θρεπτικά συστατικά που πρέπει να καταναλώνετε μετά την καισαρική τομή

1. Πρωτεΐνες

Οι πρωτεΐνες βοηθούν στην ανάπτυξη νέων κυτταρικών ιστών και βοηθούν στη διαδικασία επούλωσης. Πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα είναι τα ψάρια, τα αυγά, το κοτόπουλο, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το κρέας, τα μπιζέλια, τα ξερά φασόλια και τα καρύδια.

2. Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Μπορείτε να τρώτε φρούτα και λαχανικά όπως πορτοκάλια, πεπόνια, παπάγια, φράουλες, γκρέιπφρουτ, γλυκοπατάτες, ντομάτες και μπρόκολο.

3. Πολυβιταμίνες

Εκτός από τη βιταμίνη C, θα πρέπει να λαμβάνετε και άλλες βιταμίνες.

4. Σίδηρος

Ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη διατήρηση των επιπέδων της αιμοσφαιρίνης. Τα πλούσια σε σίδηρο τρόφιμα είναι ο κρόκος αυγού, το κόκκινο κρέας, τα στρείδια, τα σύκα, το μοσχαρίσιο συκώτι, τα ξερά φασόλια και οι ξηροί καρποί.

5. Ασβέστιο

Το ασβέστιο βοηθά στη χαλάρωση των μυών, ενισχύει τα οστά και τα δόντια και βοηθά στην πήξη του αίματος. Καλές πηγές ασβεστίου είναι το γάλα, το γιαούρτι, το τυρί, το tofu, το λάχανο και το σπανάκι.

6. Φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες βοηθούν στη δυσκοιλιότητα. Πλούσιες πηγές φυτικών ινών είναι ωμά φρούτα και τα λαχανικά.

Τι άλλο μπορείτε να κάνετε επιπλέον των παραπάνω;

  • Να πίνετε νερό και χυμούς
  • Να μαγειρεύετε και να καταναλώνετε ψάρια που περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και αυγά που παρέχουν ψευδάργυρο
  • Να πίνετε γάλα (το γάλα δεν είναι μόνο μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου αλλά επίσης προωθεί την παραγωγή γάλακτος)
  • Να τρώτε γιαούρτι

Τρόφιμα που πρέπει να αποφύγετε μετά την καισαρική τομή:

Ποια είναι αυτά; Δείτε στην gallery που ακολουθεί τα τρόφιμα που πρέπει να αποφύγετε και να θυμάστε, είτε γεννήσατε με φυσιολογικό τοκετό, είτε με καισαρική τομή, η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην αποκατάστασή σας.

πηγή: momjunction.com

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Διαβάστε επίσης

Καισαρική τομή: Τα πρόσωπα των μαμάδων σε αυτές τις φωτογραφίες μιλούν από μόνα τους (pics)

Χαλάρωση κόλπου: Μήπως, αν κάνω καισαρική, δεν χαλαρώσει ο κόλπος μου;

Διάσημες Ελληνίδες που γέννησαν με καισαρική τομή (pics)

Μαμά μας δείχνει την τομή της καισαρικής της και μας λέει πώς αισθάνεται για αυτή (pics)

Ο «Γολγοθάς» της εξωσωματικής: 6,5 χρόνια, 80 ωοληψίες, 4 αποβολές, 1 καισαρική & 1 παιδί (pics)

10.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Παιδική Ομπρέλα 'Λουλούδια' 70εκ.
26.34 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο Οι κάλτσες
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δέκα εύκολοι τρόποι για να κάνετε το φετινό Πάσχα μοναδικό για τα παιδιά σας

Δέκα εύκολοι τρόποι για να κάνετε το φετινό Πάσχα μοναδικό για τα παιδιά σας

#Μένουμε_σπίτι και το Πάσχα, όμως δεν το προσπερνάμε! Το γιορτάζουμε και κάνουμε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πρόγραμμα βαρεμάρας: Ιδέες για να απασχολήσετε τα παιδιά ηλικίας 1- 3 ετών μέσα στο σπίτι (vids)

Πρόγραμμα βαρεμάρας: Ιδέες για να απασχολήσετε τα παιδιά ηλικίας 1- 3 ετών μέσα στο σπίτι (vids)

#Μένουμε_σπίτι και φροντίζουμε να απασχολούμε τα παιδιά με διασκεδαστικά παιχνίδια.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ο Βασίλης Ζούλιας δημοσίευσε φώτο της εγκυμονούσας Βίκυς Καγιά

Ο Βασίλης Ζούλιας δημοσίευσε φώτο της εγκυμονούσας Βίκυς Καγιά

Μια φωτογραφία που κάνει το γύρο του διαδικτύου και όχι άδικα!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ακμή: Τι την προκαλεί, τι την επιδεινώνει και πώς θα απαλλαγείτε από αυτή

Ακμή: Τι την προκαλεί, τι την επιδεινώνει και πώς θα απαλλαγείτε από αυτή

Πώς μπορεί να φύγει η ακμή γρήγορα;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved