Ασφαλείς ασκήσεις Kegel για μετά τον τοκετό που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι (vid)

Ασφαλείς ασκήσεις Kegel για μετά τον τοκετό που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι (vid)

Οι ασκήσεις για ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους, ευρύτερα γνωστές ως ασκήσεις Kegel, είναι απαραίτητες για την πρόληψη ή τη διαχείριση της ακράτειας μετά τον τοκετό, ενώ παράλληλα συμβάλλουν και στην υγιή σεξουαλική ζωή της γυναίκας.

Ασφαλείς ασκήσεις Kegel για μετά τον τοκετό που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι (vid)

Οι ασκήσεις Kegel δυναμώνουν τους μύες στην περιοχή της λεκάνης, οι οποίοι υποστηρίζουν τη μήτρα, την ουροδόχο κύστη, το λεπτό έντερο και το ορθό.

Οι ασκήσεις αυτές δε χρειάζονται ειδικό εξοπλισμό και μπορείτε να τις κάνετε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Τώρα που μένετε στο σπίτι είναι ευκαιρία να γυμνάσετε το σώμα σας, τη στιγμή που κοιμάται το μωρό σας.

Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να κάνετε ασκήσεις Kegel

H κατάλληλη στιγμή εξαρτάται από τον τρόπο που γεννήσατε (φυσιολογικό τοκετό ή καισαρική τομή) και από το πόσο γυμναζόσασταν πιο πριν. Στην περίπτωση που γεννήσατε με φυσιολογικό τοκετό και χωρίς επιπλοκές, μπορείτε να αρχίσετε τις ασκήσεις Kegel μερικές εβδομάδες μετά τη γέννηση του μωρού σας. Αν έχετε τις αμφιβολίες για το εάν πρέπει και πότε να αρχίσετε ασκήσεις, ρωτήστε τον γυναικολόγο σας.

Πώς θα κάνετε σωστά τις ασκήσεις Kegel

Για να κάνετε σωστά τις ασκήσεις Kegel, θα πρέπει πρώτα να εντοπίσετε τους μύες της λεκάνης που πρέπει να γυμνάσετε και στη συνέχεια να εξασκηθείτε ώστε να εφαρμόζετε τις απαιτούμενες εναλλαγές σύσφιξης και χαλάρωσης.

Ασφαλείς ασκήσεις Kegel για μετά τον τοκετό

Η φυσιοθεραπεύτρια, Michelle Kenway, στο βίντεο που ακολουθεί, δείχνει πώς μπορείτε να κάνετε ασκήσεις με ασφάλεια ώστε να ενδυναμώσετε τους μύες του πυελικού εδάφους.

 

Διαβάστε επίσης

Ασκήσεις κέγκελ (kegel) μετά την εγκυμοσύνη (pics)

Χαλάρωση κόλπου: Μπορώ να την αντιμετωπίσω με ασκήσεις του πυελικού εδάφους, τις γνωστές Kegel;

Χαλάρωση κόλπου: Ποια είναι τα συμπτώματα της χαλάρωσης του πυελικού εδάφους

Γιατί είναι σημαντικό να γυμνάζετε τους μυς του πυελικού εδάφους στην εγκυμοσύνη

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδιά και καύσωνας: Πώς να τα προστατεύσετε, τι να αποφύγετε

Παιδιά και καύσωνας: Πώς να τα προστατεύσετε, τι να αποφύγετε

Ο πρώτος καύσωνας στη χώρα μας είναι γεγονός και επειδή θα διαρκέσει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Aνυπάκουο παιδί: Πώς θα το κάνετε να σας ακούσει

Aνυπάκουο παιδί: Πώς θα το κάνετε να σας ακούσει

Πώς θα βάλετε όρια σε ένα παιδί που είναι ανυπάκουο και δεν…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σωτήρης Κοντιζάς: Περήφανος για την κόρη του  - Δείτε τι έκανε

Σωτήρης Κοντιζάς: Περήφανος για την κόρη του - Δείτε τι έκανε

Μεταμόρφωσε τα φρούτα, σε «έργα» τέχνης.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μύθοι και αλήθειες για την πιπίλα

Μύθοι και αλήθειες για την πιπίλα

Τι ισχύει τελικά για τη χρήση της πιπίλας από τα βρέφη; Ποια…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved