Ασφαλείς ασκήσεις Kegel για μετά τον τοκετό που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι (vid)

Ασφαλείς ασκήσεις Kegel για μετά τον τοκετό που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι (vid)

Οι ασκήσεις για ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους, ευρύτερα γνωστές ως ασκήσεις Kegel, είναι απαραίτητες για την πρόληψη ή τη διαχείριση της ακράτειας μετά τον τοκετό, ενώ παράλληλα συμβάλλουν και στην υγιή σεξουαλική ζωή της γυναίκας.

Ασφαλείς ασκήσεις Kegel για μετά τον τοκετό που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι (vid)

Οι ασκήσεις Kegel δυναμώνουν τους μύες στην περιοχή της λεκάνης, οι οποίοι υποστηρίζουν τη μήτρα, την ουροδόχο κύστη, το λεπτό έντερο και το ορθό.

Οι ασκήσεις αυτές δε χρειάζονται ειδικό εξοπλισμό και μπορείτε να τις κάνετε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Τώρα που μένετε στο σπίτι είναι ευκαιρία να γυμνάσετε το σώμα σας, τη στιγμή που κοιμάται το μωρό σας.

Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσετε να κάνετε ασκήσεις Kegel

H κατάλληλη στιγμή εξαρτάται από τον τρόπο που γεννήσατε (φυσιολογικό τοκετό ή καισαρική τομή) και από το πόσο γυμναζόσασταν πιο πριν. Στην περίπτωση που γεννήσατε με φυσιολογικό τοκετό και χωρίς επιπλοκές, μπορείτε να αρχίσετε τις ασκήσεις Kegel μερικές εβδομάδες μετά τη γέννηση του μωρού σας. Αν έχετε τις αμφιβολίες για το εάν πρέπει και πότε να αρχίσετε ασκήσεις, ρωτήστε τον γυναικολόγο σας.

Πώς θα κάνετε σωστά τις ασκήσεις Kegel

Για να κάνετε σωστά τις ασκήσεις Kegel, θα πρέπει πρώτα να εντοπίσετε τους μύες της λεκάνης που πρέπει να γυμνάσετε και στη συνέχεια να εξασκηθείτε ώστε να εφαρμόζετε τις απαιτούμενες εναλλαγές σύσφιξης και χαλάρωσης.

Ασφαλείς ασκήσεις Kegel για μετά τον τοκετό

Η φυσιοθεραπεύτρια, Michelle Kenway, στο βίντεο που ακολουθεί, δείχνει πώς μπορείτε να κάνετε ασκήσεις με ασφάλεια ώστε να ενδυναμώσετε τους μύες του πυελικού εδάφους.

 

Διαβάστε επίσης

Ασκήσεις κέγκελ (kegel) μετά την εγκυμοσύνη (pics)

Χαλάρωση κόλπου: Μπορώ να την αντιμετωπίσω με ασκήσεις του πυελικού εδάφους, τις γνωστές Kegel;

Χαλάρωση κόλπου: Ποια είναι τα συμπτώματα της χαλάρωσης του πυελικού εδάφους

Γιατί είναι σημαντικό να γυμνάζετε τους μυς του πυελικού εδάφους στην εγκυμοσύνη

30.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Polyssimo challenge'
6.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Μίνι Παιχνίδι Ταξιδίου 'Stori'
6.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Μίνι Παιχνίδι Ταξιδίου 'Katupri'
22.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο 'Xώρες της Ευρώπης'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πρώτες  διακοπές με το μωρό: Τι να προσέξετε και τι να έχετε μαζί σας

Πρώτες διακοπές με το μωρό: Τι να προσέξετε και τι να έχετε μαζί σας

Τι θα πρέπει να γνωρίζετε για τις διακοπές με το μηνών μωρό…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Είμαι έγκυος, κάνει να κάνω μπάνιο στη θάλασσα ή την πισίνα;

Είμαι έγκυος, κάνει να κάνω μπάνιο στη θάλασσα ή την πισίνα;

Επιτρέπεται η κολύμβηση; 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέτρος Πολυχρονίδης: Στη θάλασσα με την κούκλα κόρη του (pics)

Πέτρος Πολυχρονίδης: Στη θάλασσα με την κούκλα κόρη του (pics)

Οι καλοκαιρινές διακοπές άρχισαν και για τον Πέτρο Πολυχρονίδη.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κοτόπουλο γιουβέτσι - Μια συνταγή της γιαγιάς

Κοτόπουλο γιουβέτσι - Μια συνταγή της γιαγιάς

Γιουβέτσι με κοτόπουλο - Τα υλικά και η συνταγή έτσι όπως την…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Βαλέρια Λάτσιου: Έτσι όπως δεν την έχετε δει ποτέ ξανά (pics)