3 tips για να φας σε ένα πάρτι αλλά να γλιτώσεις μερικές θερμίδες

3 tips για να φας σε ένα πάρτι αλλά να γλιτώσεις μερικές θερμίδες

Θες να μην «σπάσεις» τη δίαιτά σου αλλά και να πας στο πάρτι; Δες τι πρέπει να κάνεις.

3 tips για να φας σε ένα πάρτι αλλά να γλιτώσεις μερικές θερμίδες

Είτε είσαι καλεσμένη σε έναν γάμο, είτε απλά σε ένα πάρτι είναι πολύ πιθανό οι «πειρασμοί» στο μπουφέ να είναι αρκετοί. Εσύ όμως έχεις βάλει σκοπό για το μήνα αυτόν ή και για τους επόμενους να φανείς πιο φειδωλή και προσεκτική με τις παρασπονδίες ώστε να χάσεις τα κιλά των διακοπών.

Πώς λοιπόν θα φας αλλά χωρίς να καταναλώσεις υπερβολικό αριθμό θερμίδων;

1.Πιες περισσότερο νερό και όχι αναψυκτικά
Αν οι επίσημες έξοδοι δεν είναι πια η καθημερινότητά σου, τότε έχεις το περιθώριο να πιεις λίγο κρασί, ωστόσο μην το παρακάνεις ούτε με το αλκοόλ, αλλά ούτε και με τα αναψυκτικά. Το μόνο που θα σου προσφέρουν είναι περιττές θερμίδες, ενώ παράλληλα, θα σου ανοίξουν την όρεξη. Προσπάθησε να πιείς περισσότερο νερό, και να αποφύγεις την πρόσληψη θερμίδων χωρίς λόγο.


2.Κάθισε σε σημείο μακριά από τον μπουφέ
Συνήθως, στα πάρτι οι καλεσμένοι συγκεντρώνονται γύρω από το τραπέζι, έχοντας ως... highlight της βραδιάς την ώρα του γεύματος. Σπάσε λοιπόν τον κανόνα αυτό, και επίλεξε να ασχοληθείς με διαφορετικά πράγματα, όπως να κοινωνικοποιηθείς, μιλώντας με τους καλεσμένους του party, βρισκόμενη σε σημεία που θα απέχουν από τον μπουφέ και το τραπέζι. Όπως και να το κάνεις, αν το φαγητό δεν βρίσκεται στο άμεσο οπτικό πεδίο σου, θα είναι πιο εύκολο να μην το σκέφτεσαι.


3.Μοιράσου την ώρα του γεύματος με μια φίλη σου
Το ρητό «όταν τρώμε, δεν μιλάμε» φυσικά, δεν ισχύει σε περιόδους που ακολουθείς κάποιο αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα και περιμένεις άμεσα να δεις τα πρώτα αποτελέσματα, αφού στην περίπτωση αυτή θα καταφέρεις να πέσεις με τα μούτρα στο πιάτο σου. Οπότε, την ώρα του φαγητού, μοιράσου την με κάποια φίλη σου ή ακόμα καλύτερα με κάποιον καλεσμένο του party, οπότε και θα βρεις πιο εύκολα ένα ενδιαφέρον θέμα να συζητήσεις και θα ξεχάσεις, έστω και για λίγες στιγμές, το φαγητό σου.

 

38.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
48.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ NIKE ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ
56.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
48.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς μπορείτε να δώσετε τα σωστά εφόδια στο παιδί σας

Πώς μπορείτε να δώσετε τα σωστά εφόδια στο παιδί σας

Χτίστε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί του.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μωρά και παιδιά με ειδικές ανάγκες

Μωρά και παιδιά με ειδικές ανάγκες

Ο όρος «ειδικές ανάγκες» χρησιμοποιείται για κάθε παιδί του οποίου η ανάπτυξη δεν…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
10+1 θρεπτικές τροφές που πρέπει να καταναλώνετε στο τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

10+1 θρεπτικές τροφές που πρέπει να καταναλώνετε στο τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

Η διατροφή είναι το Α και το Ω την περίοδο της εγκυμοσύνης.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Easy Bake Προζυμένια φραντζολάκια – σάντουιτς

Easy Bake Προζυμένια φραντζολάκια – σάντουιτς

Αν νομίζεις πως το να ψήσεις το δικό σου προζυμένιο ψωμί στο…
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό