Γυμναστική και Pole Dancing στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε (vid)

Γυμναστική και Pole Dancing στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε (vid)

Γυμναστική στην εγκυμοσύνη. Η τακτική άσκηση κρατά το σώμα σας σε καλή φυσική κατάσταση, προκειμένου να αντεπεξέλθει στις αλλαγές της εγκυμοσύνη, εξασφαλίζοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για εσάς και το μωρό σας.

Γυμναστική και Pole Dancing στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε (vid)

Τα οφέλη της γυμναστικής στην εγκυμοσύνη

Η άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, βελτιώνει:

  • την καρδιακή λειτουργία
  • την αναπνευστική λειτουργία
  • βοηθά το σώμα να διατηρεί μια καλή στάση
  • τονώνει την κυκλοφορία του αίματος
  • μειώνει την δυσπεψία
  • βοηθά στη μείωση ή διατήρηση του βάρους

Επίσης, η φυσική δραστηριότητα προκαλεί την έκλυση κάποιων χημικών ουσιών από τον εγκέφαλο της εγκυμονούσας όπως σεροτονίνη, ντοπαμίνη και τις ενδοφρίνες, ουσίες που βοηθούν:

  • στην εξισορρόπηση των ψυχικών μεταπτώσεων
  • μειώνουν το άγχος
  • βοηθούν τον εγκέφαλο να κάνει θετικές σκέψεις

Υπάρχουν πολλά είδη ασκήσεων που μια εγκυμονούσα μπορεί να ακολουθήσει. Σήμερα όμως, θα εστιάσουμε στην εκγύμναση του σώματος από το pole dancing. Πολλές είναι οι γυναίκες και στη χώρα μας που έχουν επιλέξει τη μέθοδο του pole dancing για να γυμνάσουν το σώμα τους.

Τι γίνεται όμως, όταν μένουν έγκυες; Μπορούν να συνεχίζουν να γυμνάζονται με αυτή την τεχνική ή όχι;

Όπως αναφέρουν οι ειδικοί, το πρώτο τρίμηνο (που είναι και το πιο κρίσιμο) στην αρχή της εγκυμοσύνης, καλό είναι μια γυναίκα να απέχει από αυτό το είδος γυμναστικής. Από το δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και εφόσον ο γιατρός που παρακολουθεί την εγκυμονούσα, μπορεί μια γυναίκα, σιγά-σιγά, να αρχίσει ξανά τη γυμναστική στην εγκυμοσύνη.

Αν όμως παρατηρηθούν ασυνήθιστες συσπάσεις, κόπωση ή αιμορραγία, θα πρέπει να διακόπτεται η συγκεκριμένη άσκηση άμεσα. Πάντα οποιαδήποτε άσκηση θα πρέπει να γίνεται υπό την καθοδήγηση γυμναστή καθώς οργανισμός με οργανισμό διαφέρει.

Προσοχή! Πριν ακολουθήσετε οποιαδήποτε άσκηση μιλήστε με τον γιατρό σας ώστε να σας καθοδηγήσει κατάλληλα, ειδικά αν πριν την εγκυμοσύνη, δεν γυμναζόσασταν καθόλου.

9.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Adriatic Magic Unicorn Κουβαδάκι-Αξεσουάρ-Τσάντα (913)
34.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Βίκινγκς-Οι Επιδρομείς Της Βόρειας Θάλασσας (KA112547)
19.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Quut Φτυάρι άμμου με σίτα
25.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zoggs Εκπαιδευτικό Σωσίβιο 12-18 Μηνών πορτοκαλί
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μια μέρα στην παραλία - Όλα όσα θα χρειαστείτε για να περάσουν τα παιδιά καλά και εσείς καλυτερα

Μια μέρα στην παραλία - Όλα όσα θα χρειαστείτε για να περάσουν τα παιδιά καλά και εσείς καλυτερα

Αν δείτε τις θερμοκρασίες να φτάνουν στο κόκκινο, τότε βουρ στην παραλία!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μυστικά για να μεγαλώσετε έξυπνα νήπια

Μυστικά για να μεγαλώσετε έξυπνα νήπια

Η προσχολική τους ηλικία βρίσκεται στα χέρια σας
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πως θα χαλαρώσετε τα παιδιά σας αυτό το καλοκαίρι

Πως θα χαλαρώσετε τα παιδιά σας αυτό το καλοκαίρι

Το (σχεδόν) τρίμηνο που τους δίνεται απλόχερα είναι ιδανικό για να ξεφύγουν…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
7 συχνοί παιδικοί τραυματισμοί, που πρέπει να προσέχεις το καλοκαίρι

7 συχνοί παιδικοί τραυματισμοί, που πρέπει να προσέχεις το καλοκαίρι

Πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies