Τι να μην πείτε σε κάποιον που έχει άγχος — Και τι να πείτε αντ’ αυτού
Πηγή: Photo by Vladislav Muslakov on Unsplash

Τι να μην πείτε σε κάποιον που έχει άγχος — Και τι να πείτε αντ’ αυτού

  • Τι να μην πείτε
  • Τι να πείτε
Τι να μην πείτε σε κάποιον που έχει άγχος — Και τι να πείτε αντ’ αυτού
Πηγή: Photo by Vladislav Muslakov on Unsplash

Tο άγχος δεν έχει πρόσωπο ή όνομα. Δεν κάνει διακρίσεις.

Μπορεί να είναι η αδελφή σας, ο φίλος σας, ο αδελφός σας, ο σύζυγός σας, η μαμά σας, το παιδί σας, το αφεντικό σας, ο συνάδελφός σας ή η άλλη μαμά που υποφέρει.

Δεν έχει σημασία αν είστε 5, 16, 30 ή 75 ετών.Το άγχος παίρνει μέρος της ζωής μας, αλλά δεν θα τα πάρει όλα. Αλλά, το άγχος δεν θα μας νικήσει, ούτε θα μας καθορίσει!

Η πραγματικότητα είναι ότι το άγχος είναι εξίσου σοβαρό με μια σωματική πάθηση. Το άγχος μπορεί να είναι εξουθενωτικό, μια δυσάρεστη διαταραχή.

agxodi diataraxi

Photo by Simran Sood on Unsplash

Τι να μην πείτε

Εάν θέλετε να είστε υποστηρικτικοί με κάποιον που βιώνει αυτό το ψυχοφθόρο συναίσθημα, δεν πρέπει να λέτε τα παρακάτω:

  • Πάρε ένα χάπι για να χαλαρώσεις
  • Έχεις δοκιμάσει γιόγκα, αιθέρια έλαια ή βίγκαν διατροφή;
  • Μην αγχώνεσαι
  • Ηρέμησε
  • Σκέψου θετικά

Τι να πείτε

Αν πραγματικά θέλετε να βοηθήσετε, πείτε τα εξής:

  • Πώς μπορώ να βοηθήσω;
  • Ενημέρωσέ με αν χρειάζεσαι κάτι
  • Σε αγαπώ
  • Είσαι ασφαλής

pos na voithisete kapoion me agxos

Photo by Matthew Osborn on Unsplash

Γενικά, αν θέλετε να βοηθήσετε κάποιον που βιώνει έντονο στρες, είναι σημαντικό να δείξετε κατανόηση, να έχετε ενσυναίσθηση, και σε καμία περίπτωση να μην υποτιμήσετε το πρόβλημα του. Δείξτε του ότι είναι εντάξει να νιώθει έτσι, ότι πολλοί άνθρωποι το βιώνουν, βεβαιώστε τον ότι όλα θα πάνε καλά.

Μπορείτε επίσης να ανασύρετε μια δική σας εμπειρία από μια αγχώδη περίοδο της ζωή σας, έτσι ώστε να σας εμπιστευτεί περισσότερο. Αν του ανοιχτείτε και εσείς, τότε εκείνος θα νιώσει μια μεγαλύτερη σύνδεση μαζί σας και θα εξωτερικεύσει τις ανησυχίες του. Το άγχος είναι πραγματικά μια κατάσταση πολύ δυσάρεστη που κανείς δεν θέλει να την βιώνει, ωστόσο όλοι μας, υπάρχουν στιγμές στη ζωή μας που ερχόμαστε σε επαφή με αυτό το τέρας που μας ροκανίζει λίγο λίγο.

Οι ασκήσεις αναπνοής, η ψυχοθεραπεία, η γυμναστική, η βαλεριάνα, όλα αυτά μπορούν να φανούν χρήσιμα, αρκεί να τα επιλέξει ο ίδιος ο άνθρωπος που έχει το άγχος, και όχι να τον πιέσετε για κάτι ή να υποτιμήσετε άθελά σας το πρόβλημά του.

Με πληροφορίες από mom.com

Διαβάστε επίσης

Πώς θα καταλάβετε ότι το παιδί σας έχει στρες και άγχος;

Πέντε σημάδια που μαρτυρούν ότι το παιδί σας έχει άγχος για το σχολείο

Τι προκαλεί το παιδικό άγχος και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε το παιδί; (pics)

Άγχος στην εγκυμοσύνη: Πώς να το αντιμετωπίσετε

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Στιγμές μητρότητας που αναπολεί μια μαμά

Στιγμές μητρότητας που αναπολεί μια μαμά

Οι απλές στιγμές της καθημερινότητας με το παιδί που μια μαμά θα…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Προκαλούν οι κύστεις ωοθηκών υπογονιμότητα; (vid)

Προκαλούν οι κύστεις ωοθηκών υπογονιμότητα; (vid)

Μπορούν οι κύστεις στις ωοθήκες να επηρεάσουν αρνητικά τη γονιμότητα της γυναίκας;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Επαρκής ενυδάτωση του μωρού το καλοκαίρι: Συμβουλές για γονείς

Επαρκής ενυδάτωση του μωρού το καλοκαίρι: Συμβουλές για γονείς

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την επαρκή ενυδάτωση του μωρού το καλοκαίρι;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Απίθανα καλοκαιρινά γλυκά με μόνο 5 υλικά

Απίθανα καλοκαιρινά γλυκά με μόνο 5 υλικά

Φτιάξτε γλυκά χρησιμοποιώντας λίγα υλικά, εύκολα και γρήγορα.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved