Διατροφή για μαμάδες: Ροφήματα που μπορείτε να καταναλώσετε αντί για καφέ

Ξεκινήστε τη μέρα σας πίνοντας νερό με λεμόνι ή μηλόξιδο, τσάι μέντας, smoothies - Έξι ροφήματα αντί για καφέ. 

Διατροφή για μαμάδες: Ροφήματα που μπορείτε να καταναλώσετε αντί για καφέ
unsplash.com / Gian Cescon

Η υπερβολική κατανάλωση καφέ μπορεί να είναι επιζήμια για την υγεία σας λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε καφεΐνη. Είναι γνωστό ότι η καφεΐνη, εντείνει το άγχος, τους πονοκεφάλους, ενώ προκαλεί αφυδάτωση.

Αν λοιπόν αναζητάτε ορισμένες εναλλακτικές, ή απλά προσπαθείτε να μειώσετε την κατανάλωση καφέ αυτά τα ροφήματα είναι ιδανικές επιλογές.

miloxido

Μηλόξυδο

Το μηλόξυδο αναμεμειγμένο με νερό θα σας χαρίσει ενέργεια. Επίσης, τα προβιοτικά και οι βιταμίνες Β στον μηλίτη μήλου βοηθούν στην ενίσχυση της ενέργειας, του ανοσοποιητικού και της πέψης. Tο οξικό οξύ στο μηλόξυδο (ACV), το οποίο παρασκευάζεται με ζύμωση θρυμματισμένων μήλων χρησιμοποιώντας μαγιά και βακτήρια, μπορεί να βοηθήσει στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, σύμφωνα με ορισμένες μελέτες, λέει η Makayla Meixner, διαιτολόγος με έδρα το Κολοράντο.

Νερό με λεμόνι

Ένας άλλος αναζωογονητικός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας είναι με ένα ποτήρι ζεστό νερό και χυμό λεμονιού. Mάλιστα θεωρείται ένα από τα πιο δημοφιλή ροφήματα για τους λάτρεις του well-being. Στύψτε μισό λεμόνι σε ένα ποτήρι νερό και πιείτε το χωρίς δεύτερη σκέψη. Αυτό το ρόφημα ουσιαστικά χωρίς θερμίδες προσφέρει την αναζωογονητική ενέργεια που χρειάζεστε (μείον την καφεΐνη) για να σας βοηθήσει να ξυπνήσετε το πρωί.

Smoothies

Δημιουργήστε το δικό σας υγιεινό smoothie με όλα τα αγαπημένα σας φρούτα και λαχανικά για ένα χορταστικό πρωινό ρόφημα που θα σας χαρίσει την ενέργεια που χρειάζεστε. «Η προσθήκη μιας πρωτεΐνης, όπως το γιαούρτι, θα σας βοηθήσει να χορτάσετε. Τα smoothies είναι ιδανικά για το ξεκίνημα της ημέρας σας καθώς είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και πρωτεΐνη», επισημαίνει η Natalie Allen, διαιτολόγος.

Ραδίκι

Η ρίζα του κιχωρίου, όπως και οι κόκκοι του καφέ, μπορεί να καβουρδιστεί και να αλεσθεί για να ετοιμάσετε ένα αφέψημα. Από τα λιγότερο γνωστά ροφήματα, με πολλά όμως οφέλη για τον οργανισμό. Το κιχώριο είναι πλούσιο σε ινουλίνη ή διαλυτές φυτικές ίνες, βοηθώντας έτσι την πέψη και συμβάλλοντας στην υγεία του εντέρου.

tsai

Τσάι μέντας

Ένα από τα καλύτερα αφεψήματα από βότανα για να απολαύσετε αν θέλετε να κόψετε την καφεΐνη! Είναι επίσης εξαιρετικό για την ενίσχυση της πέψης και του ανοσοποιητικού και παρέχει ανακούφιση για συμπτώματα αλλεργίας και κρυολογήματος.

kakao

Ζεστό κακάο

Το κακάο είναι ένα ρόφημα χαμηλής περιεκτικότητας σε καφεΐνη , πλούσιο σε θεοβρωμίνη, ένα ήπιο διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος. Το κακάο είναι μια από τις πιο πλούσιες τροφές σε φλαβονοειδή και προκυανιδίνες, συστατικά που έχουν αντιοξειδωτική δράστη, εμποδίζουν την οξειδωτική δράση των ελεύθερων ριζών και προστατεύουν από τον καρκίνο, τις καρδιοπάθειες και τη γήρανση.

Πηγή: newsweek.com

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved