Πώς να χάσετε βάρος μετά τα 40, σύμφωνα με τους ειδικούς

Πώς να χάσετε βάρος μετά τα 40, σύμφωνα με τους ειδικούς

  • Γιατί είναι δύσκολη η απώλεια βάρους μετά τα 40.
  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την απώλεια κιλών καθώς μεγαλώνετε.
  • Τι προτείνουν οι ειδικοί στις γυναίκες άνω των 40 αν θέλουν να χάσουν βάρος.
Πώς να χάσετε βάρος μετά τα 40, σύμφωνα με τους ειδικούς

Η απώλεια κιλών μετά τα 40 απαιτεί ιδιαίτερη προσπάθεια. Ο λόγος είναι απλός: οι θερμίδες που καίγονται καθημερινά μειώνονται κάθε δεκαετία που περνάει για τους περισσότερους ανθρώπους.

«Ο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται λόγω της μειωμένης μυϊκής μάζας και οι καθημερινές μας σωματικές δραστηριότητες, ιδιαίτερα ο χρόνος που αφιερώνουμε στην άσκηση, μειώνονται», εξηγεί ο Δρ Robert Kushner, διευθυντής του Κέντρου Lifestyle Medicine στο Northwestern Medicine Center στο Σικάγο. «Εάν αυτές οι βιολογικές αλλαγές δεν αντιμετωπιστούν με αντίστοιχη μείωση των διατροφικών θερμίδων, θα βιώσουμε μια αργή και σταθερή αύξηση του σωματικού μας βάρους», προσθέτει.

Ωστόσο, το να χάσετε βάρος στα 40 δεν είναι αδύνατο. Ακολουθούν πέντε τρόποι που προτείνουν οι ειδικοί.

Τροποποιήστε τη διατροφή σας

Για να προσαρμοστείτε στον επιβραδυνόμενο μεταβολισμό του σώματός σας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις θερμίδες που καταναλώνετε.

  • Βεβαιωθείτε ότι τα γεύματα και τα σνακ σας περιέχουν άπαχες πηγές πρωτεΐνης με χαμηλά λιπαρά. Αυτή η στρατηγική θα σας βοηθήσει να αισθάνεστε πιο ικανοποιημένοι μεταξύ των γευμάτων, σύμφωνα με τον Kushner.
  • Προσέξτε τις μερίδες αμύλου. Αυξήστε τις σαλάτες και μειώστε τις μερίδες ζυμαρικών, ρυζιού και δημητριακών.
  • Επιλέξτε τα σωστά σνακ. Αντί για ένα μεγάλο μπολ με δημητριακά με γάλα, δοκιμάστε μια μικρότερη ποσότητα δημητριακών με φρούτα και μια μερίδα ξηρών καρπών ανακατεμένα.

diskoleia apoleia varous meta ta sarantaq

Προσοχή στο τσιμπολόγημα

Ακόμα κι αν τρώτε αρκετά καλά, μπορείτε ακόμα να έχετε πλεόνασμα θερμίδων. Είτε τρώτε μεγάλες μερίδες, είτε τσιμπολογάτε ενώ προετοιμάζετε οικογενειακά γεύματα , όλα αυτά αθροίζονται. Σε μια μελέτη 24 εβδομάδων, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ο χρόνος που αφιερώθηκε στην καταγραφή της πρόσληψης τροφής συνδέθηκε σημαντικά με την απώλεια βάρους

Πώς να ελέγχετε το τι τρώτε:

  • Δώστε προσοχή στο πότε αρχίζετε να αισθάνεστε χορτάτοι και σταματάτε να τρώτε σε αυτό το σημείο.
  • Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε ένα πιάτο κάθε φορά που τρώτε και να κάνετε μικρά διαλείμματα.
  •  Αποφύγετε να τρώτε κοιτάζοντας τηλεόραση ή το κινητό σας.
  • Απολαύστε το φαγητό σας. Δώστε προσοχή στη γεύση, την υφή και τη θερμοκρασία.

diskoleia apoleia varous meta ta saranta3

Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας

«Για να πετύχουμε και να διατηρήσουμε ένα υγιές βάρος καθώς μεγαλώνουμε, είναι επιτακτική ανάγκη να βάλουμε την άσκηση στη ζωή μας», δήλωσε ο Kushner. Μπορεί να είναι περπάτημα, ένα σύντομο πρόγραμμα γυμναστικής, κολύμπι.

Μειώστε το στρες

Καθώς μεγαλώνετε, οι πιέσεις συσσωρεύονται. Απλώς σκεφτείτε τους τυπικούς στρεσογόνους παράγοντες, όπως η φροντίδα των παιδιών και οι ηλικιωμένοι γονείς, η αντιμετώπιση οικονομικών δυσκολίων ή οι απαιτήσεις της δουλειάς. Όταν βιώνετε στρες, το σώμα σας ανταποκρίνεται απελευθερώνοντας την ορμόνη κορτιζόλη. Όταν παραμένει σε υψηλά επίπεδα, μπορεί να προκαλέσει έντονη πείνα.

diskoleia apoleia varous meta ta saranta2

Κοιμηθείτε καλά

Όταν δεν ξεκουράζεστε καθόλου, οι ορμόνες που ρυθμίζουν την όρεξή σας βραχυκυκλώνονται. Μελέτες υποδεικνύουν ότι όταν δεν κοιμάστε καλά, επηρεάζεται ο τρόπος που σκέφτεστε το φαγητό, κοινώς έχετε μεγαλύτερη λαχτάρα για γλυκά και άλλες λιγότερο υγιεινές τροφές.

Διαβάστε επίσης

Παίρνετε αντί να χάνετε βάρος; Ποια λάθη κάνετε

Tips για μαμάδες: Δέκα τρόποι να χάσετε βάρος χωρίς δίαιτα

Μαμά και διατροφή: Ποιες ώρες πρέπει να τρώτε αν θέλετε να χάσετε βάρος

Tips για μαμάδες: Πώς μπορείτε να τρώτε ψωμί χωρίς να παίρνετε βάρος

18.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Playhouse Επιτραπέζιο Guess What (141268)
14.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Kaissa Επιτραπέζιο Jolly Roger (KA111915)
10.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Επιτραπέζιο Κρεμάλα (03-204)
20.55 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Haba Επιτραπέζιο Μυστικός κωδικός
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυξημένη χοληστερόλη στα παιδιά: Αίτια, διάγνωση και αντιμετώπιση (εικόνες)

Αυξημένη χοληστερόλη στα παιδιά: Αίτια, διάγνωση και αντιμετώπιση (εικόνες)

Τι προκαλεί την παιδική χοληστερίνη; Πώς γίνεται η διάγνωση;  Τρόποι αντιμετώπισης
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μωράκια ποζάρουν στον φακό με σκουφάκια και πουλόβερ (εικόνες)

Μωράκια ποζάρουν στον φακό με σκουφάκια και πουλόβερ (εικόνες)

Μωράκια στο απόλυτο #wintermood.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κάτια Ζυγούλη: Τα παιδιά της πήραν το κινητό της - Δείτε τι έκαναν

Κάτια Ζυγούλη: Τα παιδιά της πήραν το κινητό της - Δείτε τι έκαναν

Δείτε την ανάρτησή της.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υπερπρολακτιναιμία: Πώς επηρεάζει τη γονιμότητα

Υπερπρολακτιναιμία: Πώς επηρεάζει τη γονιμότητα

Τι είναι η υπερπρολακτιναιμία και πώς επηρεάζει τη γονιμότητα; Τι προκαλεί την…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved
Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση κουζίνας: Ιδέες για όλα τα γούστα (εικόνες)