Tips για μαμάδες: Πώς θα κάψετε έως 300 θερμίδες στο σπίτι

Tips για μαμάδες: Πώς θα κάψετε έως 300 θερμίδες στο σπίτι

Τι μπορείτε να κάνετε ώστε να κάψετε τουλάχιστον 300 θερμίδες σε λιγότερο από μία ώρα.

Tips για μαμάδες: Πώς θα κάψετε έως 300 θερμίδες στο σπίτι

Δεν έχουν όλοι χρόνο για να αθληθούν ή απλά δεν τους αρέσει η ιδέα ενός προγράμματος γυμναστικής που πρέπει να ακολουθούν τακτικά.

Ε , λοιπόν η Ramona Braganza, Fitness Expert και Trainer πολλών celebrities, προτείνει συγκεκριμένες δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι και οι οποίες βοηθούν να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας και να κάψετε λίπος.

Τι μπορείτε να κάνετε στο σπίτι

Πηδηματάκια

Ξεκινήστε να πηδάτε. Σε αυτό θα σας βοηθήσει ένα σχοινάκι. Προσπαθήστε για περίπου 35 λεπτά να είναι σταθερός ο ρυθμός σας. Αν δεν έχετε αντοχές, μπορείτε να κάνετε αλματάκια για πέντε λεπτά, διάλλειμα ενός λεπτού και ξανά επανάληψη. Θα διαρκέσει λίγα λεπτά περισσότερο η άσκηση, αλλά θα διατηρήσετε τη δυναμική και τον ενθουσιασμό σας καθ 'όλη τη διάρκεια ( ειδικά μετά τα πρώτη φορά).

Χορέψτε

Βάλτε μουσική ή ένα πρόγραμμα γυμναστικής χορού υψηλής ενέργειας όπως το Latin Cardio Party και θα κάψετε πάνω από 300 θερμίδες σε λιγότερο από 40 λεπτά. Πέρα από μια καλή προπόνηση, ο χορός είναι ευεργετικός και για το στρες.

thermides sto spiti

Αλλάξτε τη θέση των επίπλων

Παραδόξως, η αναδιάταξη των επίπλων μπορεί να σας χαρίσει απώλεια έως και 300 θερμίδων σε 50 λεπτά. Φυσικά και δεν μπορείτε να αλλάζετε τη θέση των επίπλων κάθε τρεις και λίγο, αλλά ειδικά για το Σαββατοκύριακο θα ήταν μια εξαιρετική προπόνηση .

Σκάλες

Αυτή είναι μια εξαιρετική ιδέα για όσους δεν τα πάνε καλά με τις ασκήσεις. Αρκούν 30 λεπτά ανεβοκατέβασμα της σκάλας για να έχετε ένα θετικό αποτέλεσμα όσον αφορά την απώλεια θερμίδων.

Μην ξεχνιέστε στον καναπέ

Ακόμα κι όταν παρακολουθείτε το αγαπημένο σας σήριαλ, προσπαθήστε να σηκώνεστε τουλάχιστον στα διαλείμματα. Κάντε ένα κατάλογο με μικροδουλειές που έχετε και προσπαθήστε να τις κάνετε έχοντας ένα συγκεκριμένο ρυθμό. Το σημαντικό είναι να μην κάθεστε πολλές ώρες στον καναπέ ή στο γραφείο.

Πηγή: health.com

Διαβάστε επίσης

3 smoothies με λίγες θερμίδες για να χάσεις βάρος

Μπύρα: Θερμίδες & 5 οφέλη για την υγεία (εικόνες)

Χορταστικά φαγητά με λίγες θερμίδες (μεσημεριανό ή βραδινό)

Θηλασμός & Διατροφή: Τελικά πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνετε την περίοδο που θηλάζετε; (vid)

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
H περιέργεια των παιδιών είναι ένδειξη της ανάπτυξής τους

H περιέργεια των παιδιών είναι ένδειξη της ανάπτυξής τους

Πώς ωφελεί η περιέργεια την ανάπτυξη των παιδιών;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς θα καταλάβετε ότι το παιδί σας έχει τοξικούς φίλους

Πώς θα καταλάβετε ότι το παιδί σας έχει τοξικούς φίλους

Τι είναι οι τοξικές φιλίες.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι πιο εντυπωσιακές τούρτες γενεθλίων για κορίτσια με ζαχαρόπαστα (εικόνες)

Οι πιο εντυπωσιακές τούρτες γενεθλίων για κορίτσια με ζαχαρόπαστα (εικόνες)

Απίθανες τούρτες γενεθλίων για κορίτσια με ζαχαρόπαστα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εγκυμοσύνη και διατροφή: Τι μπορεί να τρώει η έγκυος ανά τρίμηνο

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Τι μπορεί να τρώει η έγκυος ανά τρίμηνο

Τι πρέπει να περιλαμβάνει η διατροφή της εγκύου σε όλη τη διάρκεια της…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved