Υγιεινά σνακ με λίγες θερμίδες για τις λιγούρες

Υγιεινά σνακ με λίγες θερμίδες για τις λιγούρες

Τι μπορείτε να τρώτε κάθε φορά που σας πιάνουν λιγούρες.

Υγιεινά σνακ με λίγες θερμίδες για τις λιγούρες

Η επιλογή υγιεινών τροφών κάθε φορά που θέλετε να τσιμπήσετε κάτι, είναι πιο εύκολη από ό, τι νομίζετε.

Με μερικές απλές και έξυπνες αλλαγές στη διατροφή σας όχι μόνο θα διατηρήσετε σταθερό το βάρος σας αλλά μπορεί να χάσετε κιλά.

Το πρώτο βήμα είναι να τρώτε λιγότερα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, λιπαρά, αλάτι και σάκχαρα και να τα αντικαταστήσετε με κάτι πιο υγιεινό, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων φρούτων και λαχανικών .Αποφύγετε να αγοράζετε ανθυγιεινά σνακ γιατί θα είναι δύσκολο να αντισταθείτε όταν θα τα έχετε στο ντουλάπι. Επίσης,  είναι σημαντικό να μάθετε να διαβάζετε τις διατροφικές ετικέτες ελέγχοντας τις θερμίδες, τα λιπαρά, το αλάτι και τη ζάχαρη που περιέχουν τα τρόφιμα.

Τι πρέπει να κάνετε όταν νιώσετε επιθυμία για σνακ

Δοκιμάστε μια χούφτα ξηρούς καρπούς. Όσοι τρώνε τακτικά ξηροί καρποί είναι 14% λιγότερο πιθανό να αναπτύξουν καρδιαγγειακές παθήσεις και 20 % λιγότερο πιθανό να αναπτύξουν στεφανιαία νόσο. Τα καρύδια περιέχουν υγιή, ακόρεστα λίπη μαζί με φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά, αλλά μην το παρακάνετε.

Γλυκές λιχουδιές όπως μπισκότα, κέικ και αρτοσκευάσματα περιέχουν ζάχαρη , βούτυρο, μαργαρίνη ή υδρογονωμένα έλαια, τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Για να ικανοποιήσετε την επιθυμία για ζάχαρη , προτιμήστε ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας. Η σοκολάτα και το κύριο συστατικό της, το κακάο, περιέχουν φλαβανόλες που βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και στη βελτίωση της λειτουργίας των αιμοφόρων αγγείων και το σημαντικότερο έχει λιγότερες θερμίδες.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε αναλυτικά ποια σνακ πρέπει να αποφεύγετε και τι μπορείτε να επιλέξετε με βάση τις θερμίδες και την διατροφική αξία.

Διαβάστε επίσης

Tips που θα δώσουν ενέργεια σε μια μαμά που ξυπνά κουρασμένη

Τα 11 πιο υγιεινά λαχανικά που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας

Πώς η διατροφή της μαμάς επηρεάζει την υγεία του μωρού κατά τη διάρκεια του θηλασμού;

Ιδέες για πρωινό που δεν παχαίνει αλλά ούτε και το βαριέσαι ποτέ

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας: Τι προσφέρει η οικογένεια στο παιδί;

Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας: Τι προσφέρει η οικογένεια στο παιδί;

Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας: Η ξεχωριστή σημασία της οικογένειας στη ζωή του παιδιού
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οικογένεια σημαίνει δύναμη, αγάπη, πίστη, αφοσίωση

Οικογένεια σημαίνει δύναμη, αγάπη, πίστη, αφοσίωση

Υπέροχες φωτογραφίες αποτυπώνουν τον σπουδαίο ρόλο της οικογένειας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μαριέττα Χρουσαλά: Η νέα φωτογραφία με τα τρία της παιδιά είναι απίθανη

Μαριέττα Χρουσαλά: Η νέα φωτογραφία με τα τρία της παιδιά είναι απίθανη

Ποζάρουν σε ένα άκρως ανοιξιάτικο φόντο.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χουρμάδες στην εγκυμοσύνη: Μάθετε τα εκπληκτικά οφέλη

Χουρμάδες στην εγκυμοσύνη: Μάθετε τα εκπληκτικά οφέλη

Εννέα λόγοι για να εντάξετε τους χουρμάδες στη διατροφή σας αυτήν την…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved