Γυμναστική για μαμάδες: Κάντε αυτό το πρόγραμμα κοιλιακών και χάστε κιλά

Έχεις δέκα λεπτά; Δοκιμάσε αυτή τη γυμναστική και θα μας θυμηθείς.

Γυμναστική για μαμάδες: Κάντε αυτό το πρόγραμμα κοιλιακών και χάστε κιλά

H καραντίνα συνεχίζεται. Μένεις σπίτι, δεν βγαίνεις για περπάτημα/τρέξιμο και μάλλον περνάς την ώρα σου μαγειρεύοντας κέικ και άλλες λιχουδιές για εσένα και τα παιδιά. Μήπως όμως να μην αφεθείς τόσο πολύ; Μήπως να «στείλεις το 6» στη σκέψη και μόνο και να στρώσεις ένα στρωματάκι γυμναστικής και να κάνεις μερικούς κοιλιακούς;

Μην αφήσεις την καραντίνα σε ρίξει ψυχολογικά και να παρατήσεις τη γυμναστική. Δέκα λεπτά καθημερινά είναι αρκετά για να γραμμώσεις την κοιλιά σου και να απομακρύνεις το λίπος από το σημείο αυτό. Και αν όχι κάθε μέρα, φρόντισε να ακολουθείς το βίντεο αυτό τέσσερις φορές την εβδομάδα.



DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved