Δέκα tips για να μειώσετε τη ζάχαρη στη διατροφή σας

Δέκα tips για να μειώσετε τη ζάχαρη στη διατροφή σας

Τι μπορείτε να κάνετε για να ελέγξετε τη λαχτάρα σας για ζάχαρη.

Δέκα tips για να μειώσετε τη ζάχαρη στη διατροφή σας

Αν θέλετε να χάσετε βάρος ή να υιοθετήσετε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες, θα γνωρίζετε ότι πρέπει να μειώσετε σημαντικά την ποσότητα ζάχαρης που καταναλώνετε.

Οι διαιτολόγοι υποστηρίζουν ότι η αποχή από τη ζάχαρη, θα μπορούσε να βελτιώσει την υγεία και τις επιδόσεις σε πολλούς τομείς της καθημερινής ζωής.

Μπορεί αρχικά τα συμπτώματα της στέρησης, συμπεριλαμβανομένων των πονοκεφάλων, των ενοχλήσεων στο στομάχι, να σας κάνουν να αισθανθείτε άσχημα, ωστόσο θα διαρκέσουν μόλις μερικές ημέρες.

Γι΄αυτό ο σταδιακός περιορισμός της ποσότητας ζάχαρης που καταναλώνετε και οι μικρές και απλές αλλαγές στη διατροφή σας αποτελούν την πιο αποτελεσματική λύση. Έτσι, με την πάροδο του χρόνου θα μάθετε να απολαμβάνετε τρόφιμα που δεν είναι τόσο γλυκά.

Ένας απλός τρόπος να μην τρώτε κάτι γλυκό είναι να πίνετε νερό! Πριν καταναλώσετε κάποιο γλυκό, πιείτε ένα ποτήρι νερό και στη συνέχεια περιμένετε λίγα λεπτά για να δείτε τι συμβαίνει.

Επίσης η κατανάλωση πρωτεϊνών είναι ένας ακόμα τρόπος να περιορίσετε την επιθυμία σας για ζάχαρη. Οι πρωτεϊνες θα σας χαρίσουν μία αίσθηση πληρότητας και θα σας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερες ώρες. Επιλέξτε πρωτεΐνες όπως άπαχο κοτόπουλο, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτι, αυγά, καρύδια και όσπρια όπως φασόλια, ρεβίθια και φακές.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε και άλλες συμβουλές για το πώς θα καταπολεμήσετε την έντονη επιθυμία για ζάχαρη, χωρίς απαραίτητα να νιώσετε στέρηση.

Μην ξεχνάτε ότι η ζάχαρη μπορεί να «κρύβεται» σχεδόν σε οποιοδήποτε τρόφιμο, για αυτό δεν είναι πάντα εύκολο να την αποβάλλετε από τη διατροφή σας.

Παρόλα αυτά, μπορείτε να περιορίσετε την κατανάλωσή της, κάνοντας πιο θρεπτικές επιλογές που θα προσφέρουν στον οργανισμό σας την ενέργεια που χρειάζεται για να ανταποκριθεί στις καθημερινές υποχρεώσεις.

Διαβάστε επίσης

Δέκα άγνωστες χρήσεις της ζάχαρης που θα σας εκπλήξουν

Ποια φρούτα περιέχουν τη λιγότερη ζάχαρη (εικόνες)

Πώς θα μειώσουμε την πρόσθετη ζάχαρη στη διατροφή των παιδιών;

Εθισμός στη ζάχαρη: 17 tips για να τη βγάλεις από τη διατροφή σου (εικόνες)

24.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
41.29 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ASICS ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΑΥΡΟ
42.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
38.40 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ζευγάρι: Τα μυστικά για μια υγιή σχέση

Ζευγάρι: Τα μυστικά για μια υγιή σχέση

Πολλά λέγονται σε συζητήσεις για το πώς ένα ζευγάρι θα διατηρήσει τη…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τα τέσσερα άγνωστα οφέλη του καλαμποκιού στην εγκυμοσύνη

Τα τέσσερα άγνωστα οφέλη του καλαμποκιού στην εγκυμοσύνη

Ποια είναι τα οφέλη από την κατανάλωση καλαμπκιού για τη μέλλουσα μαμά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σίσσυ Χρηστίδου: Στην Αράχοβα με τους γιους της (pics+vid)

Σίσσυ Χρηστίδου: Στην Αράχοβα με τους γιους της (pics+vid)

Αποφάσισαν να περάσουν μια εβδομάδα χαλάρωσης στην Αράχοβα!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυτές οι φωτογραφίες μπαμπάδων με τα μωρά τους θα σας κάνουν να «λιώσετε»

Αυτές οι φωτογραφίες μπαμπάδων με τα μωρά τους θα σας κάνουν να «λιώσετε»

Υπέροχες φωτογραφίες που «ξεχειλίζουν» αγάπη και τρυφερότητα. 
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Βάνα Μπάρμπα: Ποζάρει αγκαλιά με την κόρη της, Φαίδρα