Αυτές οι τροφές μειώνουν την πείνα και βοηθούν στην απώλεια βάρους

Αυτές οι τροφές μειώνουν την πείνα και βοηθούν στην απώλεια βάρους

Κι όμως, υπάρχουν τροφές που μπορούν να περιορίσουν το αίσθημα της πείνας.

Αυτές οι τροφές μειώνουν την πείνα και βοηθούν στην απώλεια βάρους

Όταν θέλετε να χάσετε κιλά διαπιστώνετε ότι η όρεξη για φαγητό ή τσιμπολόγημα αυξάνεται. Ειδικά το βράδυ η λαχτάρα για ένα σνακ , γλυκό ή αλμυρό είναι πιο έντονη, ακόμα και αν έχετε φάει.

Λοιπόν τα ευχάριστα νέα είναι ότι καταναλώνοντας ορισμένες τροφές όχι μόνο θα νιώθετε χορτάτοι αλλά και δεν θα πεινάτε.

Ποιες είναι αυτές οι τροφές:

Σπανάκι

Το πράσινο φυλλώδες λαχανικό είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β, όπως η ριβοφλαβίνη και το φυλλικό οξύ. Επίσης, το σπανάκι αυξάνει το επίπεδο της ορμόνης λεπτίνης που ελέγχει την αίσθημα της πείνας.

Καφές

Ο καφές βοηθά στην καύση θερμίδων και στη διάλυση του λίπους. Εάν πίνετε ένα φλιτζάνι καφέ που παρασκευάζεται φυσικά 30 λεπτά έως 4 ώρες πριν από το γεύμα, θα διαπιστώσετε ότι δεν θα πεινάτε.

Φακές

Το πιο σημαντικό με τις φακές είναι ότι αποτελούν πλούσια πηγή ινών και πρωτεϊνών, πράγμα που σημαίνει ότι η προσθήκη τους στη διατροφή σας θα σας εμποδίσει να τσιμπολογάτε μεταξύ των γευμάτων.

Τζίντζερ

Το τζίντζερ δημιουργεί ένα αίσθημα πληρότητας στο στομάχι. Η κατανάλωση τζίντζερ σε καθημερινή βάση θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τα επιπλέον κιλά πιο γρήγορα.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο δεν είναι μόνο πλούσιο σε θρεπτικά λιπαρά οξέα, αλλά έχει επίσης ελαϊκό οξύ, το οποίο προκαλεί μεγαλύτερη αίσθηση κορεσμού.

Μαύρη σοκολάτα

Λίγη μαύρη σοκολάτα πριν ή μετά από ένα γεύμα, στέλνει στον εγκέφαλο σήμα κορεσμού. Κατά τη διάρκεια της πέψης, η σοκολάτα συμπεριφέρεται σαν πρεβιοτικό που ευνοεί την ανάπτυξη καλών βακτηρίων στο έντερο. Τα «καλά» βακτήρια βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών, υποστηρίζοντας έναν υγιή μεταβολισμό.

Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε ποιες άλλες τροφές βοηθούν να καταπολεμήσετε το αίσθημα της πείνας συμβάλλοντας στην απώλεια βάρους.

Διαβάστε επίσης

Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε όταν θηλάζετε;

Επίπεδη κοιλιά: Ποιες τροφές και ροφήματα πρέπει να αποφεύγετε (vid)

Παιδί και διατροφή: Δέκα τροφές για έξυπνα παιδιά (pics)

Κορονοϊός: Οκτώ τροφές που θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημα όλης της οικογένειας (pics)

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παγκόσμια Ημέρα Γονιμότητας: Υπογονιμότητα είναι...

Παγκόσμια Ημέρα Γονιμότητας: Υπογονιμότητα είναι...

Τι είναι η υπογονιμότητα; Να τι λέει μια γυναίκα που τη βιώνει.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εγκυμοσύνη και διατροφή: Ποια καλοκαιρινά φρούτα να προτιμήσετε

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Ποια καλοκαιρινά φρούτα να προτιμήσετε

Ποια καλοκαιρινά φρούτα να προτιμήσετε εάν είστε έγκυος.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κορινθίου - Αϊβάζης: Οι διακοπές με την κόρη τους στην Τήνο - Δείτε φώτο

Κορινθίου - Αϊβάζης: Οι διακοπές με την κόρη τους στην Τήνο - Δείτε φώτο

Στιγμές χαλάρωσης στο κυκλαδίτικο νησί.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υπογονιμότητα: Τα πιο συχνά ύποπτα συμπτώματα σε άντρες και γυναίκες

Υπογονιμότητα: Τα πιο συχνά ύποπτα συμπτώματα σε άντρες και γυναίκες

Ποια είναι τα σημάδια υπογονιμότητας που δεν πρέπει να αγνοήσει ένα ζευγάρι.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved