Δέκα τροφές με λίγες θερμίδες που μπορείτε να καταναλώνετε άφοβα

Δέκα τροφές με λίγες θερμίδες που μπορείτε να καταναλώνετε άφοβα

Τροφές που δεν παχαίνουν.

Δέκα τροφές με λίγες θερμίδες που μπορείτε να καταναλώνετε άφοβα

Αν προσέχετε τη διατροφή σας τότε θα πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που έχουν λίγες θερμίδες και η κατανάλωσή τους δεν επηρεάζει το βάρος σας.

Πρόκειται για τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες που αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού χωρίς να προσθέτουν θερμίδες.

Ποιες είναι αυτές:

Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι ένα υγιεινό λαχανικό, χαμηλό σε θερμίδες. Είναι πλούσιο σε καροτενοειδή, ινδόλη-3-καρβινόλη, σουλφοραφάνη, καμφερόλη, κουερσετίνη, σίδηρο, βιταμίνες Α, C, Κ1, Β1, Β6, Ε, φολικό οξύ, μαγνήσιο, σελήνιο, χρώμιο, φώσφορο, κάλιο, μαγγάνιο, καθώς και σε φυτικές ίνες.
Περιέχει βιταμίνη Α, την οποία χρειάζεται το σώμα για την παραγωγή κολλαγόνου, αλλά και αντιοξειδωτικά. Το κολλαγόνο είναι πρωτεΐνη απαραίτητη για την υγεία του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών. Το ίδιο και η βιταμίνη C, την οποία επίσης περιέχει το μπρόκολο.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι μια υγιεινή, θρεπτική και ιδιαίτερα εύπεπτη τροφή, ιδανική για όλες τις ηλικίες.Μαζί με το γάλα, αποτελούν την κύρια πηγή ασβεστίου και γι’ αυτό πρέπει να περιλαμβάνεται στην καθημερινή διατροφή όλων, λόγω της υψηλής βιολογικής αξίας του. Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες του συμπλέγματος B, A, ασβέστιο, φώσφορο, ψευδάργυρο και ιώδιο.Τα 100 γρ. αποβουτυρωμένου γιαουρτιού (0%) παρέχουν 52 θερμίδες ενώ τα 100 γρ. πλήρες γιαουρτιού (10%) παρέχουν 130 θερμίδες.Να θυμάστε ότι όταν προσθέτετε έξτρα υλικά, όπως μέλι, ξηρούς καρπούς (ανάλογα και με την ποσότητα φυσικά) αυξάνονται και οι θερμίδες.

Μήλα

Τα φρούτα είναι απαραίτητα για τη διατήρηση μιας υγιεινής διατροφής. Δεδομένου ότι τα μήλα περιέχουν πάνω από 80% νερό, παρέχουν κορεσμό χωρίς επιπλέον θερμίδες. Η πηκτίνη είναι μια διαλυτή ίνα που βοηθά στην επιβράδυνση της διαδικασίας πέψης και σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι.

Δείτε ποιες άλλες τροφές δεν έχουν θερμίδες στο βίντεο που ακολουθεί:

Διαβάστε επίσης

Επτά υγιεινές συνταγές για σπιτικό ψωμί με λίγες θερμίδες (vid)

Επτά συνταγές για υγιεινά pancakes με λίγες θερμίδες

Δίαιτα με ζυμαρικά: Τρεις συνταγές με λίγες θερμίδες για να χάσετε βάρος (vid)

Θέλετε να χάσετε βάρος; Πέντε συνταγές για γεύματα με 300 θερμίδες (vid)

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ πρώτης και δεύτερης εγκυμοσύνης

Οι πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ πρώτης και δεύτερης εγκυμοσύνης

Σε τι διαφέρει η πρώτη από την δεύτερη εγκυμοσύνη;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς θα προστατεύστε την επιδερμίδα του μωρού το καλοκαίρι;

Πώς θα προστατεύστε την επιδερμίδα του μωρού το καλοκαίρι;

Συμβουλές για να προστατεύσετε το δέρμα του μωρού από τον ήλιο και…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Σταματίνα Τσιμτσιλή: Μας έδειξε τι τρώνε οι κόρες της και τι η ίδια

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Μας έδειξε τι τρώνε οι κόρες της και τι η ίδια

« Ποιον ζηλεύετε;» έγραψε με χιούμορ η παρουσιάστρια.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Προγεννητικός και προεμφυτευτικός γενετικός έλεγχος: Η επιστήμη «σύμμαχος» στην γέννηση υγιών μωρών

Προγεννητικός και προεμφυτευτικός γενετικός έλεγχος: Η επιστήμη «σύμμαχος» στην γέννηση υγιών μωρών

Η μεγαλύτερη αγωνία κάθε μελλοντικού γονέα είναι να φέρει στον κόσμο ένα…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved