Κουρασμένα πόδια: Πώς μπορείτε να τα ανακουφίσετε

  • Με ποιο τρόπο μπορείτε να ανακουφίσετε τα κουρασμένα σας πόδια
  • Τι πρέπει να αποφεύγετε
Κουρασμένα πόδια: Πώς μπορείτε να τα ανακουφίσετε
bigstockphoto.com

Αν η δουλειά σας απαιτεί να είστε πολλές ώρες όρθιοι ή αν κάποια μέρα κουραστήκατε πολύ και νιώθετε τα πόδια σας βαριά και πρησμένα, μπορείτε να τα ανακουφίσετε εύκολα και άμεσα.

Με ποιο τρόπο μπορείτε να ανακουφίσετε τα κουρασμένα σας πόδια

Κάντε ποδόλουτρο με χλιαρό νερό, στο οποίο θα έχετε ρίξει άλατα μπάνιου ή μια χούφτα χοντρό αλάτι. Ανακατέψτε καλά και βυθίστε μέσα τα πόδια σας.

Για ακόμα καλύτερα αποτέλεσμα, κάντε κι ένα ελαφρύ μασάζ στα πέλματα.

kourasmena podia

Μηλόξιδο

Μελέτη διαπίστωσε ότι η τοπική χρήση μηλόξιδου μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των συμπτωμάτων των κιρσών και να σας ανακουφίσει αν έχετε κράμπες, αν νιώθετε πόνο ή κόπωση.

Μπορείτε να τρίψετε το ξίδι στα πόδια σας ή να προσθέσετε λίγο στο ποδόλουτρο.

Απλές ασκήσεις

Υπάρχουν μερικές απλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε για να ανακουφίσετε τα κουρασμένα σας πόδια. Ακόμη κι αν έχετε ελάχιστο χρόνο, οι ασκήσεις αυτές θα

Δοκιμάστε να κυλήσετε μια μπάλα του τένις κάτω από τα πόδια σας ενώ κάθεστε.

  • Κάντε μασάζ στους αστραγάλους σας με δεξιόστροφη κίνηση. Φανταστείτε ότι σχεδιάζετε έναν κύκλο στο πάτωμα. Μπορείτε να το κάνετε είτε κάθεστε είτε αν όρθιοι.
  • Όταν στέκεστε, στηρίξτε το σώμα σας εναλλάξ στις μύτες των ποδιών σας
  • Κάντε jumping jacks, squats ή τζόκινγκ επί τόπου.
kourasmena podia 3

φώτο: pexels.com / Karolina Grabowska

Τι πρέπει να αποφεύγετε

Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε προκειμένου να μην νιώθετε τα πόδια σας κουρασμένα:

  • Ακολουθήστε μια ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή για να διασφαλίσετε ότι λαμβάνετε τις ημερήσιες συνιστώμενες ποσότητες θρεπτικών συστατικών. Αυτό σας βοηθά να έχετε την ενέργεια για να κάνετε τις καθημερινές σας δραστηριότητες.
  • Να φοράτε σωστά παπούτσια, ειδικά όταν θα απουσιάζετε ώρες από το σπίτι. Επιλέξτε ένα παπούτσι που να είναι υποστηρικτικό και άνετο
  • Προσπαθήστε να σηκώνεστε συχνά από την καρέκλα
  • Καθώς κάθεστε μην έχετε συνεχώς σταυρωμένα τα πόδια σας.
  • Πίνετε άφθονο νερό .
  • Κοιμηθείτε με μαξιλάρια κάτω από τα πόδια σας.
  • Περιορίστε το αλάτι, τη ζάχαρη και την καφεΐνη.

Με πληροφορίες από το healthline.com

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved