Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε όταν θηλάζετε;

Δείτε ποιες τροφές δεν πρέπει να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας αυτήν την περίοδο.

Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε όταν θηλάζετε;

Ο θηλασμός έχει αναρίθμητα οφέλη για το μωρό αλλά και για τη νέα μητέρα. Το μητρικό γάλα προσφέρει στο νεογέννητο όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται και ο θηλασμός συμβάλλει στην υγιή ανάπτυξή του.

Την περίοδο του θηλασμού είναι σημαντικού η νέα μητέρα να έχει μία ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία τροφών οι οποίες θα της δώσουν όλες τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη και που επηρεάζουν τη σύσταση του μητρικού γάλακτος.

Κάποιες τροφές όμως, καλό είναι να μην συμπεριλαμβάνονται στη διατροφή της θηλάζουσας μητέρας σύμφωνα με τους ειδικούς κι ευτυχώς η λίστα δεν είναι τόσο μεγάλη όσο πιθανόν να νομίζετε.

Ψάρια πλούσια σε υδράργυρο

Τα ψάρια είναι μία τροφή με πολλά οφέλη για τον ανθρώπινο οργανισμό. Ωστόσο, κάποιες φορές ελοχεύει ο κίνδυνος να περιέχουν επικίνδυνα χημικά, όπως ο υδράργυρος ο οποίος είναι επικίνδυνος για ο νευρολογικό σύστημα. Ψάρια με υψηλότερη περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο είναι ο τόνος, ο ξιφίας και ο καρχαρίας, τα οποία και δεν ενδείκνυνται για τις εγκυμονούσες, τις θηλάζουσες μητέρες και τα παιδιά.

Αλκοόλ

Το αλκοόλ ως γνωστόν είναι απαγορευμένο την περίοδο της εγκυμοσύνης, την περίοδο του θηλασμού όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Σύμφωνα με τους ειδικούς, δυο ποτήρια την εβδομάδα είναι επιτρεπτά, βεβαία εάν είναι εφικτό να μην πίνετε καθόλου, ακόμα καλύτερα.

Καφεΐνη

Το τσάι, ο καφές, τα αναψυκτικά, πολλά από τα ροφήματα που απολαμβάνουμε να καταναλώνουμε στην καθημερινότητά μας, περιέχουν καφεΐνη. Η καφεΐνη είναι επιτρεπτή στις θηλάζουσες μητέρες –πάντα φυσικά με μέτρο-, καθώς σύμφωνα με έρευνες, μόλις το 1% αυτής περνάει στο μητρικό γάλα.

Όσπρια

Τα όσπρια έχουν πολλά οφέλη για τον οργανισμό, ωστόσο πρέπει να αποφεύγετε την πολύ συχνή κατανάλωσή τους και ο λόγος έγκειται στο ότι ενδέχεται να προκαλέσουν κολικούς στο μωρό.

Πικάντικα φαγητά

Για τον λόγο που αναφέρουμε παραπάνω, καλό είναι να καταναλώνετε με μέτρο και τα πικάντικα φαγητά. Ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα δυσπεψίας στο μωρό με αποτέλεσμα να είναι ανήσυχο.

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved