Δέκα συνήθειες για ευεξία και υγεία που πρέπει όλοι να υιοθετήσουμε τη νέα χρονιά

Δέκα συνήθειες για ευεξία και υγεία που πρέπει όλοι να υιοθετήσουμε τη νέα χρονιά

Νέο έτος, νέοι στόχοι, νέες συνήθειες!

Δέκα συνήθειες για ευεξία και υγεία που πρέπει όλοι να υιοθετήσουμε τη νέα χρονιά

Πρώτη μέρα του νέου έτους σήμερα και είναι η  ιδανική αφορμή για να κάνουμε μία ανασκόπηση της προηγούμενης χρονιάς και να θέσουμε νέους στόχους για αυτήν που ξεκινά.

Οι καθημερινές μας συνήθειες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην υγεία, την ψυχολογία και γενικά στη ζωή μας. Ποιες από αυτές λοιπόν θα αλλάζαμε και ποιες καινούριες θα υιοθετούσαμε τη νέα χρονιά;

Λέμε «ναι» στον ύπνο

Κάποιες φορές ο ύπνος μοιάζει με άφταστη πολυτέλεια. Ωστόσο, δεν πρέπει να υποτιμάμε την αξία του. Τη νέα χρονιά ας κοιμηθούμε όσο περισσότερο μπορούμε. Ο επαρκής και καλός ύπνος θα μας προσφέρει την ενέργεια και τη διάθεση για να απολαύσουμε την κάθε στιγμή της ημέρας μας.  

Βάζουμε την άσκηση στη ζωή μας

Τα οφέλη της γυμναστικής είναι γνωστά. Ας το παραδεχτούμε όμως. Η άσκηση πάντα μπαίνει σε δεύτερη μοίρα και τελικά μένει εκτός της καθημερινότητάς μας ή περιορίζεται στο περπάτημα από το σπίτι στο αυτοκίνητο, από το αυτοκίνητο στη δουλειά και πίσω. Με τη νέα χρονιά, ας προσπαθήσουμε να γυμναζόμαστε σε εβδομαδιαίο επίπεδο, έστω και λίγο, όσο μπορεί ο κάθε ένας. Η διαφορά στη διάθεση αλλά και στο σώμα μας θα είναι εμφανής.

Πίνουμε ένα ποτήρι νερό όταν ξυπνάμε

Μία τόσο απλή συνήθεια που όμως μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το νερό βοηθάει το πεπτικό σύστημα, βοηθάει στην ισορροπία του μεταβολισμού και προσφέρει ενέργεια.

Δεν παραλείπουμε ποτέ το πρωινό γεύμα

Το πρωινό ίσως είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Μας δίνει ενέργεια για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας και ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας. Είναι σημαντικό λοιπόν να μην το παραλείπουμε.

Λέμε «όχι» στα έτοιμα φαγητά

Εντάξει, δεν μπορούμε να τα αφαιρέσουμε εντελώς από το διατροφολόγιό μας, αλλά είναι σημαντικό να τα περιορίσουμε όσο μπορούμε και να μην αποτελούν τη βάση της καθημερινής μας διατροφής.

Εντάσσουμε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες στη διατροφή μας

Η ισορροπημένη και υγιής διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο τόσο στην υγεία μας, όσο και στη διάθεσή μας. Ασφαλώς τα φρούτα, τα λαχανικά και όλες οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες συμβάλλουν σε μία ισορροπημένη διατροφή για αυτό και καλό είναι να τις καταναλώνουμε όσο περισσότερο μπορούμε.

Μειώνουμε τη ζάχαρη

Η ζάχαρη είναι εθιστική και όσο δεν την περιορίζουμε, τόσο περισσότερο την έχουμε ανάγκη. Την επόμενη φορά που θα δούμε σοκολατάκι, ας κρατηθούμε.

Κάνουμε stretching

To stretching κάνει καλό στην υγεία και στο σώμα μας. Οι μυς τεντώνονται και ξεκινάμε τη μέρα μας έχοντας μία πιο καλή στάση σώματος.

Διατηρούμε το βάρος του σώματός μας

Η διατήρηση του βάρους σώματος έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Προστατεύει από πολλά προβλήματα υγείας όπως είναι ο διαβήτης, τα καρδιακά προβλήματα και τα προβλήματα πίεσης.

Απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή

Ίσως ακούγεται τετριμμένο, είναι όμως τόσο σημαντικό. Οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας είναι τέτοιοι που ο χρόνος περνάει χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Πολλές φορές χανόμαστε μέσα σε προβληματισμούς και άγχη και οι στιγμές περνάνε χωρίς να τις απολαμβάνουμε. Ας το αλλάξουμε λοιπόν αυτό όσο μπορούμε.

Ας πατήσουμε ένα pause στις στιγμές που μας χαρίζουν χαμόγελα και ας τις απολαύσουμε όσο περισσότερο μπορούμε.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Διαβάστε επίσης

Για να έχουμε καλή επικοινωνία με το παιδί μας πρέπει να μάθουμε να είμαστε καλοί ακροατές

Περιμένοντας δεύτερο παιδί: Τι πρέπει να γνωρίζετε, τι να περιμένετε

Πώς να ενισχύσετε το δέσιμο με το παιδί σας

Ποια είναι τα σημάδια που προειδοποιούν ότι το παιδί μου έχει ψυχολογικά προβλήματα; (pics)

27.63 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αποκριάτικη κάπα πειρατή
9.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Great Pretenders Αποκριάτικη κορώνα
23.80 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αποκριάτικη στολή 'σκελετός'
55.80 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Great Pretenders Στολή Βασίλισσα 5-6 ετών
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Είμαι άρρωστη - Κάνει να θηλάσω το μωρό;»

«Είμαι άρρωστη - Κάνει να θηλάσω το μωρό;»

Επιτρέπεται ο θηλασμός σε περίπτωση γρίπης ή κρυολογήματος;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι γνωρίζετε για την αποβολή; (vid)

Τι γνωρίζετε για την αποβολή; (vid)

Σύμφωνα με τις διεθνείς στατιστικές το γενικό ποσοστό των κυήσεων, οι οποίες…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τζένη Θεωνά: Δε φαντάζεστε δίπλα σε ποιο ζώο φωτογράφισε τον γιο της (pics)

Τζένη Θεωνά: Δε φαντάζεστε δίπλα σε ποιο ζώο φωτογράφισε τον γιο της (pics)

Δείτε την απολαυστική φώτο από την οικογενειακή εξόρμηση της ηθοποιού στην εξοχή.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Λίστα με τροφές που πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγετε αν κάνετε κετογονική δίαιτα (ΠΙΝΑΚΕΣ)

Λίστα με τροφές που πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγετε αν κάνετε κετογονική δίαιτα (ΠΙΝΑΚΕΣ)

Δίαιτα keto: Τρόφιμα που πρέπει να αποφύγετε κατά τη διατροφή σας!
Διάβασε τη συνέχεια
Queen.gr takes fashion week 20-21
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved