«Δεν είναι ψέμα, είναι rebranding»: Το έξυπνο παιχνίδι μιας μαμάς μετέτρεψε το δείπνο σε νίκη
Η Nicole Ramirez μοιράζεται μαζί μας ένα απίστευτα μαγικό κόλπο που έκανε και κατάφερε να φάει το παιδί της σολομό.
Αν υπάρχει ένα πράγμα που έχω μάθει ως μαμά, είναι ότι η ανατροφή των παιδιών είναι απλά μάρκετινγκ. Δεν μεγαλώνουμε απλώς τα παιδιά μας – τους «πουλάμε» ιδέες. Τους πείθουμε ότι η ώρα του ύπνου είναι «η καλύτερη στιγμή της ημέρας» (δεν είναι), ότι τα λαχανικά τούς δίνουν υπερδυνάμεις (συζητήσιμο) και ότι το συμμάζεμα είναι «διασκέδαση» (spoiler: δεν είναι ποτέ).
Το άλλο βράδυ, έπρεπε να βρω κάτι έξυπνο πολύ γρήγορα.
Η γέννηση του “κοτόπουλου της παραλίας”
Ο γιος μου μισεί το ψάρι. Αρνείται να το φάει. Όμως, λατρεύει το κοτόπουλο. Έτσι, όταν σέρβιρα σολομό για βραδινό, ήξερα ότι έπρεπε να αυτοσχεδιάσω.
Χωρίς να το σκεφτώ πολύ, είπα ενθουσιασμένη: «Κοίτα! Απόψε έχουμε κοτόπουλο της παραλίας!»
Τα μάτια του άστραψαν. «Κοτόπουλο της παραλίας; Ναιιι!»
Και έτσι απλά, έφαγε τα πάντα. Χωρίς διαπραγματεύσεις, χωρίς γκρίνια – μόνο ενθουσιασμός για το «νέο αγαπημένο του» φαγητό.

Μοιράστηκα το μικρό μου θρίαμβο στο LinkedIn, γράφοντας:
Δεν είναι ψέμα, είναι rebranding. Γνώρισε τον πελάτη σου
Νόμιζα ότι μόνο μερικοί γονείς θα σχετίζονταν με αυτό. Αντίθετα, η ανάρτησή μου έγινε viral. Χιλιάδες γονείς άρχισαν να σχολιάζουν, μοιράζοντας τις δικές τους ιδέες. Μια μαμά είπε ότι αποκαλεί το κολοκυθάκι «μάγικα τσιπς» . Μια άλλη ονομάζει το σπανάκι «φύλλα ήρωα». Προφανώς, όλοι τρέχουμε μικρές διαφημιστικές καμπάνιες στο σπίτι μας.
Η θετική ανατροφή είναι υπερβολικά εξαντλητική; 7 πράγματα που μπορείτε να κάνετε
Η ανατροφή των παιδιών είναι 90% μάρκετινγκ (και λίγη μαγεία)
Σκεπτόμενη όλο αυτό, συνειδητοποιώ ότι έτσι επιβιώνουμε ως γονείς. Δεν δίνουμε απλά εντολές – κάνουμε την καθημερινότητα πιο διασκεδαστική. Και ξέρετε κάτι; Αυτό βοηθά και εμάς.
Οπότε, με έμπνευση από το “κοτόπουλο της παραλίας”, ιδού μερικά ακόμα έξυπνα rebrands που δοκιμάζω πλέον στο σπίτι:
- Ώρα ύπνου → «Επαναφόρτιση υπερήρωα»
«Ακόμα και ο Spider-Man χρειάζεται φόρτιση για να σώζει κόσμο την ημέρα!» - Βούρτσισμα δοντιών → «Πάρτι χορού στόματος»
Η οδοντόβουρτσα είναι ο DJ, το μπάνιο είναι το κλαμπ. - Συμμάζεμα → «Αποστολή διάσωσης παιχνιδιών»
«Γρήγορα! Πρέπει να σώσουμε τα τουβλάκια Lego πριν τα καταπιεί η λάβα του πατώματος!» - Μπάνιο → «Αφρόλουτρο σπα»
Extra αφρός, μια ζεστή πετσέτα και ένας τίτλος πολυτέλειας: «Καλώς ήρθατε στο σπα της μαμάς!» - Σούπερ μάρκετ → «Κυνήγι θησαυρού»
«Πρέπει να βρούμε τα θρυλικά χρυσά μήλα (μπανάνες) !» - Σχολείο → «Συνέδριο σπουδαίων παιδιών»
«Έχεις μεγάλες ιδέες να μοιραστείς σήμερα, μικρέ μου διευθυντή!»
Ανατροφή: Οι γονείς σας έκαναν σπουδαία δουλειά αν σας δίδαξαν αυτά τα 11 παλιομοδίτικα μαθήματα

Η δύναμη του παιχνιδιού (ακόμα και για τις μαμάδες)
Αυτό το περιστατικό μου υπενθύμισε ότι η διασκέδαση δεν πρέπει να περιμένει τις διακοπές ή τα γενέθλια. Μπορεί να είναι παντού – στο δρόμο για το σχολείο, στην ώρα του ύπνου, ακόμα και στο σολομό της Τρίτης.
Γιατί όταν τα παιδιά μας περνούν καλά, περνάμε κι εμείς καλύτερα.
Λοιπόν, ένα μεγάλο μπράβο σε όλες τις μαμάδες που κάνουν rebranding στην καθημερινότητα. Δεν μεγαλώνετε απλά παιδιά – δημιουργείτε ιστορίες , μετατρέπετε το συνηθισμένο σε μαγικό και κρατάτε τους μικρούς σας «πελάτες» χαρούμενους.
Τώρα, αν με συγχωρείτε, πρέπει να πείσω τον γιο μου ότι τα φασολάκια είναι «ουρές δράκου».
Πηγή:motherly