Δίαιτα: Aκολουθήστε αυτά τα 3 βήματα για να χάσετε βάρος χωρίς να πεινάσετε

Δίαιτα: Aκολουθήστε αυτά τα 3 βήματα για να χάσετε βάρος χωρίς να πεινάσετε

Υπάρχουν εκεί έξω ένα σωρό τρόποι και δίαιτες για να χάσετε γρήγορα βάρος.

Δίαιτα: Aκολουθήστε αυτά τα 3 βήματα για να χάσετε βάρος χωρίς να πεινάσετε

Το θέμα όμως είναι να μην πεινάτε κατά τη διάρκεια της δίαιτας σας γιατί έτσι θα σας είναι πιο δύσκολο να την διατηρήσετε και θα υποφέρετε.

Έτσι θα παραιτηθείτε πολύ γρήγορα από το να χάσετε βάρος και άντε πάλι από την αρχή.

Τα παρακάτω βήματα που θα σας προτείνουμε θα σας βοηθήσουν να:

Μειώσετε την όρεξη σας σημαντικά

Να χάσετε βάρος γρήγορα, χωρίς να πεινάσετε

Να βελτιώσετε τη λειτουργία του μεταβολισμού σας

Δείτε λοιπόν πως θα το καταφέρετε:

Κόψτε τα σάκχαρα και το άμυλο

Το πιο σημαντικό κομμάτι είναι να σταματήσετε την κατανάλωση ζάχαρης αλλά και των υδατανθράκων. Θα δυσκολευτείτε στην αρχή, αλλά όταν το καταφέρετε για λίγο, θα δείτε πως θα αρχίσει να μειώνεται η όρεξη σας και αντιστοίχως η κατανάλωση θερμίδων.

Τώρα ο οργανισμός αντί να καίει υδατάνθρακες για ενέργεια, θα αρχίσει να καίει το αποθηκευμένο λίπος του οργανισμού σας.

Ένα άλλο πλεονέκτημα που έχει η αποφυγή υδατανθράκων, είναι ότι πέφτουν τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα, κάτι που κάνει τα νεφρά να αποβάλλουν το περίσσιο νάτριο.

Είναι δυνατό να χάσετε ακόμα και 4 κιλά μέσα σε μία εβδομάδα άμα είστε πιστή στο πρόγραμμα σας.

Έχει αποδειχτεί από μελέτες που συνέκριναν τις δίαιτες χαμηλές σε υδατάνθρακες και τις άλλες που είναι χαμηλές σε λιπαρά, ότι όσες δίαιτες στερούσαν τους υδατάνθρακες το αίσθημα της πείνας ήταν πολύ μικρότερο από αυτές όπου στερούνταν το λίπος.


bigstock 175918051

Καταναλώστε πρωτεΐνη, λιπαρά και λαχανικά

Πηγές λιπαρών: ελιές, έλαιο καρύδας, έλαιο αβοκάντου, βούτηρο.

Κάθε γεύμα σας θα πρέπει να περιλαμβάνει μία πηγή πρωτεΐνης, μία πηγή λιπαρών και μία πηγή λαχανικών.

Πηγές πρωτεΐνης είναι: τα κρεατικά (μοσχάρι, κοτόπουλο, χοιρινό, αρνί, κλπ), ψάρι και θαλασσινά (σολωμός, γαρίδες κλπ), αυγά.

Οι δίαιτες υψηλές σε πρωτεΐνες μειώνουν τις στιγμές που μας πιάνει η μανία να φάμε κάτι σε ποσοστό 60%, μειώνουν τη βραδινή λαχτάρα για λιχουδιά κατά το 50% και σε χορταίνουν τόσο ώστε να καταναλώνεις 441 λιγότερες θερμίδες την ημέρα. Επιστημονικά αποδεδειγμένα όλα αυτά.

Πηγές θρεπτικής πρωτεΐνης:

Λαχανικά, μπρόκολο, σπανάκι, ντομάτες, λάχανο, μαρούλι, αγγούρι.

Μην φοβάστε να καταναλώνετε άφθονα από τα παραπάνω.

Να τρώτε 2-3 γεύματα την ημέρα από ένα συνδυασμό λιπαρών και πρωτεΐνης. Ο συνδυασμός αυτός περιέχει όλα τα μεταλλικά στοιχεία, τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που χρειαζόμαστε για να είμαστε υγιής.

Σηκώνετε βάρη 3 φορές την εβδομάδα

Η ενδυνάμωση του μυοσκελετικού σας συστήματος είναι πολύ σημαντική για να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός και δεν θα πρέπει να την αγνοείτε.

Κάνοντας μισή ώρα βάρη 3 φορές την εβδομάδα (1-2 κιλά) θα κάψετε περισσότερες θερμίδες και θα κινητοποιήσετε περισσότερο τον οργανισμό σας να πάρει μπρος και να προσαρμοστεί στις νέες σας διατροφικές συνήθειες.

 

2 Φωτογραφίες
Και οι μάνες έχουν ψυχή και Instagram. Ακολούθησέ μας!

Διαβάστε επίσης

Η πιο εύκολη δίαιτα: Mην σε αγχώνουν οι ποσότητες

Κετογονική δίαιτα: Ποια ροφήματα επιτρέπονται & ποια όχι (φωτο)

Υγιεινά πρωινά για δίαιτα: 10 τροφές που αδυνατίζουν άμεσα

Δίαιτα Volumetrics: Πώς λειτουργεί και ποια τα οφέλη της;

Δίαιτα μεταβολισμού στην εγκυμοσύνη: Επιτρέπεται ή όχι;

17.48 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Αμάνικο γιλέκο με κουκούλα απομίμηση γούνας
43.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
20.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΧΑΚΙ
38.70 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Υπνόσακος Αμάνικος Σχέδιο 50 Ρόζ Baby Oliver
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδί και ανάπτυξη: Τα «βήματα» που κάνει ένα παιδί πριν περπατήσει

Παιδί και ανάπτυξη: Τα «βήματα» που κάνει ένα παιδί πριν περπατήσει

Πριν το παιδί σας κάνει τα πρώτα του βήματα θα βρει άλλους…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Βάρος μωρού: Τι είναι φυσιολογικό και τι πρέπει να προσέξετε

Βάρος μωρού: Τι είναι φυσιολογικό και τι πρέπει να προσέξετε

Πόσο βάρος πρέπει να παίρνει το μωρό;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί τρώμε πάντα πρωινό πριν το σχολείο με τις κόρες μου

Γιατί τρώμε πάντα πρωινό πριν το σχολείο με τις κόρες μου

Δεν είναι ότι είμαι ψυχαναγκαστική με την υγιεινή διατροφή, ούτε είμαι από…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μα τι κάνει αυτή η καμηλοπάρδαλη στο δωμάτιο του παιδιού; - Ιδέες διακόσμησης (pics)

Μα τι κάνει αυτή η καμηλοπάρδαλη στο δωμάτιο του παιδιού; - Ιδέες διακόσμησης (pics)

Είναι το ψηλότερο ζώο στον κόσμο και ένα από το πιο αγαπημένα…
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies