Απώλεια βάρους: Μικρά πράγματα που μπορείς να κάνεις κάθε μέρα για να δεις αποτέλεσμα

Αυτές οι μικρές συνήθειες μπορούν να κάνουν τη διαφορά για να χάσεις κιλά.

Απώλεια βάρους: Μικρά πράγματα που μπορείς να κάνεις κάθε μέρα για να δεις αποτέλεσμα
Bigstock

Θες να χάσεις βάρος αλλά δυσκολεύεσαι; Η διατροφή και η άσκηση παίζουν σημαντικό ρόλο στην προσπάθειά σου αυτή και το μυστικό βρίσκεται σε μικρές αλλαγές που μπορείς να κάνεις στην καθημερινότητά σου.

Η διατροφολόγος Melissa Mitri συμβουλεύει.

Βάλε περισσότερη πρωτεΐνη στο πρωινό σου

Πληθώρα ερευνών επιβεβαιώνει τη σύνδεση πρωτεΐνης και απώλειας βάρους. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition αναφέρει ότι οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη έχουν αποδειχθεί ότι περιορίζει την παχυσαρκία.

Εάν θέλεις να χάσεις βάρος, δοκίμασε να αυξήσεις την ποσότητα πρωτεΐνης που καταναλώνεις στο πρωινό σου. «Τρώγοντας πρωτεΐνη το πρωινό, ενισχύεις τον μεταβολισμό σου και ελέγχεις καλύτερα την όρεξή σου κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα λιγότερες λιγούρες και τάσεις για υπερφαγία μέσα στη μέρα, άρα και μικρότερη πρόσληψη θερμίδων»

Περιόρισε την κατανάλωση αλκοόλ

Το αγαπημένο σου μπουκάλι λευκό κρασί δυστυχώς δεν είναι σύμμαχος στην προσπάθειά σου για αδυνάτισμα. «Το αλκοόλ είναι πλούσιο σε θερμίδες και ζάχαρη κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε φούσκωμα και κατανάλωση μη υγιεινών τροφών» υποστηρίζει η ειδικός η οποία συμπληρώνει: «Κόβοντας όσο μπορείς το αλκοόλ θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος πιο γρήγορα, να κάψεις λίπος και να νιώθεις πιο ελαφριά».

Περιόρισε την κατανάλωση ζάχαρης

Απαραίτητος για την απώλεια βάρος είναι και ο περιορισμός της κατανάλωσης ζάχαρης. Ροφήματα όπως έτοιμοι συσκευασμένοι χυμοί, αναψυκτικά και ενεργειακά ποτά ή σνακ όπως μπάρες δημητριακών, γιαούρτια με γεύσεις έχουν κρυφή ζάχαρη με αποτέλεσμα η πραγματική κατανάλωση ζάχαρης μέσα στην ημέρα να είναι μεγαλύτερη από αυτήν που νομίζεις.

«Είναι σημαντικό να ελέγχεις τα πρόσθετα σάκχαρα στις ετικέτες των τροφίμων. Στόχευσε στην κατανάλωσε λιγότερο από 24 grams την ημέρα εάν είσαι γυναίκα και λιγότερο από 36 grams αν είσαι άντρας».

mpiskota-thilasmou-me-sokolata.jpg

Πηγή φωτογραφίας: Unsplash.com / SJ 📸

Πίνε πολύ νερό -ειδικά πριν το φαγητό-

Σύμφωνα με το Hub at Work, καταναλώνοντας επαρκή ποσότητα νερού μπορείς να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου, να περιορίσεις την όρεξή σου για φαγητό και να κάνεις τις ώρες που ασκείσαι ακόμα πιο παραγωγικές.

«Πίνοντας περισσότερο νερό μέσα στη μέρα μπορείς να χάσεις βάρος πιο εύκολα και ειδικά εάν πίνεις ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα σου».

Με πληροφορίες από eatthis.com

DPG Network
Δείτε επίσης