Μαμά και διατροφή: Τρία απλά βήματα για γρήγορη απώλεια βάρους

Τρία πράγματα που μπορείτε να κάνετε για γρήγορη απώλεια βάρους από σήμερα κιόλας.

Μαμά και διατροφή: Τρία απλά βήματα για γρήγορη απώλεια βάρους
Unsplash.com / Becca Tapert

Πολλές δίαιτες express στοχεύουν στην γρήγορη απώλεια βάρους. Και ενώ ακολουθώντας τις μπορεί πράγματι μπορεί να δείτε το νούμερο στη ζυγαριά να μειώνετε κατά πολύ, μακροπρόθεσμα τα κιλά αυτά το πιθανότερο είναι να τα ξαναπάρετε και μάλιστα έχοντας επιβαρύνει τον οργανισμό σας στερώντας του πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Η ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με την συστηματική άσκηση είναι το μυστικό για υγιή και αποτελεσματική απώλεια βάρους. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η απώλεια μισού με ενός κιλού την εβδομάδα είναι η ιδανική για να αδυνατίσετε με τον σωστό τρόπο χωρίς να επιβαρύνετε την υγεία σας.

Ενώ υπάρχουν κάποια βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν μία διατροφή ισορροπημένη, όπως είναι για παράδειγμα τα συχνά και μικρά γεύματα, η κατάλληλη διατροφή που στοχεύει στην απώλεια βάρους, μπορεί να διαφέρει ανά περίπτωση. Ο κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ανάγκες και ένας ειδικός μπορεί να δώσει τις κατάλληλες συμβουλές για ένα πρόγραμμα διατροφής που θα ταιριάζει στις δικές σας.

Και σε αυτήν την περίπτωση, βέβαια, υπάρχουν κάποιοι γενικοί «κανόνες» που ισχύουν για τις περισσότερες περιπτώσεις. Ας τους δούμε αναλυτικά.

apwleia-varous-tria-vimata.jpg

Πηγή φωτογραφίας: Unsplash.com / Becca Tapert

Μειώστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες είναι οι λεγόμενοι απλοί υδατάνθρακες που βρίσκονται σε τροφές από λευκό αλεύρι, όπως το λευκό ψωμί, τα ζυμαρικά, αλλά και γλυκά, αρτοσκευάσματα και γενικά τροφές που είθισται να έχουν αρκετές θερμίδες. Αυτού του τύπου οι υδατάνθρακες δεν έχουν θρεπτική αξία καθώς στερούνται βιταμινών και μετάλλων.

Αντιθέτως, περιορίζοντάς τους στη διατροφή σας, μπορείτε να χάσετε βάρος πιο γρήγορα, να κάψετε λίπος, να νιώθετε χορτάτοι για περισσότερη ώρα και να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειάς σας μέσα στη μέρα. Προτιμήστε λοιπόν τροφές από αλεύρι ολικής άλεσης και ακολουθήστε μία διατροφή πλούσια σε λαχανικά και φρούτα.

bagels.jpg

Πηγή φωτογραφίας: Unsplash.com / Vicky Ng

Εντάξτε στη διατροφή σας τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, λιπαρά και φυτικές ίνες

Καλό είναι το κάθε γεύμα σας να περιλαμβάνει τροφές από διαφορετικές ομάδες τροφίμων. Αυτό θα φέρει μία ισορροπία στη διατροφή σας και παράλληλα θα εξασφαλίσει την επαρκή πρόσληψη στα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται οργανισμός.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, για την απώλεια βάρους, το ιδανικότερο είναι το κάθε σας γεύμα να περιλαμβάνει έναν συνδυασμό τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, καλά λιπαρά, φυτικές ίνες (πχ λαχανικά) και μία μικρή μερίδα υδατανθράκων (πχ μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης).

Μην ξεχνάτε τη γυμναστική

Μπορεί να μην είναι το αγαπημένο σας, η κάθε μορφής άσκηση όμως ακόμα και αν αυτό σημαίνει ένα μισάωρο περπάτημα έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό και είναι ένα δυνατός «σύμμαχος» στην απώλεια βάρους.

Ιδιαίτερα αποτελεσματική γυμναστική θεωρούνται τα βάρη, τα οποία εκτός από το ότι γυμνάζουν τους μύες, θα σας βοηθήσουν να κάψετε αρκετές θερμίδες και να διατηρήσετε τον μεταβολισμός σας ενεργό.

Με πληροφορίες από healthline.com

DPG Network
Δείτε επίσης