Μαμά και διατροφή: Έξυπνα tips για να χάσετε τα κιλά που πήρατε το Πάσχα

Μαμά και διατροφή: Έξυπνα tips για να χάσετε τα κιλά που πήρατε το Πάσχα

Πώς θα απαλλαγείτε από τα κιλά που πήρατε αυτές τις ημέρες χωρίς να πεινάσετε. 

Μαμά και διατροφή: Έξυπνα tips για να χάσετε τα κιλά που πήρατε το Πάσχα

Μετά από ένα πολυήμερο φαγοπότι με τσουρέκια, σοκολατένια αυγά, γλυκά και φαγητά, ήρθε η ώρα να ξαναμπείτε σε πρόγραμμα.

Όσο δε πιο γρήγορα ξεκινήσετε μια σωστή διατροφή τόσο πιο εύκολα θα χάσετε τα κιλά – πολλά ή λίγα – που πήρατε τις ημέρες του Πάσχα.

Ακολουθούν μερικά χρήσιμα tips

Πιείτε άφθονο νερό

Το νερό είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος αποτοξίνωσης. Είναι φυσικό κατασταλτικό της πείνας και μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να μεταβολίσει το λίπος. Το νερό όχι μόνο θα σας κάνει να αισθάνεστε χορτάτοι, αλλά συμβάλλει και στην σωστή πέψη, διατηρώντας παράλληλα τα νεφρά σας υγιή.

Αποφύγετε αναψυκτικά και ροφήματα με ζάχαρη

Τα αναψυκτικά ακόμα και τα light δεν περιορίζουν την όρεξη και σίγουρα δεν σας ξεδιψούν. Προτιμήστε τσάι χωρίς ζάχαρη και φυσικά νερό.

Αυξήστε την πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη τροφοδοτεί τους μύες και η δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Το σώμα δεν αποθηκεύει πρωτεΐνες με τον τρόπο που αποθηκεύει λίπος. Η πρωτεΐνη χρησιμοποιείται ως πηγή ενέργειας για τους μυς. Εάν η διατροφή σας μετά το Πάσχα περιέχει πρωτεΐνες περισσότερο από υδατάνθρακες, το σώμα σας θα αναγκαστεί να κάψει αποθηκευμένο λίπος με αποτέλεσμα την απώλεια βάρους
Επιλέξτε πρωτεΐνες με χαμηλά λιπαρά, όπως γιαούρτι, στήθος γαλοπούλας ή τυρί cottage.

diaita

Καταναλώστε τρόφιμα με λίγες θερμίδες

Η δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά είναι ιδανική για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, ειδικά μετά από μια περίοδο υπερβολικής κατανάλωσης σοκολάτας με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και σε ζάχαρη.Γι΄αυτό αδειάστε τα ντουλάπια από κάθε λογής σνακ και γεμίστε το ψυγείο με φρούτα και λαχανικά.

Ξεκινήστε άσκηση

Η τακτική άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για γρήγορο μεταβολισμό και κάψιμο περισσότερων θερμίδων ανά ημέρα, βοηθώντας σας έτσι να έχετε μια καλή φυσική κατάσταση διατηρώντας παράλληλα την μυϊκή μάζα.

Εάν σκεφτείτε ότι τα λαγουδάκια σοκολάτας περιέχουν 600-800 θερμίδες το καθένα ( ισούται με 1 ώρα άσκησης υψηλής έντασης), μπορείτε να υπολογίσετε πόση προπόνηση χρειάζεστε μετά τις ημέρες των Πάσχα. Ακόμα κι αν δεν σας αρέσει η γυμναστική, βγείτε καθημερινά για περπάτημα αυξάνοντας σταδιακά το χρόνο.

Πηγή: gearbunch.com

Διαβάστε επίσης

Μαμά και διατροφή: Τέσσερα υγιεινά σνακ καλύτερα κι από γλυκό (vid)

Μαμά και διατροφή: Smoothie με φουντούκια ιδανικό για κάψιμο λίπους

Μαμά και διατροφή: Πέντε υγιεινά σνακ με λίγες θερμίδες

Μαμά και διατροφή: Smoothie με γάλα αμυγδάλου - Πιείτε το και χάστε κιλά

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διάρροια στα μωρά: Πώς αντιμετωπίζεται

Διάρροια στα μωρά: Πώς αντιμετωπίζεται

Πού μπορεί να οφείλεται η διάρροια στα μωρά;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οδηγός για μπαμπάδες - Τι να περιμένει στο τρίτο τρίμηνο της συζύγου του

Οδηγός για μπαμπάδες - Τι να περιμένει στο τρίτο τρίμηνο της συζύγου του

Συμβουλές για μέλλοντες μπαμπάδες
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ρούλα Ρέβη: Τι είναι οι «μαμαδομπουκιές» που της αρέσει να δίνει στα δίδυμα

Ρούλα Ρέβη: Τι είναι οι «μαμαδομπουκιές» που της αρέσει να δίνει στα δίδυμα

Είναι βέβαιο ότι κι εσείς έχετε ταΐσει τα παιδιά της με ...μαμαδομπουκιές. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε τρόποι  για να κρύψετε τα σημάδια και συμπτώματα της εγκυμοσύνης σας

Πέντε τρόποι για να κρύψετε τα σημάδια και συμπτώματα της εγκυμοσύνης σας

Λοιπόν, είστε έγκυος αλλά δεν θέλετε να μοιραστείτε με τους άλλους αυτό…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved