Ελένη Πετρουλάκη: Αποκαλύπτει το μυστικό για να μην πεινάτε όλη την  ώρα

Ελένη Πετρουλάκη: Αποκαλύπτει το μυστικό για να μην πεινάτε όλη την ώρα

Πώς να ελέγξετε την έντονη επιθυμία για φαγητό.

Ελένη Πετρουλάκη: Αποκαλύπτει το μυστικό για να μην πεινάτε όλη την  ώρα

Αν είστε σε φάση δίαιτας ή προσέχετε λίγο παραπάνω τη διατροφή σας το διάστημα αυτό, θα έχετε παρατηρήσει ότι σκέφτεστε πιο έντονα το φαγητό.

Λίγο το πρόγραμμα δίαιτας που ακολουθείτε, λίγο ο αποκλεισμός κάποιων τροφών από τη διατροφή σας προκειμένου να μειώσετε τις θερμίδες, αρκούν για να πεινάτε συνέχεια.

Σύμφωνα με την Ελένη Πετρουλάκη ,πολύς κόσμος κάνει ένα σημαντικό λάθος. Θεωρεί πώς για να χάσει βάρος θα πρέπει να παραλείψει γεύματα, αλλά αυτό δεν ισχύει . 

«Το να καταναλώνετε κανονικά τα γεύματα είναι σημαντικό για να κρατήσετε το μεταβολισμό σας σε λειτουργία. Ίσως είναι ακόμα καλύτερα να μοιράσετε το γεύμα σας σε μικρότερες μερίδες και να τρώτε πιο συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας Προσπαθήστε να τρώτε κάθε δύο με τρεις ώρες για να διατηρήσετε την ενέργειά σας και να αποφύγετε την πείνα», αναφέρει η γνωστή γυμνάστρια σε ανάρτησή της στο Instagram.

Μάλιστα προτείνει να εντάξουμε στη διατροφή μας το σπαράγγι και τη βρώμη.

Τι σπαράγγι είναι από τα πλουσιότερα τρόφιμα σε θρεπτικά συστατικά. Με την ελάχιστη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και θερμίδες, είναι διαιτητικό και θεωρείται από τις σπουδαιότερες τροφές. Ειναι γεμάτα βιταμίνες, με το φυλλικό οξύ (βιταμίνη Β9), την A, τη C, την E και την Κ να βρίσκονται ανάμεσα στα θρεπτικά συστατικά του.

Βρώμη

Ο βασικός λόγος να εντάξουμε τη βρώμη στη διατροφή μας είναι η περιεκτικότητα της σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθάνε να χάσουμε βάρος, παρέχοντας μας το αίσθημα της πληρότητας και διατηρώντας τα επίπεδα σακχάρου σταθερά. Η βρώμη είναι μια από τις τροφές με πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, αφού μισό φλιτζάνι έχει έξι γραμμάρια.

Ο δεύτερος λόγος είναι οι θερμίδες. Η βρώμη περιέχει πολύ λίγες θερμίδες σε σχέση με τα υπόλοιπα δημητριακά. Αφομοιώνεται με αργούς ρυθμούς και κρατάει σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα...

Διαβάστε επίσης

Δέκα τρόποι να χάσετε βάρος όταν οι δίαιτες δεν λειτουργούν

Δεκαπέντε τρόποι να χάσετε βάρος ενώ κοιμάστε (vid)

Πώς θα χάσετε βάρος γρήγορα και με ασφάλεια

Eπτά τρόποι να χάσετε βάρος ενώ θηλάζετε

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παγκόσμια Ημέρα Γονιμότητας: Υπογονιμότητα είναι...

Παγκόσμια Ημέρα Γονιμότητας: Υπογονιμότητα είναι...

Τι είναι η υπογονιμότητα; Να τι λέει μια γυναίκα που τη βιώνει.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εγκυμοσύνη και διατροφή: Ποια καλοκαιρινά φρούτα να προτιμήσετε

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Ποια καλοκαιρινά φρούτα να προτιμήσετε

Ποια καλοκαιρινά φρούτα να προτιμήσετε εάν είστε έγκυος.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κορινθίου - Αϊβάζης: Οι διακοπές με την κόρη τους στην Τήνο - Δείτε φώτο

Κορινθίου - Αϊβάζης: Οι διακοπές με την κόρη τους στην Τήνο - Δείτε φώτο

Στιγμές χαλάρωσης στο κυκλαδίτικο νησί.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Υπογονιμότητα: Τα πιο συχνά ύποπτα συμπτώματα σε άντρες και γυναίκες

Υπογονιμότητα: Τα πιο συχνά ύποπτα συμπτώματα σε άντρες και γυναίκες

Ποια είναι τα σημάδια υπογονιμότητας που δεν πρέπει να αγνοήσει ένα ζευγάρι.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved