Δέκα τροφές που ενισχύουν τη γονιμότητα

Ποιες τροφές πρέπει να εντάξετε στο διαιτολόγιό σας εάν θέλετε να συλλάβετε;

Δέκα τροφές που ενισχύουν τη γονιμότητα

Η γονιμότητα επηρεάζεται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες και ένας εξ αυτών είναι η διατροφή. Η ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική όχι μόνο τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αλλά και την περίοδο που προσπαθείτε να συλλάβετε. Οι σωστές διατροφικές συνήθειες εξασφαλίζουν ότι προσλαμβάνετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σας για τη σύλληψη αλλά και την ομαλή εξέλιξη της εγκυμοσύνης.

Από τα πιο πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε αυτήν την περίοδο της ζωής σας είναι το φυλλικό οξύ, τα ωμέγα-3 λιπαρά και ο σίδηρος. Ποιες είναι όμως οι τροφές που σύμφωνα με τους ειδικούς μπορούν να ενισχύσουν τη γονιμότητα;

Πράσινα λαχανικά
Πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι, το λάχανο ή το μαρούλι είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ. Η συστηματική κατανάλωσή τους μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες αποβολής και εμφάνισης γενετικών ανωμαλιών.

Μπρόκολο
Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και φυλλικό οξύ, συστατικά απαραίτητα για τη διαδικασία της σύλληψης.

Ντομάτες
Οι ντομάτες είναι εξαιρετική πηγή λυκοπενίου, το οποίο βελτιώνει την ποιότητα του σπέρματος.

Ελαιόλαδο
Το ελαιόλαδο έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό μας. Ένα από αυτά είναι και ότι βοηθάει το σώμα να προετοιμαστεί κατάλληλα για τη σύλληψη.

Καρότα
Τα καρότα είναι πλούσια σε β-καροτίνη.

Αβοκάντο
Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε, φυτικές ίνες, μέταλλα και καλά λιπαρά. Η βιταμίνη Ε μεταξύ άλλων συμβάλλει και στην γενικότερη υγεία της μήτρας.

Μπανάνα
Η κατανάλωση της μπανάνας ενισχύει τη γονιμότητα ρυθμίζοντας τις ορμόνες και βελτιώνοντας την ποιότητα του σπέρματος και του ωαρίου.

Γαλακτοκομικά
Τα γαλακτοκομικά είναι εξαιρετική πηγή ασβεστίου και πολλών ακόμα θρεπτικών συστατικών. Σύμφωνα με έρευνες η συστηματική κατανάλωσή τους ενισχύει τη γονιμότητα, συνεπώς δεν πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιό σας.

Αυγά
Τα αυγά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά, βιταμίνη D και φυλλικό οξύ και βιταμίνη D.

Σολομός
Ο σολομός είναι ένα ψάρι πλούσιο σε ωμέγα-3 και λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση των ορμονών που σχετίζονται με τη γονιμοποιήση και στην αύξηση της ροής του αίματος στα όργανα αναπαραγωγής.

Πηγή: momjunction.com

DPG Network
Δείτε επίσης