Οι καλύτεροι τρόποι για να αποβάλεις το άγχος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Οι καλύτεροι τρόποι για να αποβάλεις το άγχος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Είναι απολύτως λογικό μια μέλλουσα μητέρα να νιώθει αγχωμένη από τις αλλαγές που συμβαίνουν καθημερινά στο σώμα της.

Οι καλύτεροι τρόποι για να αποβάλεις το άγχος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Πολλές μπορεί ακόμα και να ανησυχούν πως οι αλλαγές αυτές ενδέχεται να δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα στο μωρό.

Εάν αισθάνεστε υπερβολικό άγχος καθημερινά, καλό είναι να συζητήσετε με τον γιατρό σας. Το ακραίο και παρατεταμένο άγχος μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο πρόωρης γέννας, χαμηλού βάρους γέννησης του μωρού και να προκαλέσει άλλες διαταραχές. Μην αρχίσετε να ανησυχείτε πάλι, οι πιθανότητες είναι πραγματικά λίγες, απλά διαβάστε τους παρακάτω τρόπους για να χαλαρώσετε και να απολαύστε την εγκυμοσύνη σας.

Εστιάστε την προσοχή σας στο μωρό

Είναι καλό, τόσο για εσάς όσο και για το μωρό σας να χαλαρώσετε, γι’ αυτό μην αισθάνεστε ενοχές όταν αφιερώνετε χρόνο στον εαυτό σας. Όταν σας δίνεται η ευκαιρία, σταματήστε για λίγο και εστιάστε την προσοχή σας στην κοιλιά. Από την 23η εβδομάδα και μετά, το μωρό μπορεί να ακούσει τη φωνή σας για αυτό αρχίστε να μιλάτε, να τραγουδάτε και να διαβάζετε στην κοιλιά σας. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό τρόπο για να δεθείτε με το μωρό και μπορεί επίσης να σας φτιάξει τη διάθεση.

 max2

Ξεκουραστείτε και κοιμηθείτε αρκετά

Ακούστε τα μηνύματα που σας δίνει το σώμα σας. Εάν αισθάνεστε εξουθενωμένη, κάντε ένα διάλειμμα, ξάπλωσε λίγο και το βράδυ πηγαίνετε νωρίς για ύπνο. Ο ύπνος είναι σημαντικός για την νοητική υγεία όλων και βοηθά σε μία υγιή εγκυμοσύνη. Αν είστε ήδη μητέρα ίσως να είναι πιο δύσκολο να χαλαρώσετε, όμως λίγος χρόνος για τον εαυτό σας είναι απαραίτητος. Ζητήστε από το σύντροφό σας ή κάποιο φίλο ή από γιαγιάδες και παππούδες να φροντίσουν το παιδί σας κάποιο μεσημέρι και εσείς αφήστε τα πάντα κατά μέρους και ξεκουραστείτε.

Συζητήστε για το μωρό σας

Εάν έχετε ανησυχίες για την υγεία του μωρού σας ή αντιμετωπίζετε κάποιο προσωπικό πρόβλημα, συμβουλευτείτε το γιατρό σας ή κάποιον ψυχολόγο και μην φοβάστε να πείτε πώς ακριβώς αισθάνεστε. Είναι πολύ πιθανό να λάβετε την υποστήριξη που χρειάζεστε επίσης από τον σύντροφό σας, ο οποίος μπορεί να αντιμετωπίζει παρόμοιες ανησυχίες. Η συζήτηση είναι πιθανό να κάνει και τους δυο σας να νιώσετε καλύτερα. Συναντήσεις και με άλλες μέλλουσες μητέρες που βρίσκονται στο ίδιο στάδιο εγκυμοσύνης, βοηθούν καθώς θα δείτε πως κάποιες από αυτές θα νιώθουν αντίστοιχα.

Σωστή διατροφή

Η σωστή διατροφή είναι καλή για τον εγκέφαλο, για το σώμα και για το μωρό. Φροντίστε να τρώτε τακτικά γεύματα ώστε να μην πέφτει το επίπεδο σακχάρου στο αίμα σας, κάτι που μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε αδύναμη και ευερέθιστη. Δεν είναι πάντα εύκολο να φάτε καλά όταν δεν αισθάνεστε καλά συναισθηματικά ή όταν η εγκυμοσύνη επηρεάζει την όρεξή σας για φαγητό. Ακόμη και μικρές αλλαγές στα γεύματα σας όμως, μπορούν να σας κάνουν να αισθανθείτε καλύτερα. Η ενυδάτωση επίσης βοηθά πολύ, καθώς θα σας κάνει λιγότερο ευερέθιστες, περιορίζοντας τα νεύρα. Φροντίστε να πίνετε τουλάχιστον 6 με 8 ποτήρια νερό καθημερινά και αποφύγετε το αλκοόλ για να προστατεύσετε το παιδί σας. Υπάρχουν άλλα ροφήματα και ποτά που μπορούν θα σας κάνουν να αισθανθείτε καλύτερα όταν το έχετε ανάγκη.

Χαλαρώστε παίζοντας κάποιο παιχνίδι

Μπορείτε να βρείτε πλήθος δωρεάν παιχνιδιών στον ηλεκτρονικό υπολογιστή σας ή στο κινητό σας τηλέφωνο. Υπάρχουν παιχνίδια για κάθε κατηγορία και κάθε προτίμηση. Τα «φρουτάκια» αποτελούν μία εξαιρετική λύση διασκέδασης και χαλάρωσης. Επισκεφτείτε το casino.gr για να βρείτε πληροφορίες για τα πιο δημοφιλή φρουτάκια και για τα online casino στα οποία μπορείτε να τα παίξετε, με ή χωρίς χρήματα.

max3

Ασκηθείτε ελαφρά

Ακόμη και αν το τελευταίο πράγμα που έχετε στο μυαλό σας είναι η γυμναστική, αυτή είναι απαραίτητη για το σώμα και μπορεί να σας κάνει καλό και στη διάθεση. Θεωρείται απολύτως ασφαλές να κάνετε ασκήσεις γυμναστικής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, εφόσον φυσικά ασκείστε με μέτρο και αποφεύγετε τις υπερβολές. Η κολύμβηση αποτελεί μία πολύ καλή λύση και το ίδιο ισχύει και για τη γιόγκα για εγκύους. Προσπαθήστε να κάνετε τη γυμναστική ρουτίνα στην καθημερινότητά σας και περπατήστε αρκετά. Ακόμα και ένας μικρός περίπατος στο πάρκο είναι ικανός να σας χαλαρώσει.

Προετοιμαστείτε για τη γέννα

Ρωτήστε το γιατρό σας και άλλες μητέρες να σας πουν τις εμπειρίες τους από τη γέννα. Μην τρομάξετε γιατί σίγουρα μερικές απλά υπερβάλλουν… Συζητήστε με τον γιατρό σας και ρωτήστε όσα πράγματα σας έρχονται στο μυαλό. Εάν ο φόβος σας για τη γέννα είναι τόσο μεγάλος και προτιμάτε την καισαρική από την φυσιολογική γέννα, πείτε το στον γιατρό σας.

Δοκιμάστε συμπληρωματικές θεραπείες

Το μασάζ αποτελεί ένα φανταστικό τρόπο για να χαλαρώσετε. Μπορείτε να βρείτε σχετικά βίντεο στο διαδίκτυο και να τα δείξετε στο σύντροφό σας για να εφαρμόσει τις τεχνικές επάνω σας. Μπορείτε φυσικά να πάτε και σε κάποιον επαγγελματία, για μασάζ στην πλάτη, στα πόδια ή όπου αλλού εσείς προτιμάτε.

Είναι πολύ σημαντικό να αφιερώσετε λίγο χρόνο ώστε να βρείτε τι πραγματικά σας χαλαρώνει και να μπορέσετε να απολαύσετε την εγκυμοσύνη σας, όσο μπορείτε χωρίς άγχος.

43.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
CROCS ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ 14613 4BH CERULE PACIFIC
47.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Φόρμα Εξόδου Tender Comforts με κέντημα και διακοσμητικές τσέπες (1-12 μηνών) 00480972 ΕΚΡΟΥ
12.45 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΚΟΚΚΙΝΟ
14.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΒΡΕΦΙΚΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΡΟΖ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς διαστέλλεται ο τράχηλος της μήτρας κατά τη διάρκεια του τοκετού; (vid)

Πώς διαστέλλεται ο τράχηλος της μήτρας κατά τη διάρκεια του τοκετού; (vid)

Δείτε τη διαστολή του τραχήλου σε ένα βίντεο.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Όταν το παιδί ζωγραφίζει - Τι να του λέτε και τι όχι για να το βοηθήσετε

Όταν το παιδί ζωγραφίζει - Τι να του λέτε και τι όχι για να το βοηθήσετε

Συμβουλές για γονείς:
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μαμά φωτογραφίζεται με τον 8 ημερών γιο της και το αποτέλεσμα είναι ξεχωριστό (pics)

Μαμά φωτογραφίζεται με τον 8 ημερών γιο της και το αποτέλεσμα είναι ξεχωριστό (pics)

Φωτογραφίες απλές και συνάμα πολύ όμορφες.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Κι όμως τα μωρά κλαίνε στη μητρική τους γλώσσα

Κι όμως τα μωρά κλαίνε στη μητρική τους γλώσσα

Ερευνητές ανακάλυψαν ότι τα μωρά κλαίνε σε διαφορετικές …γλώσσες.
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2019 Mothersblog.gr - All rights reserved
Αναστασία Περράκη: Μετά από καιρό μας δείχνει την κούκλα κόρη της - Μεγάλωσε πολύ (pics)