5+1 σημαντικά tips για ήρεμο ύπνο στο τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

5+1 σημαντικά tips για ήρεμο ύπνο στο τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

Έχετε μπει επιτέλους στο τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης σας και μετράτε αντίστροφα για να υποδεχτείτε το μωράκι σας;

5+1 σημαντικά tips για ήρεμο ύπνο στο τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

Συγχαρητήρια! Οι περισσότερες δυσκολίες της εγκυμοσύνης έχουν περάσει. Είστε στην τελευταία ευθεία και τώρα αυτό που χρειάζεστε περισσότερο είναι υπομονή και ψυχραιμία.

Το τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, ο ύπνος είναι κάτι που μπορεί να σας δυσκολέψει. Η κοιλίτσα σας μεγαλώνει μέρα με την μέρα, και είναι σημαντικό να βρείτε την κατάλληλη θέση ύπνου για να ξεκουραστείτε τόσο εσείς όσο και το μωρό σας.

Τι πρέπει όμως να λάβετε υπόψιν;

Ο ύπνος στο πλάι:
Σύμφωνα με τους ειδικούς, τους τελευταίους τρεις μήνες της κύησης είναι καλύτερα να ξαπλώνετε στο πλάι από την αριστερή πλευρά. Αυτό γιατί η συγκεκριμένη θέση ύπνου βοηθάει στην καλή κυκλοφορία του αίματος επομένως και στη μεταφορά όλων εκείνων των θρεπτικών συστατικών που περνάνε από τη μαμά στο μωρό.

Ο ύπνος ανάσκελα:
Αυτή η θέση ύπνου ενδέχεται να επιδεινώσει συμπτώματα ναυτίας και σύμφωνα με τους ειδικούς καλό είναι να την αποφεύγετε.

Ο ύπνος μπρούμυτα:
Αυτή η θέση είναι μάλλον ανέφικτη σε αυτή τη φάση τηε εγκυμοσύνης!

Έξι tips για έναν καλό και ήρεμο ύπνο:

1. Χρησιμοποιήστε ένα μαξιλάρι εγκυμοσύνης. Είναι πολύ εύκολο να το βρείτε στο εμπόριο και θα σας βολέψει πολύ.

2. Προσπαθήστε να κοιμηθείτε στο πλάι από την αριστερή πλευρά χρησιμοποιώντας δύο μαξιλάρια, ένα ανάμεσα στα πόδια και ένα πίσω από την πλάτη σας.

3. Προτιμήστε άνετα ρούχα κατά τη διάρκεια του ύπνου.

4. Το βράδυ αποφύγετε το βαρύ φαγητό. Προτιμήστε κάτι ελαφρύ που δεν θα σας προκαλέσει καούρες.

5. Κάντε γυμναστική μέσα στη μέρα σας. Η γυμναστική θα σας χαλαρώσει και θα σας ηρεμήσει. Ασφαλώς οι ασκήσεις θα πρέπει να ενδείκνυνται για την κατάστασή σας.

6. Περίπου 15 λεπτά πριν πέσετε για ύπνο, δοκιμάστε να χαλαρώσετε και να αδειάσετε το μυαλό σας. Προσπαθήστε να μείνετε μακριά από πράγματα που θα σας αποσπούν και να σκέφτεστε μόνο θετικά πράγματα. Με αυτόν τον τρόπο θα χαλαρώσετε και θα μπορέσετε να κοιμηθείτε πιο εύκολα.

Πηγή: momjunction.com
43.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
CROCS ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ 14613 4BH CERULE PACIFIC
28.20 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Φόρμα Εξόδου Tender Comforts με κέντημα και διακοσμητικές τσέπες (1-12 μηνών) 00480972 ΕΚΡΟΥ
12.45 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΚΟΚΚΙΝΟ
10.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΒΡΕΦΙΚΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΡΟΖ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οκτώ πράγματα που πρέπει να έχετε οπωσδήποτε πριν έρθει το μωρό (pics)

Οκτώ πράγματα που πρέπει να έχετε οπωσδήποτε πριν έρθει το μωρό (pics)

Ο ερχομός ενός μωρού σηματοδοτεί το ξεκίνημα ενός νέου κεφαλαίου στη ζωή…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ξεσπάσματα θυμού από ένα νήπιο: Πώς να τα διαχειριστείτε

Ξεσπάσματα θυμού από ένα νήπιο: Πώς να τα διαχειριστείτε

Τα ξεσπάσματα θυμού σε ένα νήπιο είναι κάτι αρκετά συνηθισμένο.  
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Έξι φυσικοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε τον βήχα στα νήπια (pics)

Έξι φυσικοί τρόποι για να αντιμετωπίσετε τον βήχα στα νήπια (pics)

Παιδικός βήχας: Πώς θα τον αντιμετωπίσετε με φυσικούς τρόπους.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Συγκλονιστικές φωτογραφίες γέννας κάνουν το γύρο του διαδικτύου – Αξίζει να τις δείτε (pics)

Συγκλονιστικές φωτογραφίες γέννας κάνουν το γύρο του διαδικτύου – Αξίζει να τις δείτε (pics)

Ο φωτογραφικός φακός απαθανατίζει τη μοναδική στιγμή που μία νέα ζωή έρχεται…
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved