Είστε έγκυος; 12 λόγοι για να εντάξετε το αβοκάντο στη διατροφή σας (vid)

Είστε έγκυος; 12 λόγοι για να εντάξετε το αβοκάντο στη διατροφή σας (vid)

Τα τελευταία χρόνια το αβοκάντο έχει αποδειχθεί ένα πολύτιμο φρούτο. Ποια είναι όμως τα οφέλη στην εγκυμοσύνη;

Είστε έγκυος; 12 λόγοι για να εντάξετε το αβοκάντο στη διατροφή σας (vid)

Εάν είστε μέλλουσα μαμά, γνωρίζετε πολύ καλά ότι η σωστή και ισορροπημένη διατροφή είναι το Α και το Ω για την υγεία τη δική σας και του μωρού σας.

Αυτό όμως που ίσως να μην γνωρίζετε είναι ότι ένα από τα πιο ωφέλιμα φρούτα είναι το αβοκάντο. Ναι, αυτό το φρούτο που έχει γίνει πολύ δημοφιλές τα τελευταία χρόνια και που οι διατροφολόγοι μας συμβουλεύουν να το εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή.

Γιατί όμως το αβοκάντο είναι τόσο ωφέλιμο στην εγκυμοσύνη;

1. Είναι πηγή φυλλικού οξέους
Το φυλλικό οξύ είναι ένα από τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά που πρέπει να προσλαμβάνουν οι μέλλουσες μαμάδες κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους. Ο λόγος είναι ότι παίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων και βοηθά τον νευρικό σωλήνα του εμβρύου να αναπτυχθεί στον εγκέφαλο και τον νωτιαίο μυελό του.

2. Λειτουργεί θεραπευτικά στην αναιμία
Το αβοκάντο είναι πηγή σιδήρου το οποίο επίσης είναι αναγκαίο την περίοδο της εγκυμοσύνης.

3. Βοηθάει στις στομαχικές και εντερικές διαταραχές
Ενα από τα πιο συνήθη συμπτώματα της εγκυμοσύνης είναι οι αναγούλες και η δυσκοιλιότητα. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και ανακουφίζει από τα παραπάνω συμπτώματα.

4. Έχει πολλές βιταμίνες
Το αβοκάντο είναι ένας απίθανος συνδυασμός βιταμινών, καθώς περιέχει τις βιταμίνες B1, B2, B5, B6, C, E, και Κ, οι οποίες είναι όλες απαραίτητες για την μέλλουσα μαμά και το έμβρυο.

5. Ρυθμίζει την χοληστερίνη και το ζάχαρο
Το αβοκάντο λειτουργεί σαν ρυθμιστής της χοληστερίνης και του ζαχάρου, κάτι που για την περίοδο της εγκυμοσύνης ειναι πάρα πολύ σημαντικό.

6. Μειώνει τις κράμπες
Οι κράμπες είναι ένα ακόμα σύνηθες σύμπτωμα για τη μέλλουσα μαμά. Για την αντιμετώπισή τους, οι ειδικοί κρίνουν ότι είναι απαραίτητη η πρόσληψη καλίου και ασβεστίου. Το αβοκάντο είναι από τις καλύτερες πηγές καλιού, ακόμα πιο ωφέλιμο και από την μπανάνα.

7. Ενισχύει την εγκεφαλική ανάπτυξη του εμβρύου
Ένα φλιτζάνι αβοκάντο περιέχει 22mg χλωρίου το οποίο είναι απαραίτητο για την εγκεφαλική ανάπτυξη του μωρού σας αλλά και για την ανάπτυξη του νευρικού του συστήματος

8. Eίναι πηγή πολλών μετάλλικών στοιχείων
Το αβοκάντο μπορεί να σας παρέχει την ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη ασβεστίου, καλίου, μαγνησίου, φωσφόρου και άλλων μεταλλικών στοιχείων που είναι απαραίτητα κατά η διάρκεια της εγκυμοσύνης .

9. Βοηθάει στην απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών
Το αβοκάντο όχι μόνο είναι πηγή πολλών θρεπτικών ουσιών, αλλά ταυτόχρονα βοηθάει τον οργανισμό σας να απορροφήση τις θρεπτικές ουσίες που λαμβάνετε και από τα άλλα τρόφιμα.

10. Έχει πολλά καλά λιπαρά
Η πρόσληψη επιπλέον θερμίδων είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της μήτρας, για αυτό χρειάζονται τα καλά λιπαρά. Το αβοκάντο περιέχει ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα που είναι ευεργετικά τόσο για εσάς, όσο και για το έμβρυο.

11. Μειώνει τις πιθανότητες πρόσληψης βάρους
Το αβοκάντο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ο οποίες μειώνουν τις πιθανότητες για απότομη αύξηση βάρους.

12. Ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο για προεκλαμψία
Η υψηλή περιεκτικότητα του αβοκάντο σε κάλιο συμβάλει στην μείωση το κινδύνου για προεκλαμψία, καθώς όπως είναι γνωστό το κάλιο μειώνει τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης.

Για όλους τους παραπάνω λόγους λοιπόν, καλό είναι να εντάξετε το αβοκάντο άμεσα  στην καθημερινή σας διατροφή.

Τα ευχάριστα νέα είναι ότι υπάρχουν πολλές συνταγές οι οποίες περιέχουν αβοκάντο, οπότε μπορείτε να το εντάξετε σε όποιο γεύμα της ημέρας θέλετε.

Και για να σας παρακινήσουμε ακόμα περισσότερο, μοιράζομαστε μαζί σας το παρακάτω βίντεο με συνταγές για λαχταριστά πιάτα όπου το αβοκάντο είναι το βασικό συστατικό. Δείτε το και δοκιμάστε της!

Πηγή: momjunction.com

Διαβάστε επίσης

Εγκυμοσύνη & διατροφή: Ποια καλοκαιρινά φρούτα πρέπει να προτιμήσετε και γιατί; (pics)

Υπέρταση στην εγκυμοσύνη: Τι κινδύνους κρύβει;

Γιατί πρέπει να παίρνω φολικό οξύ πριν και μετά την εγκυμοσύνη; (pics)

Συμβουλές διατροφής και άσκησης για να απαλλαγείτε από το λίπος στην κοιλιά (vid)

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
10 καλοκαιρινά λαχανικά και φρούτα που θα κρατήσουν τα παιδιά ενυδατωμένα

10 καλοκαιρινά λαχανικά και φρούτα που θα κρατήσουν τα παιδιά ενυδατωμένα

Καλοκαίρι: οδηγίες για την επαρκή ενυδάτωση των παιδιών
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Ρέψιμο μωρού: Χρήσιμα tips για να το βοηθήσετε να ρευτεί. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να  γνωρίζετε

Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Από ποια ηλικία πρέπει να βάζετε στο μωρό αντηλιακό, πώς να επιλέξετε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Χαρούμενες οικογενειακές καλοκαιρινές παραδόσεις που μπορείτε να ξεκινήσετε με τα παιδιά σας.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved