'Εξι τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή της εγκύου

'Εξι τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή της εγκύου

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή είναι σημαντική για την υγεία της μέλλουσας μαμάς αλλά και του ίδιου του εμβρύου.

'Εξι τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή της εγκύου

Γι΄αυτό κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης η γυναίκα θα πρέπει να τρέφεται σωστά εντάσσοντας στο διαιτολόγιό της τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες.

Σύμφωνα με την Ευσταθία Παπαδά, Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, από τις πιο σημαντικές τροφές για μια έγκυο είναι οι εξής:

Όσπρια

Oι φακές, τα φασόλια, τα ρεβίθια και η φάβα είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, σίδηρο, φυλλικό οξύ, ασβέστιο και ψευδάργυρο. Είναι επίσης εξαιρετικές πηγές φυτικών ινών, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε τη δυσκοιλιότητα που είναι ένα συχνό φαινόμενο στις εγκύους. Μπορείτε να τα καταναλώσετε σαν σούπα ή να τα προσθέσετε στις σαλάτες σας.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο περιέχει φυλλικό οξύ, ασβέστιο, φυτικές ίνες και κάλιο, το οποίο βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Επίσης είναι πηγή καροτενοειδών που ενισχύουν τη λειτουργία της όρασης. Προσθέστε το στις σαλάτες ή τα ζυμαρικά σας.

Δημητριακά ολικής άλεσης

Τα δημητριακά ολικής άλεσης περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία σε σχέση με το αντίστοιχο λευκό ψωμί, ρύζι και ζυμαρικά. Μη διστάσετε να αντικαταστήσετε εντελώς τα λευκό αλεύρι στις συνταγές σας και αγοράζετε ζυμαρικά και άλλα προϊόντα ολικής άλεσης.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι εκτός από εξαιρετική πηγή ασβεστίου, περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ψευδάργυρο και πρωτεΐνες. Ακόμη, είναι πολύ χαμηλότερο σε λακτόζη σε σχέση με το γάλα, οπότε σε περίπτωση που έχετε δυσανεξία στη λακτόζη μπορείτε να προτιμήσετε. Μπορείτε να το καταναλώσετε ως σνακ με τη συνοδεία φρούτων, ή να το χρησιμοποιήσετε ως βάση σε smoothies.

Μοσχάρι

Τα άπαχα μέρη του μοσχαριού είναι μία θρεπτική επιλογή για τις εγκύους, καθώς περιέχουν πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, σίδηρο σε πολύ καλά απορροφήσιμη μορφή, καθώς επίσης και βιταμίνες Β6 και Β12. Επιπρόσθετα, το μοσχάρι είναι καλή πηγή χολίνης που είναι απαραίτητη για την εγκεφαλική ανάπτυξη.

Πορτοκάλι

Το πορτοκάλι είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, καλίου και φυλλικού οξέος. Μπορείτε να το καταναλώσετε ως φρέσκο φρούτο ή σε χυμούς και smoothies.

 

Διαβάστε επίσης

Διατροφή στην εγκυμοσύνη: Τι να τρώτε αν έχετε αλλεργία σε συγκεκριμένες τροφές

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Τι να τρώτε και τι να αποφεύγετε

Χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας στην εγκυμοσύνη

Ποια είναι η καλύτερη διατροφή για κάθε ομάδα αίματος

Διατροφή πριν την εγκυμοσύνη: Τι να τρώω για να αυξήσω τη γονιμότητα;

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς αντιμετωπίζετε το βήχα στην εγκυμοσύνη; (vid)

Πώς αντιμετωπίζετε το βήχα στην εγκυμοσύνη; (vid)

Βήχας στην εγκυμοσύνη: Κινδυνεύει το μωρό; Πώς μπορώ να τον αντιμετωπίσω;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Παιδικός διαβήτης: Ποια παιδιά θεωρούνται «υψηλού κινδύνου»; (vid)

Παιδικός διαβήτης: Ποια παιδιά θεωρούνται «υψηλού κινδύνου»; (vid)

Σαν σακχαρώδη διαβήτη ορίζουμε τη μεταβολική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από υπεργλυκαιμία.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το πιστεύετε; Αυτές οι φωτογραφίες άγριων ζώων ανήκουν σε έναν 14χρονο φωτογράφο (pics)

Το πιστεύετε; Αυτές οι φωτογραφίες άγριων ζώων ανήκουν σε έναν 14χρονο φωτογράφο (pics)

Από πολύ μικρή ηλικία ο Robert Irwin, είχε γοητευτεί από τον κόσμο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δέκα celebrities που απέκτησαν παιδιά σε πολύ μικρή ηλικία (vid)

Δέκα celebrities που απέκτησαν παιδιά σε πολύ μικρή ηλικία (vid)

Έγιναν γονείς όταν ακόμα ήταν παιδιά.
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies