Εγκυμοσύνη: Ήρθε η ώρα να απαλλαχθείς από τους πόνους στην πλάτη

Εγκυμοσύνη: Ήρθε η ώρα να απαλλαχθείς από τους πόνους στην πλάτη

Οι πόνοι στην πλάτη είναι ένα συχνό φαινόμενο στη διάρκεια της εγκυμοσύνης και συχνά, δεν εξαφανίζονται μετά τη γέννα.

Εγκυμοσύνη: Ήρθε η ώρα να απαλλαχθείς από τους πόνους στην πλάτη

Αν επισκεφθείς ένα φυσιοθεραπευτήριο ή χώρους μασάζ είναι σίγουρο ότι θα αντικρύσεις πολλές γυναίκες που ετοιμάζονται να γίνουν μανούλες να περιμένουν την συνεδρία τους.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι ορμόνες που χαλαρώνουν τους συνδέσμους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η αύξηση βάρους και η μετατόπιση του κέντρου βάρους συνωμοτούν για να προκαλέσουν σφοδρούς πόνους σε εγκυμονούσες, ειδικά σε εκείνες που βρίσκονται μεταξύ του πέμπτου και του έβδομου μήνα.

Εμείς συγκεντρώσαμε και σου προτείνουμε τρόπους για να ενδυναμώσεις την μέση σου και να απαλλαχθείς από τον πόνο στην πλάτη.

 

egkimosini ponoi stin plati 2

1. Εξοπλίσου με τα απαραίτητα

Στο εμπόριο κυκλοφορούν ζώνες εγκυμοσύνης που είναι ιδανικές για δύο λόγους: πρώτον γιατί ανακουφίζουν τους μύες της περιοχής και δεύτερον γιατί έτσι δεν θα χρειάζεται να ανησυχείς για το αν θα ξεπροβάλλει η φουσκωμένη κοιλίτσα σου όταν «σηκώνονται» τα ρούχα αφού θα αχνοφαίνεται σαν φανελάκι. Επιπλέον, είναι τόσο ελαστική που μεγαλώνει όσο μεγαλώνει η κοιλιά και φυσικά το μωράκι σου.

2. Φόρεσε τα σωστά παπούτσια

Τα υποστηρικτικά πάνινα παπούτσια ή οι επίπεδες μπότες είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να προτιμήσεις για καθημερινή χρήση γιατί κατανέμουν το σωματικό βάρος σε μεγαλύτερη επιφάνεια και προσφέρουν την απαραίτητη απορρόφηση των κραδασμών του περπατήματος.

egkymosini ponoi stin plati

3. Κοιμηθείτε περισσότερο

Σύμφωνα με το National Sleep Foundation, το 78% των γυναικών αναφέρουν διαταραχές στον ύπνο τους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Τοποθετώντας ένα μαξιλάρι κάτω από την κοιλιά σου όταν κοιμάσαι στο πλάι μπορεί να μειώσει τον πόνο στην πλάτη ώστε να μην τεντώνονται οι μύες της πλάτης σας.

4. Αυξομείωσε την θερμοκρασία σου

Με αυτές τις εύκολες συμβουλές από την φυσιοθεραπεύτρια Alison Sadowy θα νιώσετε άμεσα ανακούφιση. Στην περίπτωση οξείας οσφυαλγίας, τις πρώτες 48 έως 72 ώρες εφαρμόστε μια παγωμένη πετσέτα για 15 λεπτά ώστε να απαλύνετε τον πόνο και να καθυστερήσετε τις ενδείξεις πόνου προς τον εγκέφαλο. Για να διευκολυνθεί η επούλωση μετά την οξεία φάση, χρησιμοποιήστε τη θερμότητα για να ενισχύσετε την κυκλοφορία του αίματος και να ελαττώσετε τους πόνους, με τη βοήθεια μιας θερμοφόρας.

5. Ενδυνάμωσε την πλάτη σου

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που ασκούνται τρεις φορές την εβδομάδα για δώδεκα εβδομάδες κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου της εγκυμοσύνης τους έχουν λιγότερους πόνους χαμηλά στην πλάτη. Έτσι, ασκήσεις που θα σας σου προτείνει ο γιατρός ή ο φυσιοθεραπευτής σου θα σε βοηθήσουν να σηκώσεις το βάρος της κοιλίτσας σου αλλά και να προετοιμαστείς για το μωράκι που θα κρατάς ατέλειωτες ώρες μες τη μέρα σου.

Διαβάστε επίσης:
Εγκυμοσύνη και πόνοι στην πλάτη: 10 τρόποι να ανακουφιστείτε 

Πόνος στη μέση και την πλάτη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης: Αίτια, συμπτώματα, θεραπεία

Τα συμπτώματα εγκυμοσύνης που δεν πρέπει να αγνοήσετε 

24.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
41.29 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ASICS ΓΙΑ ΑΓΟΡΙΑ - ΜΑΥΡΟ
42.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
38.40 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πέντε σημάδια που μαρτυρούν ότι το παιδί σας έχει άγχος για το σχολείο

Πέντε σημάδια που μαρτυρούν ότι το παιδί σας έχει άγχος για το σχολείο

Πώς να βοηθήσετε το παιδί σας να αντιμετωπίσει το σχολικό άγχος.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Θηλασμός στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Θηλασμός στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Περιμένετε το δεύτερο μωράκι σας, αλλά ακόμα θηλάζετε το πρώτο; Τι πρέπει…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Μαμά, είσαι αστεία!» - Πώς είδαν τη Φαίη Σκορδά οι γιοί της & ξεκαρδίστηκαν

«Μαμά, είσαι αστεία!» - Πώς είδαν τη Φαίη Σκορδά οι γιοί της & ξεκαρδίστηκαν

Φαίη Σκορδά: Το ξεκαρδιστικό ποστ για τα παιδιά της και τη μητρότητα
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μεσημεριανό για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα

Μεσημεριανό για το ολοήμερο που δεν χρειάζεται ζέσταμα

Εσείς; Έχετε βρει λύσεις και ιδέες για φαγητό στο ολοήμερο ή όχι…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2020 Mothersblog.gr - All rights reserved
Μαριάννα Τουμασάτου: Η σπάνια φωτογραφία με την κόρη της (pics)