Διατροφή εγκύου: Μυστικά διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Διατροφή εγκύου: Μυστικά διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Διατροφή κατά την εγκυμοσύνη: Αναρωτιέστε για το τι πρέπει να τρώτε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας; Αν ναι τότε, το άρθρο μας θα σας βοηθήσει και θα σας δώσει τις απαντήσεις που χρειάζεστε!

Διατροφή εγκύου: Μυστικά διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η περίοδος της εγκυμοσύνης είναι ένας αρκετά αγχωτικός χρόνος, με πολλές σκέψεις και απορίες να περνούν από το μυαλό σας. Μία από αυτές είναι και για το ποια διατροφή είναι κατάλληλη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι ότι δεν υπάρχει κατάλληλη και μη διατροφή. Στην πραγματικότητα, η διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μοιάζει με την υγιεινή διατροφή που πρέπει να ακολουθεί μια γυναίκα ούτως ή άλλως, είτε είναι σε ενδιαφέρουσα είτε όχι.

Βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που πρέπει μια γυναίκα να λαμβάνει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η Αμερικανική Ένωση Εγκυμοσύνης (American Pregnancy Association) λέει ότι η διατροφή σας πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες ποσότητες σημαντικών βιταμινών, ανόργανων και θρεπτικών συστατικών:

Βιταμίνη Α & βήτα καροτένιο - 770 μικρογραμμάρια
Βιταμίνη C - 80-85 χιλιογραμμάρια
Βιταμίνη D - 5 μικρογραμμάρια
Βιταμίνη Ε - 15 χιλιογραμμάρια
Θειαμίνη / Β1 - 1,4 χιλιογραμμάρια
Ριβοφλαβίνη / Β2 - 1,4 χιλιογραμμάρια
Νιασίνη / Β3 - 18 χιλιογραμμάρια
Βιταμίνη Β6 - 1,9 χιλιογραμμάρια
Φυλλικό οξύ / φολικό οξύ - 600 μικρογραμμάρια
Ασβέστιο - 1.000-1.300 χιλιογραμμάρια
Σίδηρος - 27 χιλιογραμμάρια
Πρωτεΐνη - 71 γραμμάρια
Ψευδάργυρος - 11-12 χιλιογραμμάρια

Τώρα που γνωρίζετε όλα τα παραπάνω πάμε να δούμε σε ποιες τροφές κρύβονται ώστε να τις εντάξετε στο διατροφολόγιό σας.

ygieini diatrofi stin egkimosini 2

Μπανάνες

Οι μπανάνες κρύβουν 3 γραμμάρια φυτικών ινών, 10,3 χιλιογραμμάρια βιταμίνης C και 0,4 χιλιογραμμάρια βιταμίνης B6. Πρόκειται για ένα φρούτο που είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, με οφέλη τόσο για τη μητέρα όσο και το μωρό.

Φακές

Οι φακές, είναι απίστευτα θρεπτικές και μια εγκυμονούσα πρέπει να τις καταναλώνει σχεδόν κάθε εβδομάδα. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένες φακές περιέχει 358 μικρογραμμάρια φολικού οξέος - περίπου το 60% των αναγκών μιας εγκύου γυναίκας.

Φασόλια

Όπως οι φακές, έτσι και τα φασόλια είναι μια σούπερ τροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένα μαύρα φασόλια περιέχει περίπου 256 μικρογραμμάρια φολικού οξέος, το 38% των ημερήσιων αναγκών μαγγανίου και το 30% ημερήσιων αναγκών μαγνησίου.

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι γεμάτα από υγιή μονοακόρεστα λίπη. Ένα αβοκάντο περιέχει επίσης το 25% της βιταμίνης C που χρειάζεται μία εγκυμονούσα σε καθημερινή βάση, το 26% των αναγκών σε βιταμίνη Β6, το 27% των αναγκών σε φυλλικό οξύ και το 28% των αναγκών σε βιταμίνη Ε.

Σολομός

Ο σολομός είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης , σιδήρου και ψευδαργύρου, τα οποία είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του μωρού σας. Επιπλέον, περιέχει πολλά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα έχουν αρκετά θρεπτικά συστατικά. Μόλις 30 γραμμάρια αμυγδάλων παρέχουν περίπου 1 χιλιογραμμάριο σιδήρου, 75 χιλιογραμμάρια ασβεστίου, 14 μικρογραμμάρια φολικού οξέος, 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και 3,5 γραμμάρια φυτικές ίνες. Επίσης, περιέχουν 7,4 χιλιογραμμάρια βιταμίνης Ε, περίπου δηλαδή το ήμισυ της καθημερινής σας ανάγκης, σε αυτή!

Διαβάστε επίσης:
Διατροφή για εγκύους: Τι αποφεύγουμε, τι προτιμάμε, τι περιοριζουμε

9 τροφές που δεν πρέπει να τρώτε όταν είστε έγκυος- Ορισμένες θα σας εκπλήξουν

Εγκυμοσύνη και διατροφή: 5 τρόποι πρόσληψης θρεπτικών ουσιών κατά την κύηση

38.49 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ADIDAS ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΓΚΡΙ
48.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ NIKE ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ - ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ
44.80 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα Route 66'
48.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βusquets Σχολική Τσάντα οβαλ 'Μαργαρίτα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γέννησε εξάδυμα και αυτές είναι οι φωτογραφίες από τη συγκινητική τους φωτογράφηση (pics)

Γέννησε εξάδυμα και αυτές είναι οι φωτογραφίες από τη συγκινητική τους φωτογράφηση (pics)

Η Courtney και ο Eric Waldrop, πάντα ήθελαν μεγάλη οικογένεια, αλλά ο…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
5 πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε πριν βάλετε το μωρό στο ίδιο δωμάτιο με το αδερφάκι του

5 πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε πριν βάλετε το μωρό στο ίδιο δωμάτιο με το αδερφάκι του

Tips για μία εύκολη και αρμονική βραδινή συμβίωση.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς είναι να ζεις σε ένα σπίτι με παιδιά, σκυλιά και δύο… ρομπότ

Πώς είναι να ζεις σε ένα σπίτι με παιδιά, σκυλιά και δύο… ρομπότ

Πέμπτη απόγευμα και αποχωρώ τρεχάμενη από το γραφείο προκειμένου να μην «κολλήσω»…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Δημήτρης Ουγγαρέζος: Η πρώτη ανάρτησή του μετά το θάνατο της μητέρας του (pics)

Δημήτρης Ουγγαρέζος: Η πρώτη ανάρτησή του μετά το θάνατο της μητέρας του (pics)

Προσπαθεί να συνέλθει από τον χαμό της μητέρας του.
Διάβασε τη συνέχεια
PlusQueen
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2019 Mothersblog.gr - All rights reserved
Φαίη Σκορδά: Δείτε τι βρήκε στο κρεβάτι των παιδιών της και ταράχτηκε (pics)