Διατροφή εγκύου: Μυστικά διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Διατροφή εγκύου: Μυστικά διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Διατροφή κατά την εγκυμοσύνη: Αναρωτιέστε για το τι πρέπει να τρώτε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας; Αν ναι τότε, το άρθρο μας θα σας βοηθήσει και θα σας δώσει τις απαντήσεις που χρειάζεστε!

Διατροφή εγκύου: Μυστικά διατροφής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η περίοδος της εγκυμοσύνης είναι ένας αρκετά αγχωτικός χρόνος, με πολλές σκέψεις και απορίες να περνούν από το μυαλό σας. Μία από αυτές είναι και για το ποια διατροφή είναι κατάλληλη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι ότι δεν υπάρχει κατάλληλη και μη διατροφή. Στην πραγματικότητα, η διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μοιάζει με την υγιεινή διατροφή που πρέπει να ακολουθεί μια γυναίκα ούτως ή άλλως, είτε είναι σε ενδιαφέρουσα είτε όχι.

Βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που πρέπει μια γυναίκα να λαμβάνει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η Αμερικανική Ένωση Εγκυμοσύνης (American Pregnancy Association) λέει ότι η διατροφή σας πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες ποσότητες σημαντικών βιταμινών, ανόργανων και θρεπτικών συστατικών:

Βιταμίνη Α & βήτα καροτένιο - 770 μικρογραμμάρια
Βιταμίνη C - 80-85 χιλιογραμμάρια
Βιταμίνη D - 5 μικρογραμμάρια
Βιταμίνη Ε - 15 χιλιογραμμάρια
Θειαμίνη / Β1 - 1,4 χιλιογραμμάρια
Ριβοφλαβίνη / Β2 - 1,4 χιλιογραμμάρια
Νιασίνη / Β3 - 18 χιλιογραμμάρια
Βιταμίνη Β6 - 1,9 χιλιογραμμάρια
Φυλλικό οξύ / φολικό οξύ - 600 μικρογραμμάρια
Ασβέστιο - 1.000-1.300 χιλιογραμμάρια
Σίδηρος - 27 χιλιογραμμάρια
Πρωτεΐνη - 71 γραμμάρια
Ψευδάργυρος - 11-12 χιλιογραμμάρια

Τώρα που γνωρίζετε όλα τα παραπάνω πάμε να δούμε σε ποιες τροφές κρύβονται ώστε να τις εντάξετε στο διατροφολόγιό σας.

ygieini diatrofi stin egkimosini 2

Μπανάνες

Οι μπανάνες κρύβουν 3 γραμμάρια φυτικών ινών, 10,3 χιλιογραμμάρια βιταμίνης C και 0,4 χιλιογραμμάρια βιταμίνης B6. Πρόκειται για ένα φρούτο που είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, με οφέλη τόσο για τη μητέρα όσο και το μωρό.

Φακές

Οι φακές, είναι απίστευτα θρεπτικές και μια εγκυμονούσα πρέπει να τις καταναλώνει σχεδόν κάθε εβδομάδα. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένες φακές περιέχει 358 μικρογραμμάρια φολικού οξέος - περίπου το 60% των αναγκών μιας εγκύου γυναίκας.

Φασόλια

Όπως οι φακές, έτσι και τα φασόλια είναι μια σούπερ τροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένα μαύρα φασόλια περιέχει περίπου 256 μικρογραμμάρια φολικού οξέος, το 38% των ημερήσιων αναγκών μαγγανίου και το 30% ημερήσιων αναγκών μαγνησίου.

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι γεμάτα από υγιή μονοακόρεστα λίπη. Ένα αβοκάντο περιέχει επίσης το 25% της βιταμίνης C που χρειάζεται μία εγκυμονούσα σε καθημερινή βάση, το 26% των αναγκών σε βιταμίνη Β6, το 27% των αναγκών σε φυλλικό οξύ και το 28% των αναγκών σε βιταμίνη Ε.

Σολομός

Ο σολομός είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης , σιδήρου και ψευδαργύρου, τα οποία είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του μωρού σας. Επιπλέον, περιέχει πολλά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα έχουν αρκετά θρεπτικά συστατικά. Μόλις 30 γραμμάρια αμυγδάλων παρέχουν περίπου 1 χιλιογραμμάριο σιδήρου, 75 χιλιογραμμάρια ασβεστίου, 14 μικρογραμμάρια φολικού οξέος, 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και 3,5 γραμμάρια φυτικές ίνες. Επίσης, περιέχουν 7,4 χιλιογραμμάρια βιταμίνης Ε, περίπου δηλαδή το ήμισυ της καθημερινής σας ανάγκης, σε αυτή!

Διαβάστε επίσης:
Διατροφή για εγκύους: Τι αποφεύγουμε, τι προτιμάμε, τι περιοριζουμε

9 τροφές που δεν πρέπει να τρώτε όταν είστε έγκυος- Ορισμένες θα σας εκπλήξουν

Εγκυμοσύνη και διατροφή: 5 τρόποι πρόσληψης θρεπτικών ουσιών κατά την κύηση

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Hape Happy Family Ξύλινο Κουκλόσπιτο Mansion (E3405Α)
17.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ STAR WARS
55.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
REEBOK HEXAFFECT RUN 4
89.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Duchess of Nemours
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
50 υπέροχα παιδικά ονόματα από το γράμμα «Π» που μπορείτε να διαλέξετε για το μωρό σας

50 υπέροχα παιδικά ονόματα από το γράμμα «Π» που μπορείτε να διαλέξετε για το μωρό σας

Θέλετε να αρχίζει από το γράμμα «Π» το όνομα που θα δώσετε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το πρώτο πράγμα που έκανα αμέσως μετά τη γέννα ήταν αποκλειστικά για εμένα και θα το έκανα ξανά!

Το πρώτο πράγμα που έκανα αμέσως μετά τη γέννα ήταν αποκλειστικά για εμένα και θα το έκανα ξανά!

Στο Popsugar.com βρίσκουμε υπέροχες μαμαδίστικες ιστορίες. Ιστορίες που μια μαμά μπορεί να…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς θα κόψετε τις κακές συνήθειες στα παιδιά σας

Πώς θα κόψετε τις κακές συνήθειες στα παιδιά σας

Τα παιδιά όσο χαριτωμένα και αν είναι, δεν παύουν να έχουν και…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ανήλικοι και social media: Τι έχει αλλάξει με το νέο κανονισμό

Ανήλικοι και social media: Τι έχει αλλάξει με το νέο κανονισμό

Πότε είναι απαραίτητη η γονική συναίνεση.
Διάβασε τη συνέχεια

Best of DPG network

MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies