Υποστηρικτική ζώνη εγκυμοσύνης: Πώς βοηθά τη μέλλουσα μαμά;

Πέντε λόγοι για τους οποίους χρειάζεσαι και εσύ μία ζώνη εγκυμοσύνης.

Υποστηρικτική ζώνη εγκυμοσύνης: Πώς βοηθά τη μέλλουσα μαμά;
Bigstock

Οι ζώνες εγκυμοσύνης είναι κατάλληλες σχεδιασμένες για να στηρίζουν την κοιλιά και τη μέση την περίοδο της εγκυμοσύνης, ειδικά στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο κύησης.

Γιατί να επιλέξεις μία ζώνη εγκυμοσύνης

Μειώνει τον πόνο

Ο πόνος στην περιοχή της κοιλιάς και της μέσης μπορεί να γίνει πραγματικά ενοχλητικός την περίοδο της εγκυμοσύνης. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Spine Journal αναφέρει ότι το 71% των εγκύων που συμμετείχαν σε αυτή ένιωθαν πόνο χαμηλά στη μέση και το 65% πόνο στην πυελική περιοχή.

Η χρήση μία ζώνης εγκυμοσύνης βοηθά στη στήριξη της μέσης και της κοιλιάς μειώνοντας έτσι την αίσθηση του πόνου.

Προσφέρει στήριξη κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων μέσα στη μέρα

Η ζώνη εγκυμοσύνης στηρίζει και πιέζει ελαφρά την κοιλιά προστατεύοντάς την. Επίσης, προσφέρει ανακούφιση στο περπάτημα, την ορθοστασία ή ό,τι άλλο κάνεις μέσα στη μέρα.

Βοηθάει στη γυμναστική

Η γυμναστική την περίοδο της εγκυμοσύνης έχει πολλά οφέλη για τη μέλλουσα μαμά. Ενδυναμώνει τους μύες, την αντοχή και μειώνει την εμφάνιση κατάθλιψης, υπέρτασης και διαβήτη. Πολλές γυναίκες δυσκολεύονται να συνεχίσουν τη γυμναστική την περίοδο της εγκυμοσύνης και αυτό λόγω του πόνου και της δυσφορίας. Η ζώνη εγκυμοσύνης μπορεί να βοηθήσει στο κομμάτι αυτό επιτρέποντας έτσι στη μέλλουσα μαμά να συνεχίσει τη γυμναστική ακόμα και καθημερινά όλους τους μήνες της εγκυμοσύνης.

Βοηθά στη στάση του σώματος

Στηρίζοντας την κοιλιά η ζώνη εγκυμοσύνης σε βοηθά να έχεις μία πιο καλή στάση σώματος.

Μπορίες να τη χρησιμοποιήσεις και μετά την εγκυμοσύνη

Η ζώνη εγκυμοσύνης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μετά την εγκυμοσύνη, το διάστημα ανάρρωσης από τον τοκετό. Πολλές γυναίκες αναφέρουν ότι η ζώνη εγκυμοσύνης τους προσφέρει στήριξη στην κοιλιά και τη μέση ανακουφίζοντας έτσι από πόνους και δυσφορίες.

Τι να προσέξεις

  • Όταν φοράς τη ζώνη εγκυμοσύνης προσπάθησε να μην τη φοράς για περισσότερο από δύο με τρεις ώρες τη φορά.
  • Οι ασκήσεις για την ενδυνάμωση των μυών της κοιλιακής χώρας πριν και μετά την εγκυμοσύνης πρέπει να γίνονται συνδυαστικά με τη χρήση της ζώνης.
  • Συμβουολεύσου τον γιατρό σου πριν φορέσεις ζώνη εγκυμοσύνης. Οι γυναίκες με υψηλή ή πολύ χαμηλή αρτηριακή πίεση συνίσταται να μη χρησιμοποιούν ζώνες εγκυμοσύνης.
  • Οι ζώνες εγκυμοσύνης χρησιμοποιούνται για προσωρινή ανακούφιση από τον πόνο και δεν αποτελούν μία μόνιμη λύση.

Με πληροφορίες από healthnews.com

DPG Network
Δείτε επίσης