Υγιεινά σνακ για τις λιγούρες της εγκυμοσύνης

Υγιεινά σνακ για τις λιγούρες της εγκυμοσύνης

Είστε έγκυος; Έχετε λιγούρες αλλά θέλετε κάτι θρεπτικό και υγιεινό; Πιο κάτω λοιπόν, αναφέρουμε μερικά έξυπνα, εύκολα, θρεπτικά και υγιεινά σνακ που θα σας λύσουν τα χέρια!

Υγιεινά σνακ για τις λιγούρες της εγκυμοσύνης

Οι λιγούρες, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την εγκυμοσύνη, δημιουργούν έντονα την επιθυμία για γλυκό και δυστυχώς ένα δεν είναι πάντα αρκετό.

Γνωρίζετε ότι οι υδατάνθρακες, τα φρούτα και τα λαχανικά θεωρούνται από τις πιο σημαντικές κατηγορίες τροφών.
 
Για αυτό και πρέπει να αποτελούν τη βάση των γευμάτων σας και να συνδυάζονται με αμυλούχες και πρωτεϊνούχες τροφές.

Υπογραμμίζεται ότι τα καλύτερα σνακ για μια έγκυο είναι αυτά που συνδυάζουν τουλάχιστον δυο ομάδες τροφίμων και προσφέρουν πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιεινά λιπαρά!

egkyos snack

Chips Τορτίλιας με γκουακαμόλε

Για να ηρεμίσετε τη λιγούρα σας μπορείτε να φάτε Chips Τορτίλιας με σάλτσα γκουακαμόλε. Η γκουακαμόλε είναι μια σάλτσα που έχει σαν βάση της το αβοκάντο, το οποίο είναι πλούσιο σε φυλλικό οξύ και βιταμίνη Β και βοηθά στην πρόληψη των γενετικών ανωμαλιών.

Εάν δεν σας αρέσουν τα αβοκάντο, επιλέξτε σάλτσα φασολιών που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη.

Γιαούρτι με ξηρούς καρπούς και φρούτα

Θέστε ως βασικό σας στόχο την κατανάλωση τριών μερίδων γαλακτοκομικών προϊόντων (με μειωμένα λιπαρά) την ημέρα, τα οποία είναι πλούσια σε ασβέστιο, το οποίο χρειάζεστε, τόσο εσείς όσο και το μωρό σας, για γερά δόντια και οστά.

Προσθέστε λοιπόν στο γιαούρτι της επιλογής σας, 1-2 κουταλιές της σούπας ξηρούς καρπούς για να εξασφαλίσετε την πρωτεΐνη και τις φυτικές ίνες που χρειάζεστε και συνοδεύστε το με φρούτα, όπως ροδάκινα, μούρα και σταφίδες.

Σοκολάτα με φρούτα

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι η σοκολάτα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο προεκλαμψίας, μια κατάσταση που αυξάνει την αρτηριακή πίεση και προκαλεί βλάβη οργάνων σε ορισμένες έγκυες.

Ως εκ τούτου, η σοκολάτα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης θεωρείται απαραίτητη, οπότε επιλέξτε μια μπάρα δημητριακών με σοκολάτα και φρούτα της επιλογής σας ή φάτε σοκολάτα σε συνδυασμό με φρούτα, για να αποφύγετε την έντονη γλυκύτητα της σοκολάτας.

Σάντουιτς με τόνο

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, οι έγκυες μπορούν να καταναλώνουν δυο τρείς μερίδες ψαριών την εβδομάδα.

Ο ελαφρύς τόνος είναι πλούσιος σε πρωτεΐνη, χαμηλός σε υδράργυρο και μια καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και DHA, που βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου.

Για να φτιάξετε λοιπόν το τοστ σας, χρησιμοποιείστε ψωμί ή κράκερ, τόνο σε νερό αντί σε ελαιόλαδο και συνδυάστε τον με υγιή λιπαρά, όπως το αβοκάντο.

Smoothies

Φτιάξτε θρεπτικά Smoothies πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες και φυτικές ίνες. Προσθέστε γιαούρτι για να εξασφαλίσετε ασβέστιο, μπανάνες και μούρα για βιταμίνες και φυτικές ίνες, μια κουταλιά φυστικοβούτυρο για πρωτεΐνη και σκόνη κακάο.

Να υπενθυμίσουμε ότι οι χυμοί φρούτων, σε αντίθεση με τα Smoothies, περιέχουν πολλές κενές θερμίδες, οπότε τα Smoothies είναι και νόστιμα και θρεπτικά.

Τυρί και ξηροί καρποί

Αν ψάχνετε ένα σνακ που θα σας δώσει ενέργεια, συνδυάστε ξηρούς καρπούς και σκληρά τυριά. Το τυρί θα σας δώσει ασβέστιο, οι ξηροί καρποί ίνες και ο συνδυασμός τους αρκετή πρωτεΐνη.

Σημειώνεται ότι πολλά μαλακά τυριά, όπως το Edam, το Gouda και η παρμεζάνα, ενδέχεται να περιέχουν λιστέρια, ένα βακτήριο που μπορεί να βλάψει το έμβρυο, οπότε είναι καλό να αποφεύγονται.

Ποπ κορν και φιστίκια

Τα ποπ κορν σε συνδυασμό με τα φιστίκια, δημιουργούν ένα σνακ πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες μπορούν να αντιμετωπίσουν την δυσκοιλιότητα με την οποία έρχονται αντιμέτωπες πολλές γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους.

Διαβάστε επίσης

Το smoothie της μαμάς: Πλούσιο σε φυτικές ίνες και βιταμίνες Α και Β

Μαμά και διατροφή: Χάστε βάρος τρώγοντας φράουλες - Συνταγές για smoothies

Μαμά και διατροφή: Επτά νηστίσιμες συνταγές με λαχανικά για απώλεια βάρους

Μαμά και δίαιτα: Μπορείς να χάσεις βάρος ενώ κοιμάσαι;

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
10 καλοκαιρινά λαχανικά και φρούτα που θα κρατήσουν τα παιδιά ενυδατωμένα

10 καλοκαιρινά λαχανικά και φρούτα που θα κρατήσουν τα παιδιά ενυδατωμένα

Καλοκαίρι: οδηγίες για την επαρκή ενυδάτωση των παιδιών
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Γιατί τα μωρό δεν ρεύεται - Πιθανοί λόγοι και χρήσιμες συμβουλές

Ρέψιμο μωρού: Χρήσιμα tips για να το βοηθήσετε να ρευτεί. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να  γνωρίζετε

Χρήση αντηλιακού στα μωρά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Από ποια ηλικία πρέπει να βάζετε στο μωρό αντηλιακό, πώς να επιλέξετε…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Καλοκαιρινές οικογενειακές παραδόσεις για να απολαύσετε το καλοκαίρι

Χαρούμενες οικογενειακές καλοκαιρινές παραδόσεις που μπορείτε να ξεκινήσετε με τα παιδιά σας.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved